No voi voi.

Anonyymi-ap

Kun ei liikuta enää. Te ansaitsisitte kyllä toisenne. Molemmat samanlaisia, pinnallisia silmänpalvojia. Ei se nainen sinusta välitä. Tämä ei luulo, vaan tieto. Käyttää hyväksi aikansa, ja lähtee. Ripsiä räpsytellen ja mielistellen, mutta kuitenkin.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei se nainen siitä välitä?

      • Anonyymi

        Varmaa tietoa. Suunnittelee selän takana lähtöä ja haukkuu, minkä kerkeää. Ei arvosta yhtään. Kuulostaako siltä, että välittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaa tietoa. Suunnittelee selän takana lähtöä ja haukkuu, minkä kerkeää. Ei arvosta yhtään. Kuulostaako siltä, että välittää?

        Haista paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaa tietoa. Suunnittelee selän takana lähtöä ja haukkuu, minkä kerkeää. Ei arvosta yhtään. Kuulostaako siltä, että välittää?

        Siis onko kyse tämän puolisosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko kyse tämän puolisosta?

        Tuskin. Ja voihan suhteeseen mennä monista syistä esim. taloudellisista. Mutta välittämisestä tässä ei ole kyse. Siitä olen varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Ja voihan suhteeseen mennä monista syistä esim. taloudellisista. Mutta välittämisestä tässä ei ole kyse. Siitä olen varma.

        Niin eli aloittaja käyttää sitä miestä taloudellisesti hyväksi, mutta uskottelee että joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli aloittaja käyttää sitä miestä taloudellisesti hyväksi, mutta uskottelee että joku muu.

        Jaa, katsotaan kuka jää velkomaan saataviaan, kun lähden. Se voin olla minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, katsotaan kuka jää velkomaan saataviaan, kun lähden. Se voin olla minä.

        Sen te voitte katsoa mutta tarviiko tässkin riidassa ulkopuolisia syytellä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Ja voihan suhteeseen mennä monista syistä esim. taloudellisista. Mutta välittämisestä tässä ei ole kyse. Siitä olen varma.

        Sen nyt ymmärtää heti tyhmempikin ja jos ei ole kunnon tunteet pelissä.


    • Anonyymi

      Joku on tainnut herätä aamulla mustat sukat jalassa?

      • Anonyymi

        Oon taas outoo settiä.


      • Anonyymi

        Ei vois vähempää kiinnostaa. Voi kyllä tulla livenä kattoon, paljonko mua kiinnostaa. Vois siinä samalla nähdä, miten paljon se nainen välittää. Mies on pöljå, ettei tajua, kun sitä kusetetaan samalla kun mielistellään niin paljon, kun kerkeää.


      • Anonyymi

        No niin. Se on mukava nähdä, että aloitukset pöllitään, ja ne alkaa elää omaa elämäänsä. Ihan kun ennen vanhaan. Jatkakaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Se on mukava nähdä, että aloitukset pöllitään, ja ne alkaa elää omaa elämäänsä. Ihan kun ennen vanhaan. Jatkakaa!

        Menkää selvittämään nää teidän parisuhdeongelmat sinne liveen :D ettei kukaan 'pölli' sun aloitusta.


      • Anonyymi

        Niin, pääasia että jonkun trollaavan ukon aloitukset herättää edes joissain harvoissa vielä säväreitä🥱👍


    • Anonyymi

      Senkin valehtelija.

      • Anonyymi

        Koska olen valehdellut. En koskaan. Jos olet niin sokea ja tyhmä ettet näe, usko sitä. Tai kokeile ihmeessä, mitä teillä syntyy. Tai kulje kiltisti perässä ja kuuntele selityksiä, miksei mikään suhde tule nyt kyseeseen. Kyllä vedätystä tulee. Sen lupaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen valehdellut. En koskaan. Jos olet niin sokea ja tyhmä ettet näe, usko sitä. Tai kokeile ihmeessä, mitä teillä syntyy. Tai kulje kiltisti perässä ja kuuntele selityksiä, miksei mikään suhde tule nyt kyseeseen. Kyllä vedätystä tulee. Sen lupaan.

