https://www.verkkouutiset.fi/a/sisaministeri-katujengeista-kotouttamisessa-on-paljon-tehtavaa/
Katujengeihin kuuluvista nuorista iso on on maahanmuuttajatustaisia. Tässä Mikkonen näkee vastuun yhteiskunnalla.
– Se, että näköalattomuus ja pahoinvointi ovat maahanmuuttajataustaisilla nuorilla muita nuoria yleisempää on osoitus siitä, että kotouttamisessa on paljon tehtävää, hän sanoo.
Voe hellanduuteli vihreää Mikkosta-jengit
11
88
Vastaukset
- Anonyymi
Moktar Gubtaa ja huumeita
- Anonyymi
Mene mamupalstalle mamuilemaan mokagubta ja pydy siellä.
- Anonyymi
Edistystä kuinka mamujengi-ilmiön aikaisemmin kieltänyt Mikkonen kykenee tunnustamaan niiden olemassaolon. Pelottavan naivi ihminen kuten kaikki muutkin nykyvihreät jotka ovat lähempänä äärivasureita kuin vihreitä?
- Anonyymi
Hutisalon ja Iiriksen jne. tavoin pitää lausunnoillaan huolen että vihreät ovat kohta oppositiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hutisalon ja Iiriksen jne. tavoin pitää lausunnoillaan huolen että vihreät ovat kohta oppositiossa.
Ruotsissa tehtiin kaikki voitava että maahan muuttajat kotoutusivat,oli kielikursseja yms,itse menin Ruotsiin pitkästi yli nelisenkymmentä vuotta sitten . Tappeluja oli Kregujen ja Jukgoslaavien kesken etupäässä,mutta mitään lapsijengeä ei ollut.pitivät kersansa kurissa.Yhä nuoremmat lähtevät näihin jengeihin mukaan ja melkein kaikki ovat maahanmuutajien jälkeläisiä. Meilla ja Ruotsissa,helppo raha on se motiivi ja jengitausta joka näitä yhdistää. Ohisalon puheet ovat puutaheinää alusta loppuun ,milloinka tämä paapominen loppuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa tehtiin kaikki voitava että maahan muuttajat kotoutusivat,oli kielikursseja yms,itse menin Ruotsiin pitkästi yli nelisenkymmentä vuotta sitten . Tappeluja oli Kregujen ja Jukgoslaavien kesken etupäässä,mutta mitään lapsijengeä ei ollut.pitivät kersansa kurissa.Yhä nuoremmat lähtevät näihin jengeihin mukaan ja melkein kaikki ovat maahanmuutajien jälkeläisiä. Meilla ja Ruotsissa,helppo raha on se motiivi ja jengitausta joka näitä yhdistää. Ohisalon puheet ovat puutaheinää alusta loppuun ,milloinka tämä paapominen loppuu?
Sitten kun persut pääsee hallitukseen minