Kuvitellaanpa seuraava tilanne....olet parisuhteessa, asutte vielä erillään. Kuinka paljon pitäisit yhteyttä kumppaniisi? Ja miten pitäisit yhteyttä?
Yhteydenpito kumppaniin
32
70
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollutkin tuollaisessa tilanteessa. Jonkinlainen yhteys päivittäin. Ei joka päivä välttämättä niin kauheasti asiaa ja sanottavaa ole ja toisina sitten senkin edestä. Joskus ihan vaan hyvä huomenen toivotukset, illalla kuulumiset ja hyvän yön toivotukset. Joskus on ollut nettipuhelu auki tuntikausia, niin että ei ole varsinaisesti puhuttu, vaan se linja on vaan ollut auki, kun on molemmat tehneet omia juttujaan. Me myös pelataan samoja pelejä, että toisinaan se yhdessäolo on ollut vain sitä, että molemmat on pelissä ja tehdään jotain yhdessä, juttelematta mitään sen kummempia.
- Anonyymi
Juu itsekin tykkään, että yhteyttä pidettäisiin päivisin.
-Ap-
Kirjoittaisin postikorttiin rakkausjuttuja kerran viikossa. Näin ainakin vielä 90 luvulla. Se oli romanttista. 😊
Kesä209 kirjoitti:
Voikun saikin vielä postia rakkauspostia 😊
Minä laittaisin omalleni jos sellainen joskus vielä olisi. 😊
- Anonyymi
Sitä kirjettä hänen täytynee kysyä isältään jos haluaa tarvitsee tietää mitä siinä luki jonka hänelle yhdeksänkymmentä luvulla kirjoitin
- Anonyymi
Tiedän mitä tälläkin taas haetaan:)
- Anonyymi
Kesä209 kirjoitti:
Kerropas sitten mitä tällä haetaan 😃
En kerro kun ap.tietää mitä tekee😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkikki oli tuo, mistä sä voit tietää mitä Ap tällä hakee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkikki oli tuo, mistä sä voit tietää mitä Ap tällä hakee?
Vttu teitä harhaisia pähkinöitä ilman omaa elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos kaivaa itselleen vai syvempää hautaa itse tätä tiedostamatta
- Anonyymi
Sen näkisi sitten. Yhteydenpito kun on kahdensuuntaista eikä yhden päätettävissä.
- Anonyymi
Päivittäin
- Anonyymi
Kuka tietää montako "Muistisairasta" on vielä avioliitossa.Montako heistä asuu erillään olle vielä avioliitossa.Monet näistä asuu kotonaan omissa huoneissaan,
toisen hoidellessa toistaan.Yhteys on yleensä vain hoitoapuna vuosia.Vapauteen pääsee vain ,anomalla hoitoapua 5 päiväksi vuodessa.Muutoin hoidetaan 24/7h jokainen vuoden päivä.Tämä tapahtuu yli 65 vanhuuseläkeläisille,nuoremmat joutuvat
hoitokotiin tai onnekaasti saavat omaishoitajan kotiinsa.
Avioliito saattaa olla monelkin arpapeliä,eli minkälaisen kumppanin löytää ja rakastuu! - Anonyymi
Puhelimitse viestein soitoin päivittäin jos ei näkisi päivittäin
- Anonyymi
Jatkuvasti ja joka tuutista se oli vitsiD
- Anonyymi
Kannatan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan!
Mustis kontrollifriikki
- Anonyymi
Päivittäin tietenkin. Kun puhelin on koko ajan mukana, siihen vastataan aina kun pystyy.
- Anonyymi
Sanoisin, että todennäköisesti se toinen seurais mun puhelin- ja nettiliikennettä ihan jatkuvasti. Ai niin, muuta sehän tekee sitä jo nyt, vaikka ei olla ees yhdessä.
- Anonyymi
Sehän on hyvä. Olet siis tottunut jo siihen.
Jatkuvasti. Viestein, erikseen sovitusti puheluilla, joita mielellään päivittäin.
- Anonyymi
Ei kannata luoda parisuhteista ruusunpunaisia kuvia. Jos asuu yhdessä, niin arki tulee nopeasti kuvioon.
- Anonyymi
Kannattaa luoda räiskyvää arkea missä jokainen tunne tulee aitona ja rakkaus on päällimmäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa luoda räiskyvää arkea missä jokainen tunne tulee aitona ja rakkaus on päällimmäinen.
Ei todellakaan kannata uhrata terveyttään johonkin hankalaan jolla itsesäätelyn janssa ongelmia. Ei kai toinen bayti jos toinen alati syyttää räiskää ja näyttää olonsa. Mitä lisäarvoa suhde tuo jos ei sekään auta elämään ihmisiksi?
- Anonyymi
Kanavoisin itseni hänen aivoihin :) yrittäisin lukea hänen ajatuksia ja olisin häiriöksi, niin ettei hän pystyisi keskittymään tärkeisiin asioihin. Lähinnä niin kuin kissat asettuisin näppiksen ja kirjan päälle, mitä nyt vaan keksisin :)
- Anonyymi
Kumppanin jos valitsee, mielellään sopiva kuin epäsopiva jonka kanssa liian intensiivistä minä minä meininkiä tai toisaalta liian tylsääkään, sillä persoonat joko loistaa tai ei yhdessä. Myös arkena☕️
- Anonyymi
Päivittäin yleensä, joskus vain puhelimella. Vaatii tosi lujan luottamuksen puolin ja toisin. Kipinä kuitenkin säilyy paremmin, kun voi olla välillä vähän kauempana ja omissa oloissaan. Voi kaivata toista, enkä tarkoita ikävä-palstaa.
- Anonyymi
Päivittäin kilkuttaisin vuoroin viestiä ja vuoroin soittelisin puheluita. Eihän sitä nyt voi päivääkään hiljaa olla, unohtaa pian olemassaoloni! :E
Jasu - Anonyymi
No, jos sitä sitten kerran vuodessa yhteyttä ottaisi. Voi olla, että hän ei ole innostunut sen useammin musta kuulemaan mitään.
- Anonyymi
Kerran kuussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741380Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13937Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79872Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89789Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51684- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45595Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134588Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45547