Olin osastolla helmikuusta syyskuuhun. Tuntuu kuin olisin ollut vuoden. Tuolloin juuri joulusta selvitty, kun jouduin hoitoon ja nyt taas joulu tulossa. Pelkään, että joudun takaisin vaikka mitään oireita ei ole. Milloin uskallan rentoutua ja uskoa, että saan olla kotona enkä joudu taas hoitoon? Onko muita pitkiä sairaalajaksoja kokeneita?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Olen ollut koko nuoren ikäni sairaalahoidossa melko usein. Tiedän tunteen, kun haluaa vapauteen ja nukkua rauhassa omassa kodissa. Jos et halua uudestaan osastolle, suosittelen noudattamaan lääkärin ohjeita, vaikka ne voivat tuntua kurjilta.
Näin jälkikäteen mietin menetettyjä vuosia enkä oikein osaa mieltää nykyistä ikääni niin korkeaksi. En sanoisi, että olen lapsellinen, mutta silloin, kun muut loivat uraa, olin sairaalassa.
Usko itseesi ja etsi ympärillesi ihmisiä, jotka myös uskovat sinuun. Auttanee myös tuohon sairaalan välttelyyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492433Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977- 66970
- 120937
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73783- 71601
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun90561Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50536- 38512
- 36478