Ei tässä ole mitään järkeä mies, mutta sun katse ja hymy, jotka huokuvat lämpöä, lämmittävät syvällä mun jääkuoren alla olevaa sydäntä. Ja se, miten sä säpsähdät, kun näet mut yllättäen, on söpöä. Jännität turhaan, en mä pure, en edes ajatellut lähestyä sua muuten kuin ihan pakon edessä.
ei mua tarvii jännittää
23
1892
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestä on jännää miten oma puoliso ei kelpaa kun vasta jos joku muu kiinnostuu. Minä kyllä pidän tulevasta miehestäni niin hyvää huolta että ei ole tälläistä ongelmaa.
- Anonyymi
Lehtijutussa käväistessä piti kuumimmat valaisimet sammutella nii ..
- Anonyymi
Mutta puukotatko? 🤔
- Anonyymi
Hän kyllä uhkasi jaella iskuja munille 🤔
- Anonyymi
Kaipa sitten säpsähdän sitä jääkuorta.. se kun jotenkin näkyy
- Anonyymi
Onpa taas kerrassaan sairas aloitus ja kommentoijat. Valheellisia ihmisiä olette
- Anonyymi
Tämäkin on ollut sinun miespuolisen aloittajan puuduttavaa sivukerrontaa vain, en voi hyväksyä yksinkertaisuutta
- Anonyymi
Todella valitettavaa, että Suomessa ei osata puhua tunteista ja asiat jää sitten tälläiseksi haihatteluksi. Vai onko kohteesi varattu?
Ei se helppoa ole mennä toiselle tuntemattomalle sanomaan, että kiinnostaisi ja haluaisi tutustua. Kun muutenkaan ei sais esim kassajonossa puhua kenellekään. Suomalaiset vaan nyt ovat sellaisia.
- Anonyymi
Naiset on pilannut mut, en löydä enää hymyä, se on kadonnut jonnekin 😨
- Anonyymi
No voi ei, löydä sisäinen persu ja kirjoita jotain kakkaa eetteriin tai sähkäriin
- Anonyymi
Niin. Tän saman voisin kirjoittaa uusiksi.
Hyvää joulua, vähän etukäteen.- Anonyymi
Tranusetä itselleen raataa, peruukki ja mekko kiristää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tranusetä itselleen raataa, peruukki ja mekko kiristää!
Mutta hän on valmis uuteen nousuun
- Anonyymi
Se on kyllä uskomatonta mitä tuntemuksia yksi ihminen saa aikaan
- Anonyymi
Yrititköhän sä tulla silloin kerran juttelemaan? Nyt tuli mieleen. Mä en tajua mitään hienovaraisia vinkkejä, varsinkaan, jos oon keskittynyt johonkin muuhun asiaan.
- Anonyymi
Ja tää siis aloittajalta.
- Anonyymi
Olet keskittynyt johonkin muuhun.. mutta kuitenkin aistit kaiken lähiympäristössä.. taitaa olla seliseliä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet keskittynyt johonkin muuhun.. mutta kuitenkin aistit kaiken lähiympäristössä.. taitaa olla seliseliä :)
Trollin sadusta osa 10000003!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollin sadusta osa 10000003!
Niin on ollut niin trollisedällä aka aloittajalla aka hymiöhemmolla kuin jollain muullakin puolitrolililla sataa tarinaa ns
- Anonyymi
Jännitys pitää mielenkiintoa eli nähdään taas aamulla 👋
- Anonyymi
Eli selvästi olet kirjoitellut mies jonain kioskin virpinä esiintyen kuvitellen välillenne himmeät väreet hehhee
- Anonyymi
Eli tämäkään kimuli, jota esität tällä kertaa huom yksäri tällä kertaa ei ole ollu niin kovin intresserat på dig
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185