Mikä ajaa ihmisen Pudiksella kateuteen.

Anonyymi-ap

Suomussalmelaisena olen aina katellut kun ihmiset vähän vittuilee toisilleen mutta mikä ihme teillä on Pudiksella sitä teidän kylän ainoata oikeata tubettajaa kohtaan? Ei voi ymmärtää. Kääntäkää se asia positiiviseksi jutuksi tdisän kunnassa.

141

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ainakaan tuo Siivikon susi aja katteuteen vaikka se ite niin luulee ja sitä esille tuopi. Pikemminni säälittää tuommonen ossaamaton kaveri.

      • Anonyymi

        No kyllä se ainakin herjaavan kirjoittelun määrästä päätellen aiheuttaa vihertävää kateutta. Ei mikään muu syy kuin kateus aja Suomalaista ihmistä tuollaiseen pakkomielteiseen tilaan, no mustasukkaisuus ehkä, voihan se olla sitäkin.


    • Anonyymi

      Juu samaa ihmettelen. Osaava kaveri.
      Rohkeaa tehdä videoita ja vielä monipuolisia.
      Tsemppiä

    • Anonyymi

      Ei tuon ukon arvostelut ole kateutta, vaan ihmiset näkevät heti läpi tuollasen teennäisyyden ja oman itseminän nostamisen luullen ettei kukaan tajua.
      Onhan tuolla ukolla omat nuolijansa, juuri sellaiset henkilöt jotka menevät halpaan ukon esitellessä jämeräränä vaikka tutu hamettaan ja korvakoruaan, sekä lisäksi haukkumalla konekauppiaan kun osti traktorin vaikka ei ymmärrä koneista yhtään mitään, googlettaa juttuihinsa tietoa koneasioista joita yrittää käännellä omaksi edukseen.
      Onneksi joutui pihteihen konekauppiaan kanssa ja siitä johtuen pyrki syyllistämään, kuten esim. itänaapurissa on tapana, kanavan seuraajansa ja pytämään heitä anteeksi konekauppiaalta, että sellainen tämä suoraselkäinen Siivikkolainen on, kateilkoon häntä ken tuntee siihen tarvetta.

      • Anonyymi

        Tuo menisi läpi jos vaikka pari viikkoa tai parikymmentä kirjoitusta aiheesta olisi. Kuukausia ja tuhansia viestejä myöhemmin ei.


      • Anonyymi

        Olipa hyvin ja juuri oikein kirjoitettu! Ukko vetää "roolia" ja hölmöt lentävät lankaan ukon kohdalla.
        Ukolle pitäisi laittaa nenään samanlainen nenärengas, mitä sonnien turpaankin laitetaan. Helppo laittaa, kun nenän reiät sojottaa etuviistoon, eikä alaspäin, niin kuin normaalissa ihmisen nenässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hyvin ja juuri oikein kirjoitettu! Ukko vetää "roolia" ja hölmöt lentävät lankaan ukon kohdalla.
        Ukolle pitäisi laittaa nenään samanlainen nenärengas, mitä sonnien turpaankin laitetaan. Helppo laittaa, kun nenän reiät sojottaa etuviistoon, eikä alaspäin, niin kuin normaalissa ihmisen nenässä.

        - - -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo menisi läpi jos vaikka pari viikkoa tai parikymmentä kirjoitusta aiheesta olisi. Kuukausia ja tuhansia viestejä myöhemmin ei.

        Kuka sanoo ja tietää, että jos vaikka itse kirjoittelee paljonkin, että saa uhriutua. Sympatiaa ja julkisuuttahan se siitä saattaa saada, kun ei kanava meinaa muuten lähteä lentoon.

        Ja samoilla linjoilla olen niin kuin moni muukin, että kovin on teennäisen ja takakireän oloinen mies. Sen kummemmin en ala haukkumaan, eikä ole sellaiseen edes tarvetta,eikä syytä.


    • Anonyymi

      Sinä se jaksat aina samaa paskaa kirjoittaa.
      Hommaa itselle kamera ja kuvaa niin nauretaan sitten sinulle.

    • Anonyymi

      Vaikka ukon tekemisiä täällä arvostelen niin se johtuu vain ja ainoastaan siitä että tunnen itse olevani täysin mitään sanomaton nolla. Kun en itse kykene mihinkään ja minut on nujerrettu niin mitä muuta voin suunnattomassa katkeruudessani lohdukseni tehdä kuin ottaa silmätikukseni ukon ja purkaa pahaa oloani ukkoon. Kaikki kärsimykseni on yhteiskunnan ja ukon syytä.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Mihinkään tämän parempaan en pysty enkä kykene koska olen mitään sanomaton nolla. Se on ukon ja yhteiskunnan syytä. Näin on ja tulee olemaan. Kukaan ei voi ymmärtää eikä auttaa.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Kannattaa ihan oikeasti vilkaista Siivikon Sisun videoita YouTubessa. Niissä ei ole mitään vikaa, vaikka täällä kuinka panetellaan.

      • Anonyymi

        Älä luule molonaama, että niitä käytäisiin edes vilkaisemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luule molonaama, että niitä käytäisiin edes vilkaisemassa.

        Pöö!


    • Anonyymi

      Tulette näkemään että jatkan tätä loputtomiin koska kukaan tai mikään ei voi minua auttaa.

      • Anonyymi

        - - -


      • Anonyymi

        Häh?


    • Anonyymi

      Ukolle sonnin turparengas nenään. Sehän sopii ihan yhtä hyvin, kuin se korvarengas sopi ukon korvaan.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle...hautuumaalle. Sinne joutasin kun ei elämälläni ole muutakaan virkaa. Kaikki on ukon ja yhteiskunnan syytä.

      • Anonyymi

        👍🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️ 🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️⭕️🅾️⭕️🅾️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️🅾️⭕️🅾️⭕️🅾️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️⭕️⭕️🅾️⭕️⭕️⭕️









        🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️⭕️










        🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️


















        🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️
















        🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️


    • Anonyymi

      Netti vastaa kuin sinne huudetaan, todennäköisesti nämä kirjoittelut ovat seurausta ukon lokakampanjasta konemyyjää vastaan. Nykyään opetetaan jo ala-asteella että nettiin laitetut jutut saattavat säilyä ikuisesti, videoiden poistaminen ja takinkääntö ei välttämättä auta.

      • Anonyymi

        Ja kaikki ketkä sisua kannustavat ja ovat hänen läheisiään ovat ansainneet osakseen tämän yhden elämässä epäonnistuneen lokakampanjoinnin. Ihan selvää kostomentaliteettia. Elämä on vähän murjonut niin jollekin pitää kostaa. Ja kun ei uskalla kohdata ihmistä naamatusten niin naputtaapa sitten täällä palstalla vaikka hamaan loppuunsa.


    • Anonyymi

      Jollakin tavallahan se on saatava maksaa potut pottuina kun elämä murjoo. Toiset menee potkimaan mummoja kadulle. Minä pistän kaiken elämässä kokemani vääryyden ukon syyksi. Näin se menee...Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle...hautuumaalle. Sinne joutasin kun ei elämälläni ole muutakaan virkaa...

      • Anonyymi

        Olet ⭕️⭕️⭕️⭕️












        🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️
















        000000














        0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣














        ⏺⏺⏺⏺⏺⏺⏺⏺⏺















        🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘🔘


    • Anonyymi

      Hullu mikä hullu

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä


    • Anonyymi

      Ei me kiusata kiusaajaa jos lopetat kommentointisi

    • Anonyymi

      Kuningasmetsuri sai mitä ansaitsi! Sielläpähän nyt rampana sängyssään lojuu, kun lähti metsäherroja mielistelemään.

    • Anonyymi

      Ei täällä kukaan muu ole katkera siivikon sisulle kuin yksi ja sama henkilö ! Kirjottaa paskaa ja vastailee omiin kirjotuksiin. Koittaa muka saada sen näyttämänään siltä että muutkin kirjoittaa paskaa. Hoitopaikkaa on monikin ehdottanut tuolle mieleltään vinksahtanulle. Elikkä yks ja sama kirjoittaa kaiken paskan tänne. Sen huomaa ja näkee kelloajoista ja samasta kirjoitus tyylistä. Sama mielenvikainen terrorisio tuusniemen palstalla konemania ja metsamania. Sekaisinhan tuommosen täytyy olla.

      • Anonyymi

        ja vielä kiuruveden palstalla metsolaa ja ylivieskan palstalla bulldogginaamaa...


      • Anonyymi

        Jokos se tien penkalta heinätuppaita ilmaan viskellyt ja maantietä kesällä kastellut on toimitettu hoitoon? Lataukseen vaan ja kovat amppeerit päälle, että alkaa tulemaan järkeä tekemisiin!


    • Anonyymi

      Aloittajalle,varmaan se ajaa kateuteen jos toinen menestyy,oma riittämättömyys,saamattomuus.ym.ym.onhan noita syitä.

      • Anonyymi

        aloittajalla on paremman näköinen nenä, mitä heinätuppaitten heittelijällä...


    • Anonyymi

      Kateudessa on kaikki keinot sallittuja jos se rauhoittaa psyykettä ettei ole toisille vaaraksi.

      • Anonyymi

        Nuorilla miehillä mielenterveyden häiriöt ilmaantuvat toisinaan omituisina temppuina. He saattavat esim. repiä tien pientareelta heinätuppoja irti ja heitellä niitä ilmaan, kun auto saapuu kohdalle.
        Toisinaan ha saattavat joskus kesäisin kastella maantietä vedellä, kun tie tarvitsee heidän mielestään kesäisin kastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorilla miehillä mielenterveyden häiriöt ilmaantuvat toisinaan omituisina temppuina. He saattavat esim. repiä tien pientareelta heinätuppoja irti ja heitellä niitä ilmaan, kun auto saapuu kohdalle.
        Toisinaan ha saattavat joskus kesäisin kastella maantietä vedellä, kun tie tarvitsee heidän mielestään kesäisin kastelua.

        Ennen vanhaan koulukodeissa oli tehokkaat ja suoraviivaiset hoitokeinot. Kunnon selkäsauna yleensä riitti karkottamaan itäkairan jukuripään järkivähästä tuommoiset kommervenkit, kuten maantien kastelun ja heinätuppaiden irti repimisen ja ilmaan heittelyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen vanhaan koulukodeissa oli tehokkaat ja suoraviivaiset hoitokeinot. Kunnon selkäsauna yleensä riitti karkottamaan itäkairan jukuripään järkivähästä tuommoiset kommervenkit, kuten maantien kastelun ja heinätuppaiden irti repimisen ja ilmaan heittelyn.

        Ajatteleppa jos joskus olisitkin ihan eri mieltä itsellesi vastatessa


    • Anonyymi

      Nauretaan tälle... porukalla. Joku luuli sitä pattinenää videon kommenttikentässä oikein SÄHKÖINSINÖÖRIKSI. Eihän nyt kiertokoulua vastapäivään käymällä sähköinsinööriksi pääse.
      Mutta minä Mehtäkylän Tollo tarjoan sille töpinän hevosmiehelle oikein PULLAKAHVIT, kunhan minä sen ukon vaan jostain löydän.

    • Anonyymi

      Annettiinko sille maantien kastelijalle ja heinätuppojen heittelijälle koulukodissa kovaa ja ankaraa kuritusta, että pieni järkivähä ja muut ajatukset alkaa selviämään poikaressun päässä?
      Sähkö on elektronien tasapainohäiriöitä atomissa. Tämä tiedoksi kaikille vuoden 2019 OSAO:n kirjekurssisähkömiehille, jos tulisi mieleen alkaa lukemaan sähköinsinööriksi asti.

    • Anonyymi

      Hyvä kun itsesi kanssa jaarittelet,ei tule riitaa.😂

    • Anonyymi

      Näkyykö ukon selässä piiskan jälkiä?

    • Anonyymi

      Ukko meinasi ruveta tekemään samaa, mitä Kone Man tekee, että hän laittaa eukon vieraalle töihin tienaamaan ja itse lorvii ja velttoilee kotosalla läpi talven.
      Onneksi eukko ja Kontio-kumisaappaissa patsasteleva hyttyshattumummo tekivät ukolle selväksi, että töihin lähdet siitä velttoilemasta.
      Tämä peli ei vetele, että lorvailet ja patsastelet pihamaalla koko ensi talven. Töihin siitä!

    • Anonyymi

      Tulee hyviä asennusvideoita aurinkoenergia jutuista,mielenkiintoista.muotiaihe energiansäästö,varmaan paljon katsojia.

      • Anonyymi

        älä unta nää... ei ihmiset anna kuvata omissa nurkissaan tehtäviä töitä kaiken maailman hölmöläisten katseltavaksi.


    • Anonyymi

      Ukkeli kuvasi miehiä töissään katolla. Onhan ne siten työkavereita.

    • Anonyymi

      Maltetaanpas odottaa uutta tuotantoa.

    • Anonyymi

      Vaikka ukko vääntäisi pa*kan Siivikon mökkinsä lattialle, niin videon kommenttikenttään tulisi heti 100 kommenttia, että "hyvä video". Sitten tulisi vielä toiset 100 kommenttia siitä, että miten pitää pyyhkiä.

    • Anonyymi

      Sitä minä ihmettelen että eikö muilla kylillä tapahdu mitään kun pitää Sisusta jauhaa tuhansia viestejä?
      Juorutaan välillä jostain muustakin.

    • Anonyymi

      Tuo tuleva aurinkopaneeli urakointi on hyvä bisnes kun on sähköasennusoikeudetkin.

      • Anonyymi

        OSAO:n vuoden 2019 sähkömiehet on kirjekurssisähkömiehiä.


    • Anonyymi

      Onkohan se pomo tossa hommassa kun kuvaa muita?

    • Anonyymi

      Hyvinkö aurinkopanelit työntää sähköä kaamosaikaan?

    • Anonyymi

      Kannattaa investoida uusiutuvaan energiaan,on kannattavaa.

      • Anonyymi

        siellä korvessa nyt ei kannata mikään... ukon tekemät polttopuutkin on täynnä rukkasten jälkiä, kun joka klapia pyöritellään käsissä kymmeneen kertaan...


    • Anonyymi

      Nyt paneeleita katolletilaamaan,sisu hoitaa homman!

      • Anonyymi

        Kalliiksi tulee paneelit tilaajalle, jos niiden asentaminen on samanlaista nyhräämistä, mitä ukon peltikaton tekeminenkin oli.


    • Anonyymi

      Onks sisu saanu työpaikan AURINKOpaneelihommiin talveksi. Oli niin ponseeta että. Ihan meinas säälittää vähän.

      Joo ite oon ettiny sisävesilaivahommia talveksi. Oisko vinkkii?

    • Anonyymi

      Nyt talviale ennen sesonkia halvempaa,pysytään kanavalla.

    • Anonyymi

      Siivikon vanhuksen työteho on jo heikko. Ei pärjää enää työsuoritteessa nuoremmille asentajille.
      Talvella ei kukaan nuorempi välitä nousta katoille laittamaan paneeleita paikalleen. Silloin avautuu työmahdollisuus vähän epäkurantimmallekin työmiehelle. Vanhuksen viimeinen ponnistus ennen vaivaistaloon siirtymistä.

    • Anonyymi

      Ei tosi ammattimiehet nouse talvella katoille könyämään. Kattohommat talvella jätetään rupusakin tehtäväksi.
      Lukekaa Kalle Päätaloa. Johan siinäkin huippukirvesmies sanoi Tampereella Kallen vetämällä rakennustyömaalla, että "minä en talvella lähde katolle sormiani palelluttamaan".

    • Anonyymi

      Ammattimies tekee joka kelillä,harrastajat ei.

    • Anonyymi

      Vanhalle äitille pitää jouluksi saada lämpöiset kuoma-töppöset kylmään pirtin nurkkaan. Vanhat kontio-kumpparit ei ole talvijalkineet vaikka olis villasukat!

    • Anonyymi

      No kyllä kait minäkin tekisin jos osaisin vaan miten sitä mihinkään kykenee jos on menettänyt halunsa ja on täysin yhteiskunnan nujertama. kaikki on ukon ja yhteiskunnan syytä. Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle...hautuumaalle. sinne joutasin kun ei elämälläni ole muutakaan virkaa. Ei täällä paskakylällä ole mulle mitään...

    • Anonyymi

      Kykkä kait minäkin tekisin jos vain johonkin kykeneisin mutta ukko on nujertanut minut henkisesti ihan täysin. Kaikki on ukon ja yhteiskunnan syytä. Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle... hautuumaalle. Sinne joutasin.

    • Anonyymi

      Tällä paskakylällä ei ole minulle mitään muuta kuin yhtä ja samaa paskaa. Se on ukon syytä

    • Anonyymi

      Ukon syytä on kaikki

    • Anonyymi

      Ja YHTEISKUNNAN SYYTÄ

    • Anonyymi

      Ette voi käsittää miltä se tuntuu kun toiset menevät töihin ja tienaamaan ja minusta ei ole mihinkään. Olen yhteiskunnan loinen ja se on ukon syytä

    • Anonyymi

      Vanha ukko menee töihinsä ja minusta ei ole mihinkään. Olen täysi mitään sanomaton ja mitään tekemätön nolla. Minulle ei ole ketään eikä mitään. Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle... hautuumalle

    • Anonyymi

      Heh, heh... jopa tuli pattinenälle töihin lähtö, kun naisväki päätti lopettaa ukon kotona lorvailun. Oli muka tekevinään kotona töitä, kun veti traktorilla lumia pihasta ja linkosi niitä lumilingolla Puolangantielle.

    • Anonyymi

      Olisipa minullekin jotain mutta kun ei ole mitään. ukolla on kaikkea sitä mitä itsekin haluaisin. Työtä ja toimeentuloa ja vaikka mitä... heh heh kyllä siinä ukko on nyt niin olevinaan. Mutta suunnattoman katkeruuden ja kateuden on yhteiskunta minulle aiheuttanut. Mihin muualle sitä katkeruutta purkaisin? Kaikki on ukon syytä mitä videoillaan tuo esille. On muka niin olevinaan.

    • Anonyymi

      Tule ukko jylyjäs jakin kiekeröön niin laitetaan sulta nenä vielä paljon huonomman näköseen kuntoon kuin mitä omani on. Ette voi kuvitella mitä kaikkea ihminen saa kestettäväkseen. Kaikki on ukon syytä

    • Anonyymi

      Ei ole mulle Valtran pipoja eikä mitään. ja ukko saa kaikkea. kiitosta ja vaikka mitä...

    • Anonyymi

      En ole ikäkuun päivänä saanut kiitosta mistään. Arvaatteko miltä se tuntuu? kaikki on ukon syytä

    • Anonyymi

      Kas vain mikä kasvain, sanoi aurinkopaneelien myyjä, kun ukon nenän näki työhaastattelussa. Kyllä tuo katolla menee... ei siellä yleensä yleisöä ole...

    • Anonyymi

      Arvatkaa miltä tuntuu tämäkin yksin keskustelu? Vaikka ettehän te mitään ymmärrä eikä kukaan kuuntele... ihan sama kait se mitä täällä tekee... lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle... hautuumaalle sinne joutasin

    • Anonyymi

      Kertokaa paikkakuntalaiset lisää tarinoita ukon nuoruudesta. Oliko koulukiusattu? Heittelikö useasti heinätuppaita ilmaan tien penkalta, kun ohiajava auto oli kohdalla? Kasteliko maantietä useasti? Pääsikö maantie joskus kuivumaan liikaa ukon huolenpidosta huolimatta?

    • Anonyymi

      Katsopas nyt ukko kuinka kävi, kun ei ollut päätä käydä kouluja? Nyt pitää mennä talvella katolle tuulessa, tuiskussa, viimassa ja pakkasella! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
      Enemmän olisi hyttyshattu-muorin pitänyt antaa ukolle piiskaa, kun ukko nuorena heitti vaan koulurepun nurkkaan ja meni kelkkamäkeen.

    • Anonyymi

      Ei ollut ukolla nuorena riittävästi kovaa ruumiillista työtä ja kuritusta, kun koulut tuli noin huonosti käytyä. 40 km suksilla kouluun ja takaisin ja sen jälkeen vielä iltahämärissä mottimetsään halkoja hakkaamaan muutama motti ennen nukkumaan menoa.
      Keväällä tukin uittoon ja talvella metsään propsia sahaamaan ja kuorimaan. Saattoipa käydä joskus ukolle niin kuin nuorelle Kalle Päätalolle, että kun meni savottaan niin osti savottakämpän ruokalasta "puolosella keittoa". Sai huonon palstan ja tuskaili, että "jo toinen päivä, että en tienaa".
      Savottapomo Mu*ta Pek*a äkäili ukolle, että "nämä pöllin päät on sahattu vinoon". "Nyt sahhoat jokkaisesta pölökystä 10 sentin rattaat pois", sanoi Mu*ta Pek*a
      Ukko yritti tehdä lisäksi pölkkyjä mustuneesta puusta, josta Mus*a Pek*a sanoi, että "tämähän on lahua". "Ei tuo ole lahua, ukko intti" ja väitti Hiltu Jakin olevan samaa mieltä. Tähän Mus*a Pek*a sanoi, että "väitätkö sinä poika, että minä en tiedä, mikä on lahua?"

    • Anonyymi

      Katsoa,fiksu pärjää aina kivasti.

      • Anonyymi

        Eipä ole ukko mikään fiksu, kun astui elämänsä parhaimpina vuosina palkkakuoppaan nimeltä Suomen Armeija.


    • Anonyymi

      Nyt voi ukko ostaa hätäaputöillä hyttyshattu-muorille uudet kumisaappaat, kun ne muorin Kontiot taitaa olla jo 1960-luvulta?

    • Anonyymi

      Nälkämaan työvoimatoimisto tiedottaa: Nyt hätäaputöinä aurinkopaneelien asennusta rakennusten katolle marraskuussa. Saatte sitten leivän päälle muutakin, kuin pelkän ylähuulen.

    • Anonyymi

      Kyllä nämä ukon hommat ja videot on minulle katkeraa kalkkia nieltäväksi. Ukko ja kaikki toiset menevät töiihin ansaitsemaan mutta minulle ei ole mitään. Olen täysin mitään sanomaton ja tekemätön nolla. Minulla ei ole ketään eikä minulle ole mitään. Se on ukon ja yhteiskunnan syytä.

    • Anonyymi

      Ukko teki nuorena elämänsä munauksen ja astui armeijan palkkakuoppaan. Nyt saa koko vanhuutensa kärsiä huonosta eläkkeestä. Heh, heh... se on armeijan koiralle oikein, että luu on kovaa.
      Sinne vaan katolle pakkaseen ja viimaan, kun ei koulunkäynti nuorena maistunut. Muistuuko katolla kylmyydessä mieleen maantien kastelut ja heinätuppaiden ilmaan heittelyt?

      • Anonyymi

        oliko se latauksessa niistä maantien kasteluhommista?


    • Anonyymi

      Puolangantiehen pitää merkitä oranssilla maalilla se kohta, mitä ukko kävi nuoruudessaan kastelemassa.
      Saavat ihmiset pysäyttää autonsa tien pientareelle siinä kohdassa ja nousta autosta ulos nauramaan selkäkeikkanauruja ukon nuoruusajan tempauksille. Siitä tulee aina hyvä mieli, kun pääsee makeasti nauramaan toisten tekemille hulluntempuille.

      • Anonyymi

        Oli koulukiusattu. Ja myöhemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli koulukiusattu. Ja myöhemminkin.

        Kyllä me täällä Kipinän kylällä ollaan kateellisia, kun Siivikossa on ihan oma kylähullu ja meillä ei ole.


    • Anonyymi

      Jännityksellä uotetaan saaka vanha äiti pukilta uuvet kuoma-töppöset! Vois tehä jouluvideon tip tap tipe tip tap.

    • Anonyymi

      Jokos olet ukko herännyt karuun todellisuuteen? Kannattiko kouluaikana heittää vaan koulureppu nurkkaan ja mennä kelkkamäkeen sen sijaan, että olisi lukenut läksyjä?
      Nyt jäit tavalliseksi huonopalkkaiseksi työmieheksi, joka joutuu jo marraskuussa nousemaan katolle viimaan ja pakkaseen.
      Vanhuksena jo voimat hiipuu ja työteho laskee... mutaa sinne vaan katolle pakertamaan paneeleita paikalleen.

    • Anonyymi

      Joutaako nyt lapikonetestiä ajamaan kun joka torppaan ja mäkitupaan pitäs aurinkopaneelit laittaa ja pittee lommoo.

      • Anonyymi

        Ukon polttopuut on niin täynnä rukkasen jälkiä, että mahtaako Röpötä klapikoneessa riittää puhti pilkkoa niin sitkeitä pöllejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukon polttopuut on niin täynnä rukkasen jälkiä, että mahtaako Röpötä klapikoneessa riittää puhti pilkkoa niin sitkeitä pöllejä?

        Sinä se olet harvinaisen pöljä. Onko sillä oikeesti jotain merkitystä kuinka paljon niissä on rukkasen jälkiä...?
        Mitä se sinua liikuttaa ja yleensä miten se sinun elämään vaikuttaa? Kerro?
        Nekin puut on jo varmasti poltettu.


    • Anonyymi

      Vuoden (23) senssatio. Aurinkokennolla toimiva lapikone- uutuus. Tulkaa katsomaan ja ihmetelkää. Siivikon sisu tässä terve.

      • Anonyymi

        Röpötän maahantuoja Sheikki Kuomaala kertoi aurinkokennolla toimivan klapikoneen olevan tulossa myyntiin vuonna 2023.
        Maailman ensiesittely koneelle tapahtuu isojen lumikinosten keskellä periferiassa nimeltä Pudasjärvi, Siivikon kylä. Esittelemässä nälkävuosien sitkistämä ukko, joka osaa todella pyöritellä polttopuurankaa moneen kertaan käsissään, eikä siltikään tule vielä valmiita klapeja, vaan metrisiä halkoja käsin pinoon laitettuna. Ottaa vielä vaimon mukaan samaan rääkkiin tekemään lisää rukkasen jälkiä polttopuihin, kun joutuu pinoamaan halkoja.
        Lisää rukkasen jälkiä polttopuihin tulee, kun taas mättää käsin halot pinosta klapikoneeseen ja pinoaa sen jälkeen valmiit klapit taas puuvajaan.
        On tuo puulämmitys kyllä aivan per*eestä. Hirveä työ saada metsästä kerätyt rangat tehtyä klapimittaan ja sitten saa kantaa valmiita polttopuita vielä kylki vääränä läpi talven paksujen kinosten läpi sisälle taloon. Kivikautista touhua. Ei jatkoon...


    • Anonyymi

      Ihmisiä vaan harmittaa kun joku nousee suosioon ja menestyy ja voi hyvin.sama tauti se on kaikissa tuppukylissä.jollakin voi oma olo helpottua nettikiukuttelulla vaikkei se vaikuta menestyjään mitenkään.

      • Anonyymi

        Etteikö muka vaikuta? Mihin hävisivät videot isomman Intikan ostoon ja korjaukseen liittyen? Ukko louskutti aikansa leukojaan Intikan ostosta, kun huomasi lopulta jäävänsä alakynteen. Tuliko ukolla kurapas*at housuun, kun poisti videot? Uskalsiko ukko edes kertoa vanhalle äidilleen, että joutui "menemään lopulta puihin" uhmakkaitten videoittensa kanssa?
        Nyt terästä selkärankaan ukko!
        Näytä olevasi karski Koillismaan mies, eikä mikään heinätuppaitten ilmaan heittelijä ja maantien kastelija Siivikon kylästä.
        Tulevalle katto-kassiselle suosittelen lukemaan Kalle Päätalon kirjan "Tuulessa ja tuiskussa". Siinä pottunenälle vähän esimakua loppuelämän katto-kassisena olosta. Huonohan siinä on palkka, mutta huono on myös eläke, minkä päälle kitupalkka tulee.


      • Anonyymi

        Kas, kas kun korpitollot alkaa jo uhittelemaan kylällä kulkemista. Menkää te pattinenät, harvahampaat ja muut hölmisköt karieksen tuhoamine hampainenne järsimään vaikka koiran luita. Se on koiralle oikein, että luu on kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kas kun korpitollot alkaa jo uhittelemaan kylällä kulkemista. Menkää te pattinenät, harvahampaat ja muut hölmisköt karieksen tuhoamine hampainenne järsimään vaikka koiran luita. Se on koiralle oikein, että luu on kovaa.

        Tiedetään kuka olet,silmukka kiristyy


    • Anonyymi

      Joko huomenna nähdään ja kuullaan elvistelyä, kuinka entinen koulukiusattu heinätuppaiden heittelijä ja maantien kastelija on nykyisin oikea sähköalan ammattilainen?
      Vielä kun laittaa uuden arvonnan jostain Röpötä tuotteesta, niin tulee videon kommenttikenttään satamäärin vastauksia, missä uunin pankolla makoilevat joutilaat Tupa-Uunot sun muut tyhjäntoimittajat hihkuvat innoissaan, että kuinka oli "hyvä video". Toiset 100 hölmisköä keksivät kysyä, että saako Röpötä akun halvalla, jos alkaisikin käyttämään niitä Makitan koneissa?

    • Anonyymi

      Tätä just tarkoitin,tämä yksinäinen öyhöttää palstalla yksin kateuttaan.sisu laajentaa hommiaan mukavasti tietämättä mitään näistä kirjoituksista.ahkeruus palkitaan suosiona ja tulona,muistakaas seurata kanavaa.

    • Anonyymi

      Heh, heh... Mehtäkylän Paviaanit. Menikö ukolla sormet jo jäähän katto-kassisen hommissa, kun ei vieläkään ole uusi vilimi ilmestynyt?
      Valtuustossa pitää tehdä aloite, että Puolangantien varteen pystytetään infotaulut niille kohdille, missä ukko repi heinätuppaita irti tien penkalta ja heitteli niitä ilmaan. Samaten oma infotaulu siihen kohdalle, missä ukko kasteli maantietä.
      Oikeastaan pitäisi tietä leventää niiltä kohdin ja tehdä autoille levähdyspaikka, että saa ohikulkijat pysähtyä ja nousta autosta ulos nauramaan makeita selkäkeikkanauruja ukon tyhmille tempauksille.
      Lobotomia on tietysti vielä yksi jäljellä oleva keino poistaa ihmisen ajukopasta toiminnot, jotka ajavat hänet tekemään mielenvikaisia temppuja.

      • Anonyymi

        Sulle näköjään tehty jo


    • Anonyymi

      Onhan se terapiaa tuokin itkupotku,malta odottaa vaan niinkuin muutkin uutta videoo.niitä tulee vielä paljon,suosittu kun on😁

    • Anonyymi

      Paleleeko pattinenää katolla, kun ei ala videoita tulemaan?

    • Anonyymi

      Hyviä videoita harmi vaan kun nyt tulee harvemmin.

      • Anonyymi

        Hyvä vaan, kun loppuisi noin huonot videot kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vaan, kun loppuisi noin huonot videot kokonaan.

        Elä katso tai tee itse parempia


    • Anonyymi

      Muuttakaa pois sieltä nälkämaasta tänne Rikkaaseen Etelään isojen lihapatojen äärelle.

      • Anonyymi

        Kerro osoite niin tullaan porukalla,tuodaan kyllä omat lihat ja padat tullessa. Vieläkö siinä sinun vuokrakasarmissa on vapaana asuntoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro osoite niin tullaan porukalla,tuodaan kyllä omat lihat ja padat tullessa. Vieläkö siinä sinun vuokrakasarmissa on vapaana asuntoja?

        Kerrostaloja saa muutamalla tonnilla. Kaikki siivikon köyhät mänis yhteen talloon. Hyvälle äitillekin saunallinen kaksio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrostaloja saa muutamalla tonnilla. Kaikki siivikon köyhät mänis yhteen talloon. Hyvälle äitillekin saunallinen kaksio.

        Eikä täällä Rikkaassa Etelässä isojen lihapatojen äärellä tarvita mitään hyttyshattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrostaloja saa muutamalla tonnilla. Kaikki siivikon köyhät mänis yhteen talloon. Hyvälle äitillekin saunallinen kaksio.

        Jaa,no pitääpä tulla sinne


    • Anonyymi

      Onko se totta, että Koillismaan väelle on suurinta herkkua poron peräreiän sulkijalihas?
      Sitä kun oikein maiskutetaan ja mässytetään suussa, niin jo on hyvvee.

      • Anonyymi

        Totta se on, vaikka päivän suussaan pureskelee niin tuntuu, että ei lopu eikä kulu millään.


    • Anonyymi

      Paskakylästä tulee energiakunta.tuulivoimaa ja varsinkin aurinkopaneeleja tulee katot täyteen kun sisumies laittaa ison vaihteen päälle.

    • Anonyymi

      Anteeks vuan se Paskakylä on Tuusniemellä! Keksikää siivikon asukit oma nimi Siivikolle!

      Vaikka joku Mulkkula tms.. Mulukunmutka? Tai Hepinnotko??? On näitä ku kehtootte vuan porukala miettijä.

      Terve vuan.

      • Anonyymi

        Kyrwansyyla? Hieno olis tuo tuplawee kylan nimessa.


    • Anonyymi

      Kyllä pudis paskakylästä menee vaikka onkin uusiutuvan energian kylä.pyykit kuivuu kun rupelit pyörii.

    • Anonyymi

      Joko se ruma patti on puristettu ukon nenänpäästä pois?

      • Anonyymi

        Aika varattu tk.hon,samalle päivälle kun sinun lobotomia leikkaus


    • Anonyymi

      Oisko tämä kaamosaikakin mieltä pahoittava,tiiä häntä.

    • Anonyymi

      Sekin saattaa osaksi olla.

    • Anonyymi

      Ukko tekee huonoa työtä! Katsoo työnteossa kaikki linjat omalla silmällä... persesilmällä...

      • Anonyymi

        olipa hyvin sanottu!


    • Anonyymi

      Kaamosaikakin pahoittaa surkeaa mieltä,valoa ja voimaa ja jaksuhaleja,kyllä se siitä….

      • Anonyymi

        Ei meillä täällä Rikkaassa Etelässä isojen lihapatojen äärellä mitään kaamosta ole. Eikä meillä ole perinneruokana poron peräreiän sulkijalihasta, niin kuin teillä siellä Lapissa. Pureskelette sitä sitkeää mälliä suussanne aamusta iltaan karieksen mustuttamilla hampailla ja "soikhiapäät" kehuu sitten toisilleen, että "kylläpä tämä on hyvvee".


    • Anonyymi

      Näinkö on

    • Anonyymi

      Hoh, hoo... luuleeko selekosen roskaväki, että ne muuttuu kuollessaan "osaksi pohojosen peuraa"... hoh, hoo, mehtäkylän tolloja!

      • Anonyymi

        Mikä sinulla on Metsälän väkeä vastaan?
        Ei ne ole sen tollompia kuin Jonkulaisetkaan.


    • Anonyymi

      Hohoo,kaamos vaikuttaa kai?

    • Anonyymi

      Ei täälä olla kateita

    • Anonyymi

      Nyt se on sisu soanu ilimasen lapikonneen. Onko se oekein?

    • Anonyymi

      Ensin teki ne intikka kaupat ja nyt sai lapikonneen!

    • Anonyymi

      Voe kyynel.

    • Anonyymi

      Pudislaiset ovat kateellisia , ilkeitä tilaisuuden tullen ja seläntakana jauhetaan soopaa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe