Mies vihaatko minua?

Anonyymi-ap

Vai minkälaisia tunteita koet minua kohtaan? Ärsyyntymistä, välinpitämättömyyttä vai mitä?

53

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivon että vihaa koska sinusta se ei ikinä tule saamaan hyvää. Pilaat sen miehen.

      • Anonyymi

        Eikö tuo ole vähän liioteltua?


      • Anonyymi

        Ja sinusta kaikki tekee palsta pilaa kun ilkeä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ole vähän liioteltua?

        Ei ole. Vieköön parisuhteensa ongelmat pois palstalta jos ei halua kuulla totuuksia.


      • Anonyymi

        Harri harri jos mä jotakuta tässä sunntapauksessa vihaisin se olisit sinä ja jos olisi niin hyvä säkä sulla käyny että olisit saanu mut senvihan purkamaan ni kyllä se olisit ollu sinä joka sen olisi saanu kokea ensimmäisenä miltä tuntuu kun purkaa kaiken vuosien saatossa patoamansa vihan kerralla yhteen ihmiseen mu olis siinäkin ollu se etu että eipä olis sun narinoita tarttis jaksaa mu oli susta yksi etu pienoinen näki ehkäpä nainen ketä tarkoitan oppi vihan hallintaa kun olit olet riittävän lähellä siinä ja hänelle olisi ollut mahdollista koska vaan tulla avaimella ovesta sisään ja purkaa vihansa muistatko keillä kaikilla on kyseisen osoitteen avaimet


    • En vihaisi koskaan ihmistä josta välitän. 😊

      • Anonyymi

        Miltä tuntuu jos paukutan sun nuorikkoo? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu jos paukutan sun nuorikkoo? :D

        Miltä tuntuu? On tuokin kysymys... Tehkää mitä lystäätte. Hän ei halua kuitenkaan olla minun kanssa koskaan. Mitä sillä on merkitystä sitten? Haluat vaan että minulla olisi paska olo ja vitutus ja tappaisin nyt itseni tänne. enkä saisi unta jne jne. Voit haistaa paskan saman tien.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miltä tuntuu? On tuokin kysymys... Tehkää mitä lystäätte. Hän ei halua kuitenkaan olla minun kanssa koskaan. Mitä sillä on merkitystä sitten? Haluat vaan että minulla olisi paska olo ja vitutus ja tappaisin nyt itseni tänne. enkä saisi unta jne jne. Voit haistaa paskan saman tien.

        No sori, haukuit mua vaan demoiks ja käärmeeks yks päivä ni suutuin


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Miltä tuntuu? On tuokin kysymys... Tehkää mitä lystäätte. Hän ei halua kuitenkaan olla minun kanssa koskaan. Mitä sillä on merkitystä sitten? Haluat vaan että minulla olisi paska olo ja vitutus ja tappaisin nyt itseni tänne. enkä saisi unta jne jne. Voit haistaa paskan saman tien.

        Siitä vaan anna mennä niin että terskanpää täräjää vielä viikonkin päästä. mitään väliä millään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sori, haukuit mua vaan demoiks ja käärmeeks yks päivä ni suutuin

        Joo ihan sama, senkus nussitte koko yön vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sori, haukuit mua vaan demoiks ja käärmeeks yks päivä ni suutuin

        Et ollut yhtään sen mukavempi silloin itsekään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siitä vaan anna mennä niin että terskanpää täräjää vielä viikonkin päästä. mitään väliä millään.

        No en mä tiedä kuka se on kunhan ärsyynnyin kun pllua en oo saanuut moneen vuoteen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Et ollut yhtään sen mukavempi silloin itsekään.

        No en ollutkaan, menee jutut yli kun otan alkoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en mä tiedä kuka se on kunhan ärsyynnyin kun pllua en oo saanuut moneen vuoteen.

        No kuka tässä on saanut? Olen sen tänne kertonut jo sata kertaa, että olen ollut selibaatissa jo 10 vuotta ja kohta enemmänkin. ei tässä edes muista miltä pillu näyttää livenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en ollutkaan, menee jutut yli kun otan alkoo

        Ok, no hyvä tietää sekin. Minä en alkoile juurikaan niin että sen takia täällä sekoilisin. Sekoilen joskus ilmankin kun menee hermo, kuten äsken meni tuohon sun juttuun. Eihän se tyttö minusta välitä muutenkaan, että mistä minä tiedän kenen kanssa vehtaa, eikä minulle kuulu yhtään silloin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No kuka tässä on saanut? Olen sen tänne kertonut jo sata kertaa, että olen ollut selibaatissa jo 10 vuotta ja kohta enemmänkin. ei tässä edes muista miltä pillu näyttää livenä.

        Mun elämällä ei oo pskankaan arvoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun elämällä ei oo pskankaan arvoo

        Miksi niin sanot? Se täytyy vaan itse löytää se arvo. Ja arvostaa itseä. Alkon käyttö ei varmasti kauheasti auta siinä. Helpottaa varmaan oloa hetkellisesti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miksi niin sanot? Se täytyy vaan itse löytää se arvo. Ja arvostaa itseä. Alkon käyttö ei varmasti kauheasti auta siinä. Helpottaa varmaan oloa hetkellisesti.

        Niinhän sen tekee


    • Anonyymi

      Vihaan kaikkia tasapuolisesti. Paitsi ihania.

    • Anonyymi

      Miehenä sanon näin, että minun mielestä kannattaa vetää johtopäätökset ennemmin teidän kohtaamisista, kuin tämän paikan kommenteista.

      • Anonyymi

        Älä nyt ole tuollainen. Se kysy että vihaako. Miksi ei suoraa vastausta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ole tuollainen. Se kysy että vihaako. Miksi ei suoraa vastausta :D

        Jaa


    • Anonyymi

      En vihaa. Pelkään itseäni, osaanko olla toiselle mitään? Toisen toiveiden täyttäminen on vaikeaa, siksi enemmän epäileväinen, kuin hyvään uskova.

    • Anonyymi

      Turhautumista, hämmennystä, kyllästymistä. Pahimmillaan vastenmielisyyttä, parhaimmillaan ymmärrystä.

      • Anonyymi

        😐😐😔


    • Anonyymi

      En vihaa ketään 💕

    • Anonyymi

      Ei viha ole rakkauden vastakohta. Se on välinpitämättämyys. Jos on tosi rakkautta, se ei vähästä liikahda suuntaan eikä toiseen. Joku sanoi joskus, että suuri rakkaus on tapettava suurella vihalla. Mä en usko siihen, mutta kokeillut olen. Se oli ihan turhaa. Rakkaus sammuu tai kuihtuu, kun se ei saa vastakaikua. Sitä pilkataan ja vedätetään. Ei arvosteta. Siinä ei. Ei sen kummempaa. Ei draamaa.

      • Tämä on täysin totta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tämä on täysin totta.

        Kiitos Rinssi.


    • Anonyymi

      Mietin että oliko sillä konehuoneen puolella monesti kuumaa.

    • Anonyymi

      En tällä hetkellä, ei mitään syytä. Suutahtanut olen kyllä sinulle aiemmin, hyvästä syystä.

      Jotain tunnen. Monenlaisiakin tunteita. Riippuu niin.

      Ne vaihtelee ja muuttuu.

      Välinpitämättömyyttä. Joo, olen, ja tunnen nytkin jollain tasolla.

      • Anonyymi

        Jaa


      • Anonyymi

        Emmää kysynyt, mutta omin tämän.
        - sivusta


    • Anonyymi

      Rakastunut mies voi tuntea rajua suuttumusta, siis todella rajua, ja pitkähkösti, mutta ei suoranaista vihaa/pitkään jatkuen/loputtomasti.

      • Anonyymi

        Varsinainen tietäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen tietäjä

        No on se vaan kuule.


      • Anonyymi

        En ymmärrä miten "rakastunut" voisi kohdella kohdettaan rumasti. Ei käy järkeen. Sillähän ajaa toisen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miten "rakastunut" voisi kohdella kohdettaan rumasti. Ei käy järkeen. Sillähän ajaa toisen pois.

        Ei ole rakastunut muuhun kuin itseensä.


    • Anonyymi

      Päättele itse!

      • Anonyymi

        Tai kysy joltain tutultani


    • Anonyymi

      Olet varmaankin yhdentekevä

      • Anonyymi

        Vähän kuin ei-toivottu joululahja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kuin ei-toivottu joululahja

        En ole aloittaja mutta kommentoitava tähän. Yhdentekevälle ei kirjoitella keskustelupalstoilla nimettömiä viestejä yöllä.


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi vihata sillai ketään mulla on siihen sillai si taas josko sattuisi että se viha ei pysyisi hallinnassa ihminen nainen keneen olisin voinu sen kiukun ja suuttumuksen purkaa pelkästään siksi millaisen helvetin teki tyttäreni lapsuudesta

      • Anonyymi

        Vaimosi on varmasti ihana ihminen, mutta lastensuojelustakin saatte apua.


    • Anonyymi

      Tiedän että eräs mies vihaa minua, syystä tai toisesta. Ei hän muuten kohtelisi tällä tavalla huonosti aiheuttaen tarkoituksellisesti pahaa mieltä ja kärsimystä minulle. Kertoo kylläkin enemmän hänestä ja siitä miten kamala ihminen hän onkin. Ihastuin aiemmin mutta nyt vain pelkään häntä ja sitä miten hän seuraavaksi kohtelee minua kaltoin enkä halua lähellenikään yhtään enempää kuin pakko.

      • Anonyymi

        Olet tehnyt ja/tai sanonut jotain sellaista mistä ei tykännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tehnyt ja/tai sanonut jotain sellaista mistä ei tykännyt.

        Syyllistää jos kohtelee huonosti, jep....hehheh
        Sivusta


    • Anonyymi

      Taitaa olla paras laittaa palsta.... kiinni..

    • Anonyymi

      En vihaa ehkä ärsynnyin?

    • Anonyymi

      Pettynyt päälimmäisenä, eikä odotukset ollut kauhean korkealla etes.

    • Anonyymi

      Tunnen tuskaa sydämessäni. Jokainen päivä jona olen estossa, syö elävältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe