ei mua tarvii jännittää

Anonyymi-ap

Ei tässä ole mitään järkeä mies, mutta sun katse ja hymy, jotka huokuvat lämpöä, lämmittävät syvällä mun jääkuoren alla olevaa sydäntä. Ja se, miten sä säpsähdät, kun näet mut yllättäen, on söpöä. Jännität turhaan, en mä pure, en edes ajatellut lähestyä sua muuten kuin ihan pakon edessä.

23

1928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun mielestä on jännää miten oma puoliso ei kelpaa kun vasta jos joku muu kiinnostuu. Minä kyllä pidän tulevasta miehestäni niin hyvää huolta että ei ole tälläistä ongelmaa.

• Anonyymi

Lehtijutussa käväistessä piti kuumimmat valaisimet sammutella nii ..

• Anonyymi

Mutta puukotatko? 🤔

• Anonyymi

Hän kyllä uhkasi jaella iskuja munille 🤔

• Anonyymi

Kaipa sitten säpsähdän sitä jääkuorta.. se kun jotenkin näkyy

• Anonyymi

Onpa taas kerrassaan sairas aloitus ja kommentoijat. Valheellisia ihmisiä olette

• Anonyymi

Tämäkin on ollut sinun miespuolisen aloittajan puuduttavaa sivukerrontaa vain, en voi hyväksyä yksinkertaisuutta

• Anonyymi

Todella valitettavaa, että Suomessa ei osata puhua tunteista ja asiat jää sitten tälläiseksi haihatteluksi. Vai onko kohteesi varattu?

• Ei se helppoa ole mennä toiselle tuntemattomalle sanomaan, että kiinnostaisi ja haluaisi tutustua. Kun muutenkaan ei sais esim kassajonossa puhua kenellekään. Suomalaiset vaan nyt ovat sellaisia.

• Anonyymi

Naiset on pilannut mut, en löydä enää hymyä, se on kadonnut jonnekin 😨

• Anonyymi

No voi ei, löydä sisäinen persu ja kirjoita jotain kakkaa eetteriin tai sähkäriin

• Anonyymi

Niin. Tän saman voisin kirjoittaa uusiksi.

Hyvää joulua, vähän etukäteen.

• Anonyymi

Tranusetä itselleen raataa, peruukki ja mekko kiristää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tranusetä itselleen raataa, peruukki ja mekko kiristää!

Mutta hän on valmis uuteen nousuun

• Anonyymi

Se on kyllä uskomatonta mitä tuntemuksia yksi ihminen saa aikaan

• Anonyymi

Yrititköhän sä tulla silloin kerran juttelemaan? Nyt tuli mieleen. Mä en tajua mitään hienovaraisia vinkkejä, varsinkaan, jos oon keskittynyt johonkin muuhun asiaan.

• Anonyymi

Ja tää siis aloittajalta.

• Anonyymi

Olet keskittynyt johonkin muuhun.. mutta kuitenkin aistit kaiken lähiympäristössä.. taitaa olla seliseliä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet keskittynyt johonkin muuhun.. mutta kuitenkin aistit kaiken lähiympäristössä.. taitaa olla seliseliä :)

Trollin sadusta osa 10000003!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollin sadusta osa 10000003!

Niin on ollut niin trollisedällä aka aloittajalla aka hymiöhemmolla kuin jollain muullakin puolitrolililla sataa tarinaa ns

• Anonyymi

Jännitys pitää mielenkiintoa eli nähdään taas aamulla 👋

• Anonyymi

Eli selvästi olet kirjoitellut mies jonain kioskin virpinä esiintyen kuvitellen välillenne himmeät väreet hehhee

• Anonyymi

Eli tämäkään kimuli, jota esität tällä kertaa huom yksäri tällä kertaa ei ole ollu niin kovin intresserat på dig

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2072
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe