...mutta en itke perääsi, mutta olen pettynyt😔
Ingnooraminen tekee kipeää
37
627
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä älä loukkaanu ei me tiedetä toisistamme mitään
- Anonyymi
Mitäs jos olin nukkumassa jo tohon aikaan? Nii kato! Haista pska! OOTKO TÄYSIN YMMÄRTÄMÄTÖN?
En ole ollu minä. En kaipaa sua enään. Älä hemmetissä edes tervehdi enään. Saat vaan kylmää vettä niskaasi multa! 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos olin nukkumassa jo tohon aikaan? Nii kato! Haista pska! OOTKO TÄYSIN YMMÄRTÄMÄTÖN?
En ole ollu minä. En kaipaa sua enään. Älä hemmetissä edes tervehdi enään. Saat vaan kylmää vettä niskaasi multa! 😉Aikuinen mies ja tällaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen mies ja tällaista
Taisi loukkaantua. Ainakin siltä näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollu minä. En kaipaa sua enään. Älä hemmetissä edes tervehdi enään. Saat vaan kylmää vettä niskaasi multa! 😉Tässä on palstaero nro.2 j☝️🌨 ja niih
- Anonyymi
kuka, missä, milloin, miksi?
- Anonyymi
Mistä nuin päättelet? Ihan itekseen?
- Anonyymi
Radiohiljaisuus sen kertoo.
- Anonyymi
Saattaa olla ihan päinvastoin 🙄
Kyllä sinutkin muistetaan varmasti. Olet hänen sydämessä ikuisesti.
- Anonyymi
Tiedätkö mitä? En haluais mutta kun minusta tuntuu että itsekin teet sitä ja kun näyttää ettei tästä jutusta tullut mitään. Tuntuu niin turhalta kirjoittaa tänne kun mitään ei oikeasti kuitenkaan tapahdu. Anteeksi jos petyit mutta mielestäni tein omalta osaltani sen mitä voin ja niin teit sinäkin aina tuli jokin este. Kyllä se on parempi silloin jättää siihen. Ehkä meitä vaan ei oo tarkoitus tulla pariksi kun kohtalokin näkyy vastustavan.
- Anonyymi
Onko tällä palstalla muuta kuin pettyneitä ihmisiä? Ja ikävöiviä ihmisiä? Ei noita aloituksia niin kannata lähteä omimaan.
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä palstalla muuta kuin pettyneitä ihmisiä? Ja ikävöiviä ihmisiä? Ei noita aloituksia niin kannata lähteä omimaan.
Onhan täällä paljon rakkautta ja rakastuneitakin. Olen sen todistanut, tieteellisellä tarkkuudella.
PalstaRinssi kirjoitti:
Onhan täällä paljon rakkautta ja rakastuneitakin. Olen sen todistanut, tieteellisellä tarkkuudella.
Ja sitten on noita seksipetoja... vaanimassa.
- Anonyymi
Vain raukkamainen ihminen osallistuu provojen jatkeeksi keskusteluun
- Anonyymi
Se kirjoitetaan: ignore.
- Anonyymi
Huomannut myös että moni käyttää sanaa suomenkielessä ingnooraten 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomannut myös että moni käyttää sanaa suomenkielessä ingnooraten 😄
Se on samaa perua kuin magneetin kirjoittavat mangneetin ja magnaatin muodossa mangnaatti.
Väitän että peruskoulutus jäänyt kesken ja/tai vähälahjaisuus sekä yleisempää muilla kuin abo-suomalaisilla eli muuta kuin suomalaista sukujuurta omaavilla.
- Anonyymi
Roikkuminen ja toiveiden elättely tekee vielä kipeämpää. Kun huomaa ettei toisella ole kiinnostusta, paras vaan olla enää ottamatta yhteyttä. Tämä siis omista kokemuksista näkemys.
