Demari Ville Skinnari, koita aikuistua. Istut ministerilehterillä, ja virnistelet ja kihertelet siellä selkien takana ministeri Honkosen kanssa kuin pikkupoika. Asiallinen käytös olisi ministerillekin hyvä ominaisuus, kun edessä oleva ministeri puhuu kameran edessä.
Tuntee oikein myötähäpeää katsoessa.
Hallituksen esiintyminen
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hanna Sarkkinen voisi lähteä lastentarhaan.
- Anonyymi
Koko hallitus pihalle. Olet ihan oikeassa ministereidrn käytöksestä. Tuo naureskelu ja kuiskailu on tosi typerän näköistä. Siinä näkee mihinkä tämä hallitus pystyy, ei mihinkään.
- Anonyymi
Vihervasemmisto on kiero lahko, opposition ehdotuksille virnistellään vaikka kaikki on mennyt päin persettä, sitten valehdellaan, me ollemme tehneet sitä ja tätä, kuka näitä enää uskoo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918