Taitokeskuksella poltetaan ulkovaloja kilowatin edestä keskellä kirkasta päivää! Kuka maksaa laskun?
Sähkön säästämistä Vesilahdella
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkovaloja on ehkä 300 wattia. Taitokeskus sen itse maksaa.
- Anonyymi
Eikös 300w valoille ole tänä päivänä aika paljon? Led-aikaan?
- Anonyymi
Meillä säästetään sähköä ihan tosissaan. Kerran kuussa sauna lämpiää sen pari tuntia halvimman pörssisähkön aikana .Lämminvesivaraajan termostaatti on säädetty 30 asteeseen ettei pakase niin kauheasti kun kylmällä . Pyykit jätetään pesemättä kalsarit voi kääntää nurinpäin ja jatkaa niiden käyttöä vielä muutamia päiviä ym ym sähkön säästöön liittyvää nuukailua on tullut opeteltua.
- Anonyymi
Säädä äkkiä se varaajan lämpötila takaisin vähintään 60 asteeseen. Muutoin veteen muodostuu legionella-bakteereja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455989
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253686Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282891- 472548
- 372351
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251905Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511848- 331620
- 281580