Jos Suomalaisen jälleenmyyjän katteet ahdistaa niin sitten täytyy tilata esimerkiksi tuolta Kiinasta.
Mutta ennen kun tilaat niin mieti tätä.
Kiinalainen yritys ei maksa veroja Suomeen, se ei työllistä täällä ketään joten rahat menee sinne Kiinaan kokonaisuudessaan.
Jos tuokaan ei hetkauta mikä ihan ymmärrettävää kun rahat saattaa olla niin tiukassa että pitää säästää kiina-antureilla.
Vaikka nuo näennäisesti näyttääkin samalta niin on myös tullut antureita jotka ei toimi, ei ole oikean kokoiset tai ihan väärään autoon.
On myös tullut antureita jotka toimii 2-3vkoa jonka jälkeen ne pimenee 😅
Tuuripeliä siis, pari kertaa kun vaihtelee antureita niin nuo kalliimmat olisi tullut halvemmaksi.
Ja ei, ne ei ole samoja antureita vaikka noissa lukeekin OE.
OE Quality on nykyään hyvin häilyvä käsite ja sillä myydään vaikka mitä paskaa.
OE ja OEM on eriasioita, Suomessakin kuten Kiinassa myydään molempia mutta täällä myyjällä vastuu myymästään tuotteesta.
Maksaako yrityäjät Alvin ei ymmöttä
7
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Kait suomen Yrittäjät mitään maksa Alvin maksaa asiakas mun kirjanpitäjän mukaan
- Anonyymi
Yritys maksaa ostoissa alvin.
Vaihda kirjanpitäjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys maksaa ostoissa alvin.
Vaihda kirjanpitäjää.Yritys nimen omaan saa kaiken ilman alv veroa ja kun myy asiakas duunari maksaa yrityksen puolesta alvn ainakin mun kuitissa lukee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys nimen omaan saa kaiken ilman alv veroa ja kun myy asiakas duunari maksaa yrityksen puolesta alvn ainakin mun kuitissa lukee
Höpö höpö.
Yritys maksaa omista ostoistaan alv:n.
Myynnistä peritystystä alv:stä yritys vähentää maksamansa alv:n ja tilittää rahan valtiolle. Joskus myynti menee huonosti ja ostojen alv on suurempi kuin myynnin. Silloin yritys kärsii sen omissa nahoissaan.
Etkö sinä edes sitä tajua?
- Anonyymi
ARVOLISÄVERON TAAS SAA ...YLLÄTYS YLLÄTYS ...VALTIO
- Anonyymi
Kaikki tietää, kuka sen saa.
- Anonyymi
Nykyään kiinalaisetkin perii ja välittää alv:n Suomeen. Ja jos ei sitä tee, niin se peritään tullissa ennen kuin tavaran saa käteen. Pitää vain tietää onko myyntihinnassa alv vai ei, jotta osaa vertailla.
Suurempi riski tuontitavarassa on saako mitä tilaa.
Riski on jopa suomalaisessa vaikka lvi tarvikekaupassa netissä, joka voi olla lähettämättä tavaraa ja palauttamatta rahoja. Niinkin on joskus käynyt.
Kiinalaisesta kaupasta voi saada rahat takaisin varmemmin, muttei varmasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491085
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908