Kari Haikosen kommentti tuoreessa Outokummun Seudussa koskien Pride-kulkuetta.
Voiko nykypäivänä vielä ilmetä noin sodanaikaista suhtautumista! Herätkää hei nykypäivään!
Outokummun seutu/ tekstarit
18
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Onks tää ukko joku kirkkoaktiivi vai mikä hemmo hän on?
- Anonyymi
Peruspersu se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peruspersu se on.
Persukka . No just. Mitenkäs tää kiihkouskovaisuus ja politiikka synkkaa keskenään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persukka . No just. Mitenkäs tää kiihkouskovaisuus ja politiikka synkkaa keskenään?
Eiks Kartsan pitänyt olla kristillisten riveissä? Onko jekuttanut?
- Anonyymi
Kyllä hävettäisi jos olis tuollaisen viestin lehteen pykännyt! En kyllä tulis tänään ollenkaan ulos.
- Anonyymi
Enkä huomennakaan pistäis piätä pihalle.
- Anonyymi
Nyt laskisin kaihtimet alas ja vetäisin vielä verhot ikkunoihin jos oisin tuo Kari Haikonen. Kyllä hävettäisi.
- Anonyymi
Eikös tää haikonen ole melko kova häppä mies ainakin ku asustelin polvijärvellä ni kuppi maistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tää haikonen ole melko kova häppä mies ainakin ku asustelin polvijärvellä ni kuppi maistu.
En osaa sanoa, mutta jotain outoa pitää jannussa olla jos tuollaisia kirjoittelee.
- Anonyymi
Tämä mies on varmaan temppelillä duunissa.
- Anonyymi
Ei ole temppelillä duunissa. Ihan oman mielipiteensä kertoi. Temppeli on kaikille avoin,olitpa rikollinen tai rakas. Omasta itsestäsi kiinni. Haikonen ei varsin päätä temppelin asioista.
- Anonyymi
Mistäs tiedät noin tarkkaan?
- Anonyymi
Ihanko itsestä kiinni seurakunnan toimintaan mukaan hyväksyminen? Älä viitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni asia on omasta itsestään kiinni. Mieti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni asia on omasta itsestään kiinni. Mieti sitä.
No minäpä mietin. Mieti sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän seurakunnan toimintaan on turha kaikkien kuvitella pääsevänsä mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät noin tarkkaan?
Oletko itse temppelin väkeä? Agentti
- Anonyymi
Mitä siinä tekstarissa luki?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366268
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282928- 592881
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271486Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381465- 311281
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171