Mielestäni Suomessa näkee aina vain harvemmin lihavia. Maata valloittaa ihannointi laihasta, ja jäntevästä olemuksesta. Samalla kun salitrendi valtaa kaikkien mielen. On kuntosaleja, jotka ovat auki jopa yötäpäivää. Ja ainakin näin sinkkumiehenä huomannut, että eniten treffeillä tapaa tämmöisiä timmejä naisia, joilla sali on tärkeä osa arkea. Itse kun tykkäisin enemmän rehevimmistä daameista, niin heitäpä ei enää olekkaan missään :D Että älkää boomerit valittako, asiat ovat maassamme erittäin hyvin!
Kyllä suomessa asiat ovat verrattaen hyvin
Anonyymi-ap
1
216
Vastaukset
- Anonyymi
Boomerilady vastaa, että liika uhkeus ei ainakaa taida olla hyvästä, itsensä timminä ja hyvässä kunnossa pitävät daamit pysyvät terveempinä ja kauniinpina pitempään. Sinkkumiesten kannattaisi pyrkiä samaan ja vaihtakaa ainakin se pesupallo pyykkilautaan, niin voi onnata naisten kanssa paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976