Jos vähän lunta ennustettu niin ei missään tapauksessa nastarenkaita alle.
Pitäkää kiinni ajatuksesta, että pääkaupunkiseudulle nastarengaskielto heti.
Muistakaa nyt kaikki varoitukset ja jättäkää auto kotiin. Älkää lähtekö liikkeelle se on talvi tulossa. Lisää suolaa ja lasinpesuainetta pohjavesiin..
Ei nastarenkaita alle pääkaupunkiseudulla.
28
60
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla kaikki kotona ja hyvin?
- Anonyymi
Ei taida kaikki olla kotona mutta hyvin taitaa mennä. Miten sulla ?
- Anonyymi
Jokainen käyttää sellaisia renkaita, jotka katsoo olevan itsensä kannaltaan paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Aivan, "minä itse, muista välittämättä", se on hokema joka kuvastaa nykymaailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, "minä itse, muista välittämättä", se on hokema joka kuvastaa nykymaailmaa.
En niistä muista ja heidän rengasvalinnoista välitäkään, koska minä sitä omaa ajoneuvoani ajan, eivätkä ne muut.
- Anonyymi
Aivan oikein, kitkarenkaat.
- Anonyymi
Ei ennenkään tarvittu nastarenkaita, eikä kitkarenkaita. Itsekin pärjäsin Michelin X- ja zX-renkailla kahdeksan vuotta ympäri vuoden ongelmitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ennenkään tarvittu nastarenkaita, eikä kitkarenkaita. Itsekin pärjäsin Michelin X- ja zX-renkailla kahdeksan vuotta ympäri vuoden ongelmitta.
Ja millaisilla luistimilla sitten ajoit?
Kahdeksan vuotta? Mitä sitten tapahtui? Tulitko järkiisi, vai tapahtuiko jotain peruuttamatonta joka pakotti kokonaan pois liikenteestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millaisilla luistimilla sitten ajoit?
Kahdeksan vuotta? Mitä sitten tapahtui? Tulitko järkiisi, vai tapahtuiko jotain peruuttamatonta joka pakotti kokonaan pois liikenteestä?"a millaisilla luistimilla sitten ajoit?
Kahdeksan vuotta? Mitä sitten tapahtui? Tulitko järkiisi, vai tapahtuiko jotain peruuttamatonta joka pakotti kokonaan pois liikenteestä?"
Ei siinä sen kummempaa, valtakuntaan säädettiin talvirengaspakko.
- Anonyymi
Rouhijoiden ropinaa jo pitkän aikaa!
- Anonyymi
Entä sitten? Suomi on pitkä maa. Pohjoisessa tarvitaan usein. Se mitä etelässä tapahtuu, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten? Suomi on pitkä maa. Pohjoisessa tarvitaan usein. Se mitä etelässä tapahtuu, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kitkoilla pärjää koko Suomessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitkoilla pärjää koko Suomessa!
Ehkä kesällä jos vauhti ei nouse yli 70km/h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin kesälläkään kitkarengas ei ole niin turvallinen, kuin kesärengas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko kokemuksesta, vai rouhian harhasta,? Minä pärjää 140 hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko kokemuksesta, vai rouhian harhasta,? Minä pärjää 140 hyvin.
Ei kannata uhota ja kehuskella vauhdeilla kun bussin ikkunasta työmaaliikennettä katselet.
- Anonyymi
Otinkin jo popparit esiin ja seurailen uutisia kuinka hyvin kitkat toimii. Yleensä erittäin huonosti joten pääteltavissä on että kuskien päät ropisee nastojen toivossa.
- Anonyymi
Tuulisasiin kyllä ropissut,rikkoen,nastapelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulisasiin kyllä ropissut,rikkoen,nastapelle!
Tyhmä ajaa niin lähellä, että lasi särkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä ajaa niin lähellä, että lasi särkyy.
Näin on ja yleensä ne nastat ovat renkaissa kiinni toisin, kun taas irtokivet.
- Anonyymi
Vaikutat taukille,että jatka asfaltin rouhu
Intaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat taukille,että jatka asfaltin rouhu
Intaa..Asfaltti rouhuisi paljon vähemmän jos ei paljon myös suolattaisi.
- Anonyymi
Pekka Pouta kyllä neuvoo mitkä renkaat tarvitaan, eihän muita tarvitse kuunnella.
- Anonyymi
Piäkaupunkin mössö kelit on pilannut maisemat maakunta rajalle asti!!🧜🧜
- Anonyymi
Ja johtuu hyvin pitkälti suolaamisesta. Maaseudulla, jossa ei suolata on talvisin puhtaanvalkoista. Samalla lumi myös valaisee hyvin, kun ei katuvaloja paljon ole.
- Anonyymi
Kun suolataan pitää lasia pestä koko ajan. Miljoonia litroja pesunestettä luontoon ja pohjavesiin .
- Anonyymi
Koska Helsingissä aiotaan puuttu polkupyöräilijöiden nastarenkaiden käyttöön, minua ainakin yskittää niiden nostattama pöly ja nastojen rapina, ei sekään tee hyvää mielelle, olisi niin kiva vain kuunnella lintujen laulua, kun kävelen päivätoimintaani muutaman kerran viikossa.
- Anonyymi
Jokainen ajelkoon millä renkailla haluaa. Mitä se kelleen kuuluu. Paitsi poliisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841