Ei nastarenkaita alle pääkaupunkiseudulla.

Anonyymi-ap

Jos vähän lunta ennustettu niin ei missään tapauksessa nastarenkaita alle.
Pitäkää kiinni ajatuksesta, että pääkaupunkiseudulle nastarengaskielto heti.
Muistakaa nyt kaikki varoitukset ja jättäkää auto kotiin. Älkää lähtekö liikkeelle se on talvi tulossa. Lisää suolaa ja lasinpesuainetta pohjavesiin..

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulla kaikki kotona ja hyvin?

      • Anonyymi

        Ei taida kaikki olla kotona mutta hyvin taitaa mennä. Miten sulla ?


    • Anonyymi

      Jokainen käyttää sellaisia renkaita, jotka katsoo olevan itsensä kannaltaan paras vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Aivan, "minä itse, muista välittämättä", se on hokema joka kuvastaa nykymaailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, "minä itse, muista välittämättä", se on hokema joka kuvastaa nykymaailmaa.

        En niistä muista ja heidän rengasvalinnoista välitäkään, koska minä sitä omaa ajoneuvoani ajan, eivätkä ne muut.


    • Anonyymi

      Aivan oikein, kitkarenkaat.

      • Anonyymi

        Ei ennenkään tarvittu nastarenkaita, eikä kitkarenkaita. Itsekin pärjäsin Michelin X- ja zX-renkailla kahdeksan vuotta ympäri vuoden ongelmitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ennenkään tarvittu nastarenkaita, eikä kitkarenkaita. Itsekin pärjäsin Michelin X- ja zX-renkailla kahdeksan vuotta ympäri vuoden ongelmitta.

        Ja millaisilla luistimilla sitten ajoit?
        Kahdeksan vuotta? Mitä sitten tapahtui? Tulitko järkiisi, vai tapahtuiko jotain peruuttamatonta joka pakotti kokonaan pois liikenteestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millaisilla luistimilla sitten ajoit?
        Kahdeksan vuotta? Mitä sitten tapahtui? Tulitko järkiisi, vai tapahtuiko jotain peruuttamatonta joka pakotti kokonaan pois liikenteestä?

        "a millaisilla luistimilla sitten ajoit?
        Kahdeksan vuotta? Mitä sitten tapahtui? Tulitko järkiisi, vai tapahtuiko jotain peruuttamatonta joka pakotti kokonaan pois liikenteestä?"

        Ei siinä sen kummempaa, valtakuntaan säädettiin talvirengaspakko.


    • Anonyymi

      Rouhijoiden ropinaa jo pitkän aikaa!

      • Anonyymi

        Entä sitten? Suomi on pitkä maa. Pohjoisessa tarvitaan usein. Se mitä etelässä tapahtuu, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten? Suomi on pitkä maa. Pohjoisessa tarvitaan usein. Se mitä etelässä tapahtuu, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Kitkoilla pärjää koko Suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitkoilla pärjää koko Suomessa!

        Ehkä kesällä jos vauhti ei nouse yli 70km/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kesällä jos vauhti ei nouse yli 70km/h.

        Juuri näin kesälläkään kitkarengas ei ole niin turvallinen, kuin kesärengas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kesällä jos vauhti ei nouse yli 70km/h.

        Puhutko kokemuksesta, vai rouhian harhasta,? Minä pärjää 140 hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko kokemuksesta, vai rouhian harhasta,? Minä pärjää 140 hyvin.

        Ei kannata uhota ja kehuskella vauhdeilla kun bussin ikkunasta työmaaliikennettä katselet.


    • Anonyymi

      Otinkin jo popparit esiin ja seurailen uutisia kuinka hyvin kitkat toimii. Yleensä erittäin huonosti joten pääteltavissä on että kuskien päät ropisee nastojen toivossa.

      • Anonyymi

        Tuulisasiin kyllä ropissut,rikkoen,nastapelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulisasiin kyllä ropissut,rikkoen,nastapelle!

        Tyhmä ajaa niin lähellä, että lasi särkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä ajaa niin lähellä, että lasi särkyy.

        Näin on ja yleensä ne nastat ovat renkaissa kiinni toisin, kun taas irtokivet.


      • Anonyymi

        Vaikutat taukille,että jatka asfaltin rouhu
        Intaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat taukille,että jatka asfaltin rouhu
        Intaa..

        Asfaltti rouhuisi paljon vähemmän jos ei paljon myös suolattaisi.


    • Anonyymi

      Pekka Pouta kyllä neuvoo mitkä renkaat tarvitaan, eihän muita tarvitse kuunnella.

    • Anonyymi

      Piäkaupunkin mössö kelit on pilannut maisemat maakunta rajalle asti!!🧜🧜

      • Anonyymi

        Ja johtuu hyvin pitkälti suolaamisesta. Maaseudulla, jossa ei suolata on talvisin puhtaanvalkoista. Samalla lumi myös valaisee hyvin, kun ei katuvaloja paljon ole.


      • Anonyymi

        Kun suolataan pitää lasia pestä koko ajan. Miljoonia litroja pesunestettä luontoon ja pohjavesiin .


    • Anonyymi

      Koska Helsingissä aiotaan puuttu polkupyöräilijöiden nastarenkaiden käyttöön, minua ainakin yskittää niiden nostattama pöly ja nastojen rapina, ei sekään tee hyvää mielelle, olisi niin kiva vain kuunnella lintujen laulua, kun kävelen päivätoimintaani muutaman kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Jokainen ajelkoon millä renkailla haluaa. Mitä se kelleen kuuluu. Paitsi poliisille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe