Black-Friday lähtöhinnat on nostettu ja niistä laskettu "alennus". Katselin erästä kodinkonetta ja black-friday hinta sama kuin millä saa ostettua muulloinkin. Sama huijaus vaatteissa ym.
Kauppiaitten huijauspäivät
24
111
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhannet Black Friday -tarjoukset ovat valealennuksia, paljastaa data
Hintojen pikainen korottaminen ja laskeminen suuren alennusprosentin aikaansaamiseksi on kielletty laissa. Tavoitteellista harhaanjohtamista on kuitenkin vaikeaa näyttää toteen.
https://yle.fi/uutiset/3-12202781- Anonyymi
Ostaja kuvittelee saavansa jotain erityisen halvalla. Jos alennus on enemmän kuin 20%, kyseessä on huijaus. Ei kukaan kauppaa mitään alle sen, minkä on itse maksanut.
Milloin ostajat tajuavat tämän?
Jotain rompetta saa samaan hintaan kuukaudesta toiseen, eikä vain päivänä-kahtena.
Kukaan ei ole viisaampi kuin kauppias! Jopa tikkuaskin hinta on tuplaantunut, kun kerran on sota! Tämä hintojen nousu on kauppiaan kultajuhlat, nyt tulee Suomeen uusia
miljonäärejä. Hlö.kunnan palkat ovat nousseet vähän, kauppias kantaa muovikassilla seteleitä pankkiin.
Miten sota on vaikuttanut munien ja voin 40% hinnankorotukseen? Käsittääkseni molemmat ovat Suomessa tuotettavia.
Ajatelkaas, jos Putler tulisi meillä käymään, kaikkien hinnat vähintään tuplaantuisivat, elleivät triplaantuisi.
Kauppias myy meille ostajille kaikkea ihan törkeällä hinnalla, kun on sota. - Anonyymi
Paska Lieksassa o lännenlaki 💣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostaja kuvittelee saavansa jotain erityisen halvalla. Jos alennus on enemmän kuin 20%, kyseessä on huijaus. Ei kukaan kauppaa mitään alle sen, minkä on itse maksanut.
Jotain rompetta saa samaan hintaan kuukaudesta toiseen, eikä vain päivänä-kahtena.
Kukaan ei ole viisaampi kuin kauppias! Jopa tikkuaskin hinta on tuplaantunut, kun kerran on sota! Tämä hintojen nousu on kauppiaan kultajuhlat, nyt tulee Suomeen uusia
miljonäärejä. Hlö.kunnan palkat ovat nousseet vähän, kauppias kantaa muovikassilla seteleitä pankkiin.
Miten sota on vaikuttanut munien ja voin 40% hinnankorotukseen? Käsittääkseni molemmat ovat Suomessa tuotettavia.
Ajatelkaas, jos Putler tulisi meillä käymään, kaikkien hinnat vähintään tuplaantuisivat, elleivät triplaantuisi.
Kauppias myy meille ostajille kaikkea ihan törkeällä hinnalla, kun on sota.Johtuisko Ukrainan sodasta kun piti käydä päivällä paskalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppias myy meille ostajille kaikkea ihan törkeällä hinnalla, kun on sota.Sähköyhtiöt tekevät valtavia voittoja. Olikos se HELEN, joka ilmoitti kuukauden voitto tuloksensa kolminkertaistuneen. Mahtaako muistaakaan tuommoista kun veroja maksetaan tai raukkaa sähkönkäyttäjää pitäisi huomioida. (Muutenkin kuin suurella laskulla).
- Anonyymi
Hintoja nostetaan AINA ennen superdupermegamammuttijippikaijeibonushyper alennusmyyntien alkua.
Vanha taktiikka joka tuo isot voitot joka kerta.
tilaa netistä, haistata kukkaset mustalla perstailla.- Anonyymi
Tuotteiden hintoja vaihdellaan nopeasti ja näin alennusprosentit näyttävät mahdollisimman suurilta. Ostoksilla kannattaakin aina etsiä alin mahdollinen hinta, eikä keskittyä vain alennusprosenttiin”, Hintaoppaan maajohtaja Liisa Matinvesi-Bassett kertoi tiedotteessa.
- Anonyymi
Nyt on kauppiailla ja energiayhtiöillä lailliset "rosvouspäivät". Kun jossain vaiheessa ilmoitettiin kahvin hinnan rajusta noususta, niin kaupat nostivat paketin hintaa monella eurolla heti, vaikka varastot olisi olleet täynnä halvalla ostettua. Sama on monissa muissa tavaroissa.
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse ostaa nyt mitään,kun kaikkea on kertynyt elämän varrella. Kaikki koneet ja laitteet toimii eivätkä ole kovin vanhojakaan.
- Anonyymi
Hienoin huijaus on se että" ota kaksi ja maksa yksi, saat toisen ILMAISEKSI". Siinä yhdessä on se toisenkin hinta! Hölmö luulee saaneensa halvalla!!
- Anonyymi
Olen pannut-20% paljaalla 🤠
- Anonyymi
Ihan oikeita huomattavia tarjouksia itse ainakin olen hyödyntänyt. Aloittaja lienee köyhä
- Anonyymi
Tai furry 🦍
- Anonyymi
Tai jopa puli 🎅
- Anonyymi
Tai kaupunginvaltuutettu🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kaupunginvaltuutettu🤔
Tai corepyllerö 🐮
- Anonyymi
Olen toyomies painan menemään!
- Anonyymi
Noin 99% blackfriday alennuksista on keinotekoisia ja jopa selviä hintahuijauksia. Viisas katsoo hintoja kuukausi tai pari ennen h-hetkeä ja vertaa niin huomaa kyllä eron. Nykysuuntaus on että silloin hinnat alennuksineen ovat jopa korkeammat kuin aiemmin ilman alennuksia. Olen seurannut ja verrannut monena vuotena monia tuoteryhmiä ja yhä hullummaksi tuo kusetus on mennyt vuosivuodelta. Prosenteilla kun ei osteta mitään, vain euroilla, se on vanha viisaus joka kannattaa ostohuumassa aina muistaa. Jos oikeasti haluaa ostaa halvemmalla, parhaat mahdollisuudet on kun säästää hankinnat joulunjälkeisille päiville kun varastojen painetta puretaan. Näin olen minä tehnyt jo monta vuotta, prosentteja en ole säästänyt mutta euroja tienannut siitäkin edestä.
- Anonyymi
Huijauksista puheenollen,,,lahjoita SPR:lle hyvään tarkoitukseen.😁
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a1a9e8a8-57ee-4a9d-a9f4-f211bede0db4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijauksista puheenollen,,,lahjoita SPR:lle hyvään tarkoitukseen.😁
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a1a9e8a8-57ee-4a9d-a9f4-f211bede0db4Tässä videossa ei kauppias huijaa, vaan antaa mustalle rosvolle mitä kuuluukin. Myös Suomessa olisi rosvoille tehtävä samalla tavalla.
https://www.youtube.com/watch?v=qrh8Ra0W0-I
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894