ylikomisario Jari Taponen kielsi katujengien olemassaolon ylipäätään.

Anonyymi-ap

Bergbom muistuttaa, että vain kaksi vuotta sitten helsinkiläinen ylikomisario Jari Taponen kielsi katujengien olemassaolon ylipäätään. Omaa elämäänsä on jäänyt elämään Taposen Twitterissa julkaisema, denialismista kumpuava lause: ”Suomessa ei ole Ruotsin tapaan katujengejä eikä meillä niitä kovin helposti pääse syntymään.”

vasemmistoliitto samoilla silmillä sanoo noin?

Suldaan- Saramo?

18

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hyssss

• Anonyymi

Vasemmistoliitto on rasistinen suomalaisia kohtaan. On menty jo niin pitkälle, että osa ei tohdi mennä väliin, kun nämä matujengit ryöstävät mm linja autoissa. Syy on se, että leimataan rasistiksi ja joutuu itse syytettyjen penkille. On aika sanoa asiat kuin ne on. Ruotsissa muutettiin linjaa, mutta liian myöhäänkö? Suojeluskunnat otetaan uudestaan valvomaan järjestystä.

• Anonyymi

Pamput takin sisään varalta?

• Anonyymi

Paavo potkii autoja kulla

• Anonyymi

Onkohan Taposkalla punainen vasemmistoliiton vai vihreä vihermistöliiton jäsenkirja taskussaan?

• Anonyymi

Googlaa= jonne rinne jengit

• Anonyymi

vasemmistoliiton jäsen?

• Anonyymi

Oon miettinyt samaa. Voi olla kyllä vihreidenkin. Melkein löisin vetoa sen puolesta että on jommankumman puolueen ehdokkaana kevään eduskuntavaaleissa.

• Anonyymi

paha maa

• Anonyymi

Taitaa tulla se raamatun ennustama harmageddonin sota, joka käydään kaikkialla, eikä vain harm.laaksossa. Onneksi suomalaiset ovat vihervasemmistoa lukuunottamatta rehellistä porukkaa.

• Anonyymi

millanen sota siis?

• Anonyymi

Onko tämä poliisioletettu jo ilmoittanut kevään eduskuntavaaliehdokkuudestaan?

Olisi mielenkiintoista kuulla päivitetty mielipide tähän viralliseen "Suomessa ei ole mamujengejä" kommenttiin.

• Anonyymi

Eikö tuomiota?

• Anonyymi

Niin onko Taposka jo myöntänyt että maahanmuuttaja jengit ryöstelevät ja nöyryyttävät alaikäisiä kantasuomalaisia pääkaupunkiseudulla vai kieltääkö hän se yhäkin?

• Anonyymi

punainen poliisi?

pressakin jo hätisti suvakkeja

• Anonyymi

Perussuomalaosten kannatus vaan nousee, kun totuus paljastuu.

• Anonyymi

Tasavallan presidentti on ylentänyt puolustusvoimain lippujuhlan päivänä 4. kesäkuuta 2024 PS:n kansanedustaja Miko Bergbomin ylikersantiksi.

Mikä lienee "Suomessa ei ole katujengejä" poliisisedän ylennystilanne?

• Anonyymi

Ahas
      Ihmisoikeus huumeet js raiskuut

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      210
      3879
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2465
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2233
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe