Älkää missään nimessä menkö tilaamaan tuolta mitään. Olen kenkäfriikki ja menin lankaan tällä kertaa pohjaa myöten. Maksoin kengät, rahat katosi tililtä ja sähköpostiakin sain kyseisestä puljusta, mutta osoitetta ei ollut olemassa kun laitoin takaisin viestiä. Sähköpostissa luki hämärästi, miten pitäisi toimia. Yritin laittaa sähköpostia takaisin "asiakaspalveluun", mutta eihän osoitetta ollut olemassakaan. Nettisivuillekkaan en enää päässyt hetken päästä. Nyt on viimeisen päälle idiootti ja kusetettu olo.
pleaserssuomi.com HUIJAUS
Anonyymi-ap
2
770
Vastaukset
- Anonyymi
Haha. Sama kävi mullekin. Näköjään tommonen huijausversio tehty sivusta Pleasershoessuomi. Com... Jos nyt legit sivu sekään. Itse tilasin kanssa kengät mutta sainkin huivin. Oikein Louis Vuittonia. Noh itepähän olin typerä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854