Voe hellanduuteli vihreää Mikkosta-jengit

Anonyymi-ap

11

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moktar Gubtaa ja huumeita

• Anonyymi

Mene mamupalstalle mamuilemaan mokagubta ja pydy siellä.

• Anonyymi

Edistystä kuinka mamujengi-ilmiön aikaisemmin kieltänyt Mikkonen kykenee tunnustamaan niiden olemassaolon. Pelottavan naivi ihminen kuten kaikki muutkin nykyvihreät jotka ovat lähempänä äärivasureita kuin vihreitä?

• Anonyymi

Hutisalon ja Iiriksen jne. tavoin pitää lausunnoillaan huolen että vihreät ovat kohta oppositiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hutisalon ja Iiriksen jne. tavoin pitää lausunnoillaan huolen että vihreät ovat kohta oppositiossa.

Ruotsissa tehtiin kaikki voitava että maahan muuttajat kotoutusivat,oli kielikursseja yms,itse menin Ruotsiin pitkästi yli nelisenkymmentä vuotta sitten . Tappeluja oli Kregujen ja Jukgoslaavien kesken etupäässä,mutta mitään lapsijengeä ei ollut.pitivät kersansa kurissa.Yhä nuoremmat lähtevät näihin jengeihin mukaan ja melkein kaikki ovat maahanmuutajien jälkeläisiä. Meilla ja Ruotsissa,helppo raha on se motiivi ja jengitausta joka näitä yhdistää. Ohisalon puheet ovat puutaheinää alusta loppuun ,milloinka tämä paapominen loppuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsissa tehtiin kaikki voitava että maahan muuttajat kotoutusivat,oli kielikursseja yms,itse menin Ruotsiin pitkästi yli nelisenkymmentä vuotta sitten . Tappeluja oli Kregujen ja Jukgoslaavien kesken etupäässä,mutta mitään lapsijengeä ei ollut.pitivät kersansa kurissa.Yhä nuoremmat lähtevät näihin jengeihin mukaan ja melkein kaikki ovat maahanmuutajien jälkeläisiä. Meilla ja Ruotsissa,helppo raha on se motiivi ja jengitausta joka näitä yhdistää. Ohisalon puheet ovat puutaheinää alusta loppuun ,milloinka tämä paapominen loppuu?

Sitten kun persut pääsee hallitukseen minkä sinä sinimusta mokagubta haaveilet estäväsi maalittamalla niitä somessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun persut pääsee hallitukseen minkä sinä sinimusta mokagubta haaveilet estäväsi maalittamalla niitä somessa.

Risti seinään rotuopin julistaja haukkui kerrankin persujen sijaan vihreitä 😂😂

• Anonyymi

minä olen syypää , koska olet pankkiryöstäjä 🤣🤣🤣
      herran jumala jos ei tajua sitä että se on perimässä 😠 jos otan ihmissyöjiä tänne niin miten pitäisi kotiuttaa että eivät söisi ihmisiä 🤣

• Anonyymi

niin rikkaudesta muodostuikin taakka 🤔 eli joku valehteli 😠
      Milloin laitetaan valehtelijat vastuuseen valinnoistaan ?

• Anonyymi

Vaaleissa...

• Anonyymi

Lopputuloksella missä seur. hallitus koostuu mm. Kempeleen ovien avaajista pääministerinä hallitusoven Sipilän hall. aikana Halla-aholaisilta sulkemassa yhtenä ollut Orpo. Mikä naurettavinta voi antaa Halla-aholaisille sisäministerin salku että ne siivoaisi jälkiä mitä itse aiheuttivat Sipilän hallituksessa ettei saa itse rasistileimaa siitä otsaansa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4102
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1157
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      49
      941
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      260
      849
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      797
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      791
    Aihe