        Niin varmaan, olet maailman rehellisin ihminen. Sitä päivää ei koskaan tule, että sinä olisit rehellinen, Olet vaan niin niin mustasukkainen, Se on nähty jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan, olet maailman rehellisin ihminen. Sitä päivää ei koskaan tule, että sinä olisit rehellinen, Olet vaan niin niin mustasukkainen, Se on nähty jo.

        Hah. Tiedät, ettei tuo ole totta. Minulla ei sitä paitsi ole mitään hävittävää. Eikä voitettavaa. Miksi olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen valehdellut. En koskaan. Jos olet niin sokea ja tyhmä ettet näe, usko sitä. Tai kokeile ihmeessä, mitä teillä syntyy. Tai kulje kiltisti perässä ja kuuntele selityksiä, miksei mikään suhde tule nyt kyseeseen. Kyllä vedätystä tulee. Sen lupaan.

        Puhut hirveän sekavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut hirveän sekavia

        Jos kuulet puhetta, suosittelen kääntymään lääkärin puoleen. Joskus kunnon yöunetkin voi auttaa.


    • Anonyymi

      Mustasukkaiset ihmiset saattaa väittää vaikka olevansa suhteessa jonkun kanssa pitääkseen muita loitolla.

      • Anonyymi

        Tämä ei. Mulla ei ole mitään voitettavaa eikä hävittävää. Minä kun en halua mitään.


    • Anonyymi

      Älä puhu epätosia tosiasioina

      • Anonyymi

        Ei tarvitse uskoa. Ehkä se on parempi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse uskoa. Ehkä se on parempi niin.

        Kerro sun tiedon lähde. -sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sun tiedon lähde. -sivusta.

        Mitä turhaa, kun ei uskota. Niin ei uskota. Olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä turhaa, kun ei uskota. Niin ei uskota. Olkoon.

        Ei varmasti olekaan tietoa vaan oman edun ajattelua ja valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti olekaan tietoa vaan oman edun ajattelua ja valheita.

        Unohda koko juttu. Ihan turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse uskoa. Ehkä se on parempi niin.

        Lähinnä neuvon ottamaan selvän asioista ennenkuin huutelee täällä tai missään muuallakaan asioita mitkä eivät pidä paikkansa.

        T: M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti olekaan tietoa vaan oman edun ajattelua ja valheita.

        Aikamoisia elämyksiä jonkun muiden elämästä kateellisen ukkelin jutuista. No kyllä tästä vielä hyvät harhat tulee


    • Anonyymi

      Parisuhderiita aloitus nro. 666

    • Anonyymi

      Parisuhteessa voi olla syystä että saa silloi seksiä vaikkei siitä toisesta nyt nii välittäiskään

    • Anonyymi

      Unohda tämä. Unohda minut. Keskity siihen, kenet olet elämääsi valinnut. Niin ne asiat järjestyy. Minä järjestän ne niin.

    • Anonyymi

      Eikös tuo ole yleinen tarina. Miehet höpsähtävät viidenkympin villityksessään nuoreen naiseen, jolla ei ole aikomuksiakaan kelpuuttaa vanhaa ukkoa. Paistattelevat hetken miesten huomiossa ja tyhmät ukot luulevat että ovat pääsemässä pöksyihin.

    • Anonyymi

      Eikö sinun mielestäsi incel kaikki naiset aina käytä hyväksi oli kyseessä sitten ihan mikä vaan tilanne joka ei realisoidu sinulle sylihaliksi muuttoapu, oven avaaminen tai mikä tahansa ”hyötyminen”. Tosin tässä tarinassa ei taida olla edes sitä tarinaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe