Futiksen MM kisat, persujen kanta?

Anonyymi-ap

Jalkapallohan ei kuulu persujen suosikkilajeihin, sillä siinä usein menestyvät persujen kannalta vääristä maista tulevat maahanmuuttajat ja laji on muutenkin turhan kansainvälinen, maailman suosituin urheilulaji, jossa jokainen Suomen joukkueen huippumaista ottama yksittäinen voitto tai tasapelikin on huomattavasti kovempi urheilusaavutus kuin kapallinen persujen suosikkilajien, kuten marginaalilaji jääkiekon tai räkäposkellahiihdon (perinteisellä tyylillä) MM-kultamitaleja.
Mutta kohta alkavat jalkapallon MM-kisat ehkä tekevät poikkeuksen, sillä ne järjestetään maassa, jossa on persujen kannalta hieno meisinki, kuri on kova ja konservatiiviset arvot jylläävät. Persujen hovipodcastaaja Akseli-Valto Velkavuorihan jo loihe somessa haukkumaan nk. parhaimmiston, joka myös suvaitsevaistona tunnetaan, heidän MM-kisaboikottipuheidensa vuoksi. Ehkä persut nyt, ihan puhtaasta halveksunnasta ja vihasta suvaitsevaistoa kohtaan, katsovatkin MM-kisojen joka pelin. Persujen kanta?

6

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulluhan sinä sinimusta LUOTSI olet kitjoittaen koko ajsn sääntöjen vastaisia avauksia persupalstalle aoheista jotka eivät liity persuihin mitenkään mutta jotka persupakkomielteisenä käännät niitä koskemaan? Kirjoita nyt vielä TAAS avaus säästä kääntäen senkin koskemaan persuja joita vainoat tämänkin päivän?

• Anonyymi

PS kannattajia on pelaamassa SM tasolla...itse en ole PS ..aloite naurettava idiootilta..Käy lekurissa niin noi pakko oireet saadaan hallintaa..

• Sinun itsesi kirjoittama avaus.

• Anonyymi

Perussuomalaisten äänikuningatar ja presidenttiehdokas Laura Huhtasaari: "Ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille."

Qatarin vallanpitäjät ovat samaa mieltä.

Joten perussuomalaisilla ei ole tässä asiassa mitään ongelmaa.

Olisi tietenkin ollut parempi, jos kisat olisi myönnetty Unkarille. Qatarissa on liian kuuma.

• Anonyymi

Eikös tämä Huhtasaari kuulukin yhdessä sen toisen persuedustajan kanssa EU-parlamentin Venäjä-mieliseen ryhmään?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä Huhtasaari kuulukin yhdessä sen toisen persuedustajan kanssa EU-parlamentin Venäjä-mieliseen ryhmään?

Ota skitsosinimustaluotsi banaani ja rauhotu kun toistat taas samoja harhoja jokaisessa viestiketjussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1512
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      174
      722
    3. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      71
      710
    4. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      27
      591
    5. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      530
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      519
    7. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      52
      503
    8. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      35
      463
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      20
      447
    Aihe