Siinä. Turhauttaa.
Minkä takia välttelet mua?????????
28
688
Vastaukset
Ehä, täsä mä oon, an tulla vaan rohkeest.
- Anonyymi
En asu Espoossa.
- Anonyymi
Koska en halua nähdä sinua mies enää.
- Anonyymi
Oli miehelle, mut ihan kui vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli miehelle, mut ihan kui vaan.
Kui sää noin sit sanosisit teppo
- Anonyymi
Mää en välttele ketään, vaa sinä itse välttelte!t:m/05
- Anonyymi
En välttele ei olla oltu kohin. Jos näkis edes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En välttele ei olla oltu kohin. Jos näkis edes!
Eikö?et kuitenkaa vaivaanu laittamaa edes viestejä?m/05
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reppana ja naisen irvikuva sä oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko ite ees?!
- Anonyymi
Koska nainen haluan että pysyt kaukana minusta.
- Anonyymi
Miten hän välttelee?
- Anonyymi
Lähtee oikeasti karkuun, jos näkee minut.
- Anonyymi
Koska espoossa on liikennettä ja kiire.
- Anonyymi
Välttelen koska oot rivien välistä telepaattisesti kertonut minulle, ettet halua nähdä tai olla tekemisissä koskaan.
Koita pärjätä, mää yritän myös pärjätä. Sattuu silti sydämeen.- Anonyymi
Kyllä nyt tuli pätevä selitys 😳
- Anonyymi
Telepaattisesti?
Et oo tosissasi, ethän? - Anonyymi
Puhelimella saa yhteyden. Ja pärjäile?? Eipä muuta tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimella saa yhteyden. Ja pärjäile?? Eipä muuta tähän.
Tämäkään aloitus ei oo minulta....tuliko nyt joku pakkomielle ajatella että kaikki on multa?
Voi vitsi, et oo maailman viimeinen mies ja olisit niin näillä tiedoilla sinusta seuraisi ihmiskunnan sukupuutto! 😝🤣 - Anonyymi
Onnea sulle se on vitun hyvä että mielesi edelleenkin haluaa uskoa sen version jolla voit syyllistää muita tekeekö se niin kovin pahaa tajuta että itse oli se joka on sen virheen tehny joka kerta
Minua kiellettiin lähestymästä naista ikinä missään. Niin en voi muutakaan.
- Anonyymi
No voi kyynel ja siltikö on vieläkin vaikeuksia tajuta sitä
Anonyymi kirjoitti:
No voi kyynel ja siltikö on vieläkin vaikeuksia tajuta sitä
Olenko sanonut että on vaikeaa tajuta?? Kyllä se satuttaa minua. Mutta siitähän sinä nautit.
- Anonyymi
Mä ole tietääkseni sillai ketään vältellyt liikun silloi kun kiinnostaa ja huvittaa
- Anonyymi
Koska aiheutat liikaa tunteita siihen nähden että haluat vain kaveruutta.
- Anonyymi
Liityn tähän joukkoon. Haluaisin pitää hyvät välit hänen (naisen) kanssaan, mutta en vaan pysty olemaan ihastumatta häneen aina uudestaan pahasti. Ei oo mitään järkeä siinä, että saattaa alkaa itkettää, jos kuulen hänellä olevan paha olla.
- Anonyymi
Oman mielenrauhani, hyvän oloni ja turvallisuudentunteen säilyttämisen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639