Mikähän olisi hyvä moottorisaha polttopuiden tekoon kun puut saattavat olla isojakin?
Hyvä moottorisaha satunnaiseen mökkikäyttöön
24
147
Vastaukset
- Anonyymi
>40cc
- Anonyymi
Jönkoping. Suomi24 ammattimetsurien suosima luotettava valinta.
- Anonyymi
Myös samanlaatuiset Metsuri sahat ova olleet suosiossa.
- Anonyymi
Kolmivaihesähköllä toimivalla moottorilla varustettu moottrisaha on parempi kuin yksivaihesähköllä toimiva.
- Anonyymi
Hyvällä vaihtovirta-akulla ero kutistuu olemattomiin.
- Anonyymi
Ehdottomasti Homie max 13 tuumaisella laipalla
- Anonyymi
Sähkö vai polttomoottori? Mulla on ollut pitkään sähkösaha, hyvä hiljainen ja tarpeeksi tehokas jos pääsee roikan pituuden päähän pistorasiasta. Johto vähän haittaa toimintaa mutta meluttomuus ja savuttomuus kompensoi haitan.
- Anonyymi
shindaiwa, eli echo, yllättävän hyvä, lisäksi löytt pari kappaletta stihliä...
- Anonyymi
Mikä olisi hyvä saha satunnaiseen mökkikäyttöön kun välillä pitää tehdä urakkapäätehakkuuta?
- Anonyymi
Ponsselta löytyy hyviä sahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ponsselta löytyy hyviä sahoja.
Löytyykö ponsselta mökkisahaa? Mieluiten pyramiittiläpällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö ponsselta mökkisahaa? Mieluiten pyramiittiläpällä?
Kyllä kai Ponssen sahoilla voi mökkejäkin paloitella.
- Anonyymi
Polttomoottori sahaa etsin eikä mökillä nyt tasapaksuista puuta kasva. Joku yli 40cc saha pitäisi olla
- Anonyymi
Husqvarna 435-440 stihl 231-251 echo 390-501
- Anonyymi
Minulla on ollut Partner jo 20 vuotta. Toissa viikolla vetäisin narusta, Oli ollut 2 vuotta käyttämttömänä liiterissä, kolmannella nykäisyllä lähti käyntiin. hyvin sillä vanha mäntytykki katkeili.
- Anonyymi
Halvempia Echoja on kehuttu ja pitkät takuut. Länsimerkit jääneet ajat sitten jälkeen hinta/laatusuhteessa jos puhutaan mökki ja isäntälinjan sahoista.
- Anonyymi
Ei ole. Echo on kalliimpi kuin paremmat länsimerkit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Echo on kalliimpi kuin paremmat länsimerkit
Niin voi itselleen uskotella jos tahtoo. Länsimerkkien sahat on hyviä kun maksaa monta sataa enemmnän.
- Anonyymi
Pokasaha mahtaa olla riittävä satunnaiseen käyttöön isoillekkin puille.
- Anonyymi
Echo cs420 on ollut hyvä mökkikäytössä.
- Anonyymi
stihl 201 senttinen,ei siis ammattikäyttöön kun on muovia!
- Anonyymi
Homie ei ole muovia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homie ei ole muovia!
In Homie we trust!!!!1111
- Anonyymi
Ne sähkön hinnannousut. Kunnalliset sähköntuottajat korottavat hintoja vaikka tuottokustannukset pysyvät samoina. Hintakaton voisi laittaa: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381