- Anonyymi
Miten sen huomasit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen huomasit
Ei soittanut, ei viestinyt. Oli kiinnostunut tapaamaan, muttei osannut sanoa milloin. Vastasi viesteihin, jos minä niitä laitoin, mutta ei oma-aloitteisesti. Maalaili oman tulevaisuuden kuvansa niin, etten selkeesti siihen voinut kuulua. Kysyin suoraan, siihenkään en saanut suoraa vastausta. Niin kannattaako tällaisen kanssa olla yhteydessä kun yhteys kovin yksipuolinen. En sitten enää viestinyt, eikä toinenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei soittanut, ei viestinyt. Oli kiinnostunut tapaamaan, muttei osannut sanoa milloin. Vastasi viesteihin, jos minä niitä laitoin, mutta ei oma-aloitteisesti. Maalaili oman tulevaisuuden kuvansa niin, etten selkeesti siihen voinut kuulua. Kysyin suoraan, siihenkään en saanut suoraa vastausta. Niin kannattaako tällaisen kanssa olla yhteydessä kun yhteys kovin yksipuolinen. En sitten enää viestinyt, eikä toinenkaan.
Vaikuttaa siltä, että ette ees kunnolla ehtineet tutustua. Oliko toisella minkälainen elämäntilanne..Oisko se ehkä muuttunut jos olisitte keskustelleet avoimesti omista toiveista. Jos ei ole valmis aukasemaan toiselle mitä oikeasti tuntee, niin ei varmaan silloin mikään selviäkään. Ja jos poistuu vähin äänin, niin silloin ei ole aidosti välittänytkään.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa melko selvänä vinkkinä ettei ole kiinnostunut
- Anonyymi
No niin sen on tarkotuskin.
- Anonyymi
Ero
- Anonyymi
Täällä se selviää kun tarpeeksi kitisee. Oikeassa elämässä suora kysymys niin loppuu haihattelut ja pääsee vapaaksi muu on turhaa
- Anonyymi
Kas kun esitin suoran kysymyksen mutta sain vain kieroja vastauksia. Niin päädyin sitten olemaan hiljaa.
- Anonyymi
En ignooraa sinua yhtään sen enempää kuin sinäkään minua.
- Anonyymi
en ole ignoorannut, olen vaan huonossa kunnossa.
- Anonyymi
Onko kyse homppeliparista?
Kunhan kysäisen. Yäk.- Anonyymi
Ei ole, nainen olen. Ja ei myöskään kyse ole palstapariskunnasta - ap
- Anonyymi
Jospa sitä toista hieman pelottaa omat voimakkaat tunteet sinua kohtaan ja vetäytyminen on suojauskeino. Itsekäs keino mutta?
- Anonyymi
Jos on tunteita pelissä niin voi olla niin:)
- Anonyymi
Todellinen elämä ei ole saippuasarjaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellinen elämä ei ole saippuasarjaa
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi
Haluan vielä jatkaa tähän, kun en tiedä kuka vastasi:) Jos se toinen on myöntänyt itselleen tunteensa ja eihän niitä ilmaantuessaan kieltämäänkään pysty mutta on myös elämässään tottunut enimmäkseen tukahduttamaankin niitä, niin kohdatessaan näissä asioissa rohkeamman osapuolen, niin... se voi näyttää helpolta, vetäytyminen siis mutta se ei ole sitä sille sulkeutuneemmalle. Hän voi ottaa sen vähintään yhtä raskaasti kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan vielä jatkaa tähän, kun en tiedä kuka vastasi:) Jos se toinen on myöntänyt itselleen tunteensa ja eihän niitä ilmaantuessaan kieltämäänkään pysty mutta on myös elämässään tottunut enimmäkseen tukahduttamaankin niitä, niin kohdatessaan näissä asioissa rohkeamman osapuolen, niin... se voi näyttää helpolta, vetäytyminen siis mutta se ei ole sitä sille sulkeutuneemmalle. Hän voi ottaa sen vähintään yhtä raskaasti kuin sinä.
Olen siis tuo 19.58
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?821584Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.96930Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79922Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51734Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141699- 53674
- 81670
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51651