Olen oikeasti yleensä eli suurimman osan ajasta

Anonyymi-ap

Ihan normaali ihminen. Harmi kun olen antanut niin huonon ja sekopäisen kuvan itsestäni.

27

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä oli varmaan mulle . Kaipaan yhtä ihan tavallista ja normaalia. Itse olen lievästi sekopää :)

    • Anonyymi

      Sitten meitä on kaks. Minäkin olen melkein normaali, varsinkin julkisilla paikoilla. Piilossa olenkin sitten riiviö, outo, sekopää, hullu jne.

    • Kuka sitä niin normaalisti aina jaksaa olla? 😄

    • Anonyymi

      Ei sillä ole merkitystä, koska liian paljon on ollut ihmisiä mukana liian kauan muka auttamassa, mutta siltä se ei valitettavasti ole tuntunut koskaan. En usko, että on mahdollista olla tekemisissä yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa, joka oli tavallaan mukana rankoissa vuosissa.

    • Anonyymi

      Uskoo ken tahtoo. Pahaa puhetta ja oman edun tavoittelua kaikki.

    • Anonyymi

      Normaalit ihmiset on aika tylsiä, eihän sellaisia kestä kukaan...

    • Anonyymi

      Korjataan yhdessä se käsitys vastaamaan oikeaa :)

      • Anonyymi

        Ei siihen paljoa tarvita


    • Anonyymi

      Mitäpä sillä väliä, koaka emme ole enää yhteyksissä emmekä kohtaa. Mun ego kestää pienet sekoilut.

      • Anonyymi

        Tämä siis ihan live-elämässä


      • Anonyymi

        Pidä itsestäsi huolta. Oon ollut huolissani. Toivottavasti hymyilet aina yhtä iloisesti.

        Sanon nyt sit sulle, kun hän ei viestejäni lue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä itsestäsi huolta. Oon ollut huolissani. Toivottavasti hymyilet aina yhtä iloisesti.

        Sanon nyt sit sulle, kun hän ei viestejäni lue.

        Lukisin viestejä livessä nyt, jos niitä tulisi 😄. Mutta koska ärsyynnyin, pistin eston hetkeksi miehelle wa (jonka siis olen nyt poistanut eli jos nyt laittaisi, viestit tulisi perille). Sellasta pikku sekoilua. Toisaalta olen tuhatvarma, että mies ei minun viimeisimmän viestin jälkeen enää ole laittanut viestin viestiä minulle. Enkä minäkään hänelle. Ja on ok sanoa tässä, kelle sitten sanoitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisin viestejä livessä nyt, jos niitä tulisi 😄. Mutta koska ärsyynnyin, pistin eston hetkeksi miehelle wa (jonka siis olen nyt poistanut eli jos nyt laittaisi, viestit tulisi perille). Sellasta pikku sekoilua. Toisaalta olen tuhatvarma, että mies ei minun viimeisimmän viestin jälkeen enää ole laittanut viestin viestiä minulle. Enkä minäkään hänelle. Ja on ok sanoa tässä, kelle sitten sanoitkin.

        Tsemppiä sinne ja toivottavasti tilanne selkiää. Ei ollut wa täällä kyseessä.


    • Anonyymi

      Oon vissiin outo kun mua ei oikeastaan kiinnosta minkä kuvan täällä saanut. Luotan siihen että ne jotka tuntevat oikeasti. Tietävät kyllä minkälainen pohjimmiltaan olen.

      • Anonyymi

        Minä ajattelen samoin, mutta sitä en tosin hyväksy jos laitetaan suuhun sanoja mitkä ei ole minun. Eikä tarvitse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelen samoin, mutta sitä en tosin hyväksy jos laitetaan suuhun sanoja mitkä ei ole minun. Eikä tarvitse

        Kuinka anonyymi voi laittaa sanoja kenenkään suuhun? Kysyn vaan.


    • Anonyymi

      Siis palstalla antanut itsestäsi sekopäisen kuvan?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sekopäisen kuvan saa varmasti moni minustakin netissä. Sit jos olen mennyt ihastumaan, niin vielä sekopäisemmältä vaikutan.

    • Anonyymi

      Olkaa armollisia itsellenne. Jonkinlainen, vähintään, tasapaino löytyy kun pyrkii siihen. Ei lähtökohdille mitään voi. Aika kuluu ja rauhoittaa.

      • Anonyymi

        Ole sinäkin armollinen itsellesi kun totuus sulle joskus valkenee.


    • Anonyymi

      Esto/ei esto. Ihmeellistä päättämättömyyttä, varmaan ei tunne edes itseään?

      • Anonyymi

        Tutustumatta et voi tietää yhtään mistään mitään. Ja puhumatta. Ei ole niin mustavalkoista eikä sitä mitä ehkä luulet.


      • Anonyymi

        Joskus tulee tehtyä tyhmiä asioita. Aina vaan tilannetta ei saa enää myöhemmin korjattua.


    • Anonyymi

      Tottakai olet. Omanlainen persoonallisuus on vain hyvä asia.

    • Anonyymi

      Vain osa on sinusta normaalia, jwg Perssonin mukaan ihminen käyttää neljää roolia elämänsä aikana!!🙃🙃

    • Anonyymi

      Kyllä minä sen tiedän 🙂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe