Onko kukaan päässyt kasinoiden VIP pelaajaksi, onko mitä etuja tullut? Itse tällä hetkellä twin casinon VIP ja tuntuu ettei kyllä mitään etuja siitä saa, kovasti mainostetaan että kaikkea mutta ei ole mitään ikinä tullut, muilla kokemuksia?
Kasinoiden VIP
6
514
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoo missä oon VIP niin stakella. Instant cashbach ja joka lauantai 1x kuukausibonus kierrätysvapaat bonusrahat tilille. Toimii vaan kryptoilla mutta muuten vitun kova.
- Anonyymi00002
20 ilmaiskierrosta ilman talletusta ja kun tallettaa saa Cashback ja 50 ilmaiskierrosta. Kotiutus tulee salamana. https://pottila.com/?ref=06dvv9d
- Anonyymi00003
nää vip hommelit on aivan pelaajan **setusta. jos joku ei ymmärrä mitä tarkoittaa niin kun pelaaja häviää tiettyjä summia ja vähän enemmän, yleensä vip manageri ottaa yhteyttä ja myöntää pikku bonuksen joka tietty tuntuu kivalta. voit myös saada henk.kohtaista palvelua nopeammin. tarkoitus on siis tämä että casino haluaa sinun häviävän heille lisää rahaa ja sinä saat pelaajana pikku palkkion hävitystä summasta.
älkää pelatko ollenkaan, se on paras tapa voittaa. - Anonyymi00004
Oon frutan VIP. Ei näy missään eikä millään tavalla. Perus kalastelu että ”olet meille VERY IMPORTANT” eli pelaa helvetisti ilman mitään lisäarvoa
- Anonyymi00005
Kyl noilla Pelikaani/Pelikioski kassuilla on pidetty minusta ihan hyvää huolta.
Aika hyvää palautetta on saanut muiltakin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19007925/viljo-kasinot---kokemuksia- Anonyymi00006
Elä affi viiti :D noilla saa mitään muuta ku koneen arpomia paskoja ilmaiskiekkoja tyyliin 5x10c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427