Hallitukseen rauha tuli rahalla. Kepu sai lisärahaa majusseille !
Sopu rahalla?
4
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ketkukepu saa aina rahaa majusseille!
- Anonyymi
Velkarahaa?
- Anonyymi
Katsos tuosta minne ne tuet oikein menee:
https://www.iltalehti.fi/talous/a/b1a5e767-a11a-47f7-8904-e960c18192fb
Erikoinen maan tapa jakaa rahaa eri tahoille .Tuota ei voi katsoa tarpeelliseksi ,mutta siitä on muodostunut joillekin tahoille erikoinen oikeus veronmaksajien rahoiohin. Tuo pitäis sellaisenaan lakkauttaa kokonaan ja asettaa tarveharkintaiseksi, viljelijöille joiden toimeentulo on tuesta riippuvainen. Nyt ei niin ole ja keskustan ainut poliittinen tavoite on olla lappamassa noita rahoja eri tahoille eduskunnassa. - Anonyymi
Hallituksen tapa ollut koko ajan. Sopu rahalla? Jokaiselle mitä vain pyytää. Ei velkakattoa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491085
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908