Maalaisliitto

Ruplakassa 1956.

8

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ho Mo ihannoi punavihreitä, hehän puolustaa näitä vinksahtaneita. Tehneet neitejä miehistä.

      • Anonyymi

        seta puolustaa kieroutuneita,
        navettagigolot hurraa...


      • Persu Pietarin Majuri on heikon itsetunnon omaava reppana joka pelkää vahvoja naisia kuten Marin.


      • Toinen reppana "mies".


      • Anonyymi

        Samaan aikaan hihhulikiihkouskovaisten VKK puolueessa veli amen Anu Turtiainen väkevästi julistaa ryssän surullista sanomaa!

        Puolue on jyrkän maahanmuuttovastainen. Esimerkiksi Jyväskylän puheenjohtajat ovat Kansallismielisten liittouman entisiä vaikuttajia ja ainakin toinen heistä kuului Soldiers of Odinin ydinhahmoihin. VKK:n puolueohjelma puhuu Väestönvaihto-salaliittoteoriasta ja vastustaa ”yhteiskuntarauhaa uhkaavaa ohjelmallista väestönvaihtoa”.[2][1] Uskomus salaliittoteorioihin on puolueen kannattajien keskuudessa yleistä.[2]

        Helsingin Sanomien mukaan puolue on Venäjä-myönteinen, mikä on ”täysin poikkeuksellista 2020-luvun Suomen poliittisella kartalla, ja ylipäätään harvinaista sitten 1970-luvun kiihkeimpien taistolaisvuosien”. Useat puolueen johtohahmot kuten Turtiainen ja Hirvisaari ovat tehneet Venäjä- ja Putin-myönteisiä lausuntoja.


      • Anonyymi

        Herra Kapi tietysti. Ylennettiin jo urallaan Kapteeniksi, työskenteli esikunnissa ja sitten vielä mahtava ura johtotehtävissä Valiolla. Haluaisitko avautua johtamisen vaikeuksista soittokunnassa? Rumpupalikat hukassa ja rumpalilla rytmihäiriö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herra Kapi tietysti. Ylennettiin jo urallaan Kapteeniksi, työskenteli esikunnissa ja sitten vielä mahtava ura johtotehtävissä Valiolla. Haluaisitko avautua johtamisen vaikeuksista soittokunnassa? Rumpupalikat hukassa ja rumpalilla rytmihäiriö?

        Kapi on kuten minäkin noussut vaatimattomista oloista merkittäviin johtotehtäviin.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kapi on kuten minäkin noussut vaatimattomista oloista merkittäviin johtotehtäviin.

        Kunnioitettava suoritus teiltä molemmilta. Aisalle kävi kehnommin, olisi hyvin samanlainen Väyrysen kanssa, halua ja tahto oli kova leikkiä johtajaa, mutta molemmilta puuttui täysin kyvyt johtaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe