ei mua tarvii jännittää

Anonyymi-ap

Ei tässä ole mitään järkeä mies, mutta sun katse ja hymy, jotka huokuvat lämpöä, lämmittävät syvällä mun jääkuoren alla olevaa sydäntä. Ja se, miten sä säpsähdät, kun näet mut yllättäen, on söpöä. Jännität turhaan, en mä pure, en edes ajatellut lähestyä sua muuten kuin ihan pakon edessä.

23

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun mielestä on jännää miten oma puoliso ei kelpaa kun vasta jos joku muu kiinnostuu. Minä kyllä pidän tulevasta miehestäni niin hyvää huolta että ei ole tälläistä ongelmaa.

• Anonyymi

Lehtijutussa käväistessä piti kuumimmat valaisimet sammutella nii ..

• Anonyymi

Mutta puukotatko? 🤔

• Anonyymi

Hän kyllä uhkasi jaella iskuja munille 🤔

• Anonyymi

Kaipa sitten säpsähdän sitä jääkuorta.. se kun jotenkin näkyy

• Anonyymi

Onpa taas kerrassaan sairas aloitus ja kommentoijat. Valheellisia ihmisiä olette

• Anonyymi

Tämäkin on ollut sinun miespuolisen aloittajan puuduttavaa sivukerrontaa vain, en voi hyväksyä yksinkertaisuutta

• Anonyymi

Todella valitettavaa, että Suomessa ei osata puhua tunteista ja asiat jää sitten tälläiseksi haihatteluksi. Vai onko kohteesi varattu?

• Ei se helppoa ole mennä toiselle tuntemattomalle sanomaan, että kiinnostaisi ja haluaisi tutustua. Kun muutenkaan ei sais esim kassajonossa puhua kenellekään. Suomalaiset vaan nyt ovat sellaisia.

• Anonyymi

Naiset on pilannut mut, en löydä enää hymyä, se on kadonnut jonnekin 😨

• Anonyymi

No voi ei, löydä sisäinen persu ja kirjoita jotain kakkaa eetteriin tai sähkäriin

• Anonyymi

Niin. Tän saman voisin kirjoittaa uusiksi.

Hyvää joulua, vähän etukäteen.

• Anonyymi

Tranusetä itselleen raataa, peruukki ja mekko kiristää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tranusetä itselleen raataa, peruukki ja mekko kiristää!

Mutta hän on valmis uuteen nousuun

• Anonyymi

Se on kyllä uskomatonta mitä tuntemuksia yksi ihminen saa aikaan

• Anonyymi

Yrititköhän sä tulla silloin kerran juttelemaan? Nyt tuli mieleen. Mä en tajua mitään hienovaraisia vinkkejä, varsinkaan, jos oon keskittynyt johonkin muuhun asiaan.

• Anonyymi

Ja tää siis aloittajalta.

• Anonyymi

Olet keskittynyt johonkin muuhun.. mutta kuitenkin aistit kaiken lähiympäristössä.. taitaa olla seliseliä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet keskittynyt johonkin muuhun.. mutta kuitenkin aistit kaiken lähiympäristössä.. taitaa olla seliseliä :)

Trollin sadusta osa 10000003!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollin sadusta osa 10000003!

Niin on ollut niin trollisedällä aka aloittajalla aka hymiöhemmolla kuin jollain muullakin puolitrolililla sataa tarinaa ns

• Anonyymi

Jännitys pitää mielenkiintoa eli nähdään taas aamulla 👋

• Anonyymi

Eli selvästi olet kirjoitellut mies jonain kioskin virpinä esiintyen kuvitellen välillenne himmeät väreet hehhee

• Anonyymi

Eli tämäkään kimuli, jota esität tällä kertaa huom yksäri tällä kertaa ei ole ollu niin kovin intresserat på dig

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe