Ensilumen latu

Anonyymi-ap

Onpa jälleen hyviä hiihtosäitä, vain lumi puuttuu

24

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulee viimelumen latu, juhannuksena pääsee suksimaan.

• Anonyymi

Saanalla!

• Anonyymi

Onneksi kaupunki järkiintyi (tai pakon edessä) luopui lumensäilytyksestä. Sellaista sikailua päättäjiltä upottaa kymmeniä tuhansia euroja veronmaksajien rahoja vajaan kahden viikon iloon muutaman henkilön (päättäjät itse? vai tuttuja?) kohdalla. Eivät osanneet edes hävetä ne hiihtäjät.

• Anonyymi

Homot ei lunta kaipaa.

• Anonyymi

Kaupungin kannattaa laittaa rahat ennen 200.000 euron biokaasun tankkaukenttään olemattomille kaasuautoille. S-Raudan vieressä kenttä ammottaa tyhjyyttään, koska kuka moiseen touhuun rupeaa yrittäjäksi, kun ei ole kuin muutama kaasuauto liikenteessä. Eipä taida Känkkäälän kenttäkään olla mikään kultakaivos, vaikka miljoonia on mennyt rahaa. Ensilumen ladun teossa olisi kyllä järkeä ja pienellä rahalla Nurmes saisi turisteiltakin kiitosta paikallisista liikunnan harrastajista puhumattakaan.

• Anonyymi

Ensilumen ladussa itketään kymppitonnin menoerää ja sieltä tulee rahaa myös edes vähän takaisin plus hiihtoturistien tekemät ostokset ja majoitustulot.

• Anonyymi

Yhtä järkevää kuin valon tuominen säkillä pimeään....

• Anonyymi

Hyvä hiihtokeli on asennekysymys. Hauska lapsuusmuisto tuli tästä mieleen kun heinäkuisen hallayön jälkeen riemumielin kaivoin sukset navetan vintiltä ja onnesta soikeana hiihtelin pitkin kuuraista peltoa. Toisen onni voi olla toisen murhe. Eipä tainnut olla sinä vuonna kovin kaksinen perunasato, luulen.

• Anonyymi

Ympäristössä, mistä ensilumen ladut löytyy, näyttää myös muut bisnekset pyörivän, mutta eihän aina rahat mene hukkaan. Saatinhan Porokylään helikopterikenttä Apsin viereen kiireisille liikemiehille 200.000 eurolla ja pikkuisen lisää rahaa, kun asfaltti vedetään.

• Anonyymi

Suksikaa Sotkamoin suksinenne. Täällä kannata tehä muutamalle hullulle hiihtäjälle latuja.

• Anonyymi

Siltäkö se mersun ratin takana tuntuu, onko edes suksia.

• Anonyymi

Mulla on skoda 🏋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on skoda 🏋

Minulla on tesla ja se on niin älykäs 😇

• Anonyymi

No sitten myös sitten ymmärtää.

• Anonyymi

lunta kohta ihan tarpeeksi.

• Anonyymi

Ensilumen ladun teon ideanahan yleensä on hiihtokauden pidentäminen, niin alku- kuin lopputalvesta. Näyttää korostuvan tarve jatkossa yhä enemmän lumikauden lyhentyessä pikkuhiljaa vuosien myötä näilläkin korkeuksilla..

• Anonyymi

Olisihan sekin etu, jos joku nuori saataisiin innostumaan suksille edes vähäksi aikaa tuijottamasta kännykän näyttöä.

• Anonyymi

Varmaan se ensilumen latu lisää nuorten kiinnostusta, Salli mun nauraa😂

• Anonyymi

Eipä se kkiinnosta, mutta maltetaan ootella hetki, niin päästää sivakoimaan luonnon lumille.

Oletteko Hurmeksessa koskaan nänyt epävalkeaa talvea?

Minä en ole

• Anonyymi

No voihan siellä edes kiinnostuneet hiihtää jos on latu, ketään ei voi pakottaa, vaikka urheilua harrastavissa perheissä sekään ei liene vierasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voihan siellä edes kiinnostuneet hiihtää jos on latu, ketään ei voi pakottaa, vaikka urheilua harrastavissa perheissä sekään ei liene vierasta.

Hiitäminen on parasta tilanteessa, KUN EI OLE EDES LUNTA!

• Anonyymi

Mukavia reittejä lenkkeillä, eikä hyttyset syö tähän vuodenaikaan.

• Anonyymi

Kuukausi menetetty hiihtosäitä, taitaa Nurmes olla yhtä köyhä, kuin Lieksa, sielläkään ei tehty hiihtolatua.

• Anonyymi
      UUSI

Voisi sitä' syksylläkin tykkilunta tehdä, kuten monessa hiihtokeskuksessa, kun kerran kalliit laitteet on hankittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      95
      6344
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      3447
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2565
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      83
      1167
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1126
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      518
      1114
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      61
      1026
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1006
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      52
      913
    Aihe