Venäjän strateginen tavoite on jäädyttää tilanne ja konflikti ennen talvea. Suuren puna-armeijan voimat eivät riitä enää hyökkäämiseen tällä erää, suuri ongelma on heikko moraali, jos se vielä laskee niin jälki on tuhoisaa. Venäjä ei ole onnistunut motivoimaan sotilaitaan.
Ja Kiovassa, Harkovassa ja nyt Hersonissa on nähty, että Venäjän armeija taittuu paineen alla.
Suomen putinistien ihannemaa venäjä on todellisuudessa surkea pazkaläjä.
Putinin ainoa toivo on, että lännen tuki Ukrainalle hiipuu
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minun toive on, että Putin kuolee.
- Anonyymi
Toivo kovempaa tonttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo kovempaa tonttu
Minä toivon, että kaikki putinistit kuolee äkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä toivon, että kaikki putinistit kuolee äkkiä.
.... ja tuskallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... ja tuskallisesti.
Aina parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina parempi.
EU ja USA ja KOKO LÄNTINEN MAAILMA ON TALOUDELLISESTI LOPUILLAAN-
UUSI AIKA KOITTAA.
JA MM KANSANPALKKA kaikille tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU ja USA ja KOKO LÄNTINEN MAAILMA ON TALOUDELLISESTI LOPUILLAAN-
UUSI AIKA KOITTAA.
JA MM KANSANPALKKA kaikille tulee.
- Anonyymi
Näin. Tälläkin palstalla putinistit valittavat, että Ukraina on liian vaikea vastustaja, kun se saa lännestä tukea. Onhan tuo sairasta uhriutua tästäkin ja vaatia että venäjä saa rusikoida Ukrainaa vapaasti ilman "häirintää"...
- Anonyymi
Palstan putinistit ovat häiriintyneitä nuoria räkänokkia, sen näkee juttujen tyylistä.
- Anonyymi
Olen jo pitkään ihmetellyt sitä, että miksi Putin ei pirauta Pohjois-Korean Kim Jon-un`lle ja sano, sinullahan on niitä ohjuksia. Myytkö meille muutama tuhat kappaletta. Saat niistä hyvän hinnan, joko rahassa, tai sitten öljyssä, sitä meillä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo pitkään ihmetellyt sitä, että miksi Putin ei pirauta Pohjois-Korean Kim Jon-un`lle ja sano, sinullahan on niitä ohjuksia. Myytkö meille muutama tuhat kappaletta. Saat niistä hyvän hinnan, joko rahassa, tai sitten öljyssä, sitä meillä riittää.
Kimin ohjuksilla ei osu edes ladon seinään.
- Anonyymi
Putin tietää kyllä että lännen talous on romahtamassa. Sinustakin tulee vielä köyhempi kuin torppari esi-isäsi koskaan olivat.
- Anonyymi
Näin talollisen ja Suojeluskuntalaisen jälkeläisenä voin todeta, että taidat olla itse Neuvosto-venäjälle paenneen torppari-punakaartilaisen jälkikasvua. Onnittelut, kun punaterrorista on joku selvinnyt ja Aate on vahva.
Putinin toiveet eivät ole tietoa, mutta ainahan toivoa saa. Paitsi venäjällä sekin on varattu Putinille... - Anonyymi
Ei se lännen talous ole mihinkään romahtamassa itsellä esim. nousi juuri elintaso tuli taas korotuksia.
- Anonyymi
Sinä haiseva putinisti olet aina ollut köyhä, nytkin yhteiskunta elättää sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin talollisen ja Suojeluskuntalaisen jälkeläisenä voin todeta, että taidat olla itse Neuvosto-venäjälle paenneen torppari-punakaartilaisen jälkikasvua. Onnittelut, kun punaterrorista on joku selvinnyt ja Aate on vahva.
Putinin toiveet eivät ole tietoa, mutta ainahan toivoa saa. Paitsi venäjällä sekin on varattu Putinille...Monta firmaa sulla on? Minun esi-isäni oli ei ollut vapaussodassa mikään suojeluskuntalainen harrastelija vapaaehtoinen vaan hän oli saksassa koulutettu jääkärimajuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta firmaa sulla on? Minun esi-isäni oli ei ollut vapaussodassa mikään suojeluskuntalainen harrastelija vapaaehtoinen vaan hän oli saksassa koulutettu jääkärimajuri.
Esi-isäsi on vain kalatarina minkä sulle on kerrottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta firmaa sulla on? Minun esi-isäni oli ei ollut vapaussodassa mikään suojeluskuntalainen harrastelija vapaaehtoinen vaan hän oli saksassa koulutettu jääkärimajuri.
Että ihan majuri... Jos olisit luutnanttia tarjonnut, olisin uskonut. :-D
Tuo firmoista kyseleminen toistuu sinulla palstalla säännöllisesti, kun venäjän asiassa jäät häviölle. Jotain katkeruutta porvareita kohtaan? - Anonyymi
Venäjä romahtaa, se on selvää.
- Anonyymi
Aina juhlin kun vanjaa kaatuu ja putinistit kärsii.
- Anonyymi
Ukraina war youtube
Ukrainalle kaikki apu viimeistä ritsaa myöden.
Vittukun sais Krimin takaisin. 🙂- Anonyymi
Saisihan se Venäjänkin maaperäkin vähän tuulahdella, niin ei ole niin yksipuoleista sodankäyntiä.
Venäjän kansakin huomaisi, mitä tapahtuu Ukrainassa. - Anonyymi
Kenenkään kuolemaa ei pitäisi toivoa. Ei edes puten vaikka hänen hyökkäys Ukrainaan on barbaarinen ja sata-nolla tuomittavaa.
Miettikääs millainen yhteiskunta olisi jos ihmiset toivoisivat toisilleen kuolemaa. Sehän olisi lähellä erästä kivikautista uskontoa. Yhtä sivistyksen puutteellista väkeä. Jälki olisi siinä yhteiskunnassa tuhoisaa jos tällaiset ihmiset vielä olisi päättäjiä.- Anonyymi
Luullaan että ihminen täällä lännessä olisi jotenkin sivistynyt. Ei näköjään ole.
- Anonyymi
Kaikkien pitää toivoa koko venjän roskavalton ihimisten kuolevan sillon maailmasta tulee perempi kun ei ole enään venäjän terroristikansaa olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luullaan että ihminen täällä lännessä olisi jotenkin sivistynyt. Ei näköjään ole.
Korjaan, siis lännessäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan, siis lännessäkään.
Pointtini on että ei me olla sen parempia ihmisiä kuin Venäjällä jos toivotaan jollekin kuolemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me länsimaalaiset olemme sivistyneitä vaikka sinä et ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut Suomessa koko ikäni. Missähän kuvittele Savon olevan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin on niin että sellainen ihminen ei osoita sivistystä joka toivoo jollekin kuolemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin on niin että sellainen ihminen ei osoita sivistystä joka toivoo jollekin kuolemaa.
On eri asia haluta esimerkiksi putelle rangaistusta kuin kuolemaa. Minäkin toivon että hänet syöstään vallasta ja tilalle tulee rauhanmies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut Suomessa koko ikäni. Missähän kuvittele Savon olevan
Siis missähän kuvittelet Savon olevan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointtini on että ei me olla sen parempia ihmisiä kuin Venäjällä jos toivotaan jollekin kuolemaa.
Tottakai olemme paljon parempia kuin venäläiset ne tappaa ukrainalasia siviilejä joka päivä ei suomi ikinä tule noin alas vajoamaan ei mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai olemme paljon parempia kuin venäläiset ne tappaa ukrainalasia siviilejä joka päivä ei suomi ikinä tule noin alas vajoamaan ei mitenkään.
Tuo barbaarinen hyökkäys on tuomittava. Mutta mikä tekee ihmisen paremmaksi jos toivoo toiselle kuolemaa? Missä se veteen piirretty viiva on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo barbaarinen hyökkäys on tuomittava. Mutta mikä tekee ihmisen paremmaksi jos toivoo toiselle kuolemaa? Missä se veteen piirretty viiva on
On eri asia vaatia kovaa rangaistusta roistoille kuin vaatia heidän kuolemaa. Jos oikeus tuomitsee jonkun kuolemaan, hekään eivät välttämättä halua sitä tälle rikolliselle. Jos poliisi ampuu roiston, se on oikein. Virkavallalla on oikeus käyttää miekkaa. Näin yhteiskuntaa suojellaan pahuudesta. Poliisikaan ei halua ampua rikollista mutta hän tekee sen suojellakseen yhteiskuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On eri asia vaatia kovaa rangaistusta roistoille kuin vaatia heidän kuolemaa. Jos oikeus tuomitsee jonkun kuolemaan, hekään eivät välttämättä halua sitä tälle rikolliselle. Jos poliisi ampuu roiston, se on oikein. Virkavallalla on oikeus käyttää miekkaa. Näin yhteiskuntaa suojellaan pahuudesta. Poliisikaan ei halua ampua rikollista mutta hän tekee sen suojellakseen yhteiskuntaa.
Pahuudelta siis. Ei virkavalta turhaan miekkaa kanna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahuudelta siis. Ei virkavalta turhaan miekkaa kanna.
Korjaan. Ei esivalta turhaan miekkaa kanna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tekee suomalsista tuhan kertaa paremia että emme tapa ukrinan siviilejä kuten venäläiset ja venäläiset on alinta kastia isis väen kanssa mitää meistä 8 miljardista ihmisestä löytyy.
- Anonyymi
Putinin kuolema olisi nyt parasta.
- Anonyymi
Ihme touhua. Helmikuussa Venäjä hyökkää Ukrainaan ja syksyllä Suomessa asuntojen hinnat lähtevät laskuun. Törkeää!
- Anonyymi
Putinistit nyt on luokallejääneitä ja apukoululaisia..Siksi kiinnostaa vain sotiminen.
- Anonyymi
Länsi ei lopeta tukeaan Ukrainalle, ei.
- Anonyymi
Rosstatin mukaan venäläisten naisten elinajanodote syntymästä oli viime vuonna 77,1 vuotta, kun taas miesten vastaava oli 66,5 vuotta.
Vladimir Putin (70v.) on jo ylittänyt keskivertovenäläiset miehen eliniän...- Anonyymi
Mutta eliitti saakin parempaa ravintoa, siksi elävät kauemmin siellä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2655628Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641874- 1801700
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131131Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181521028Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71006Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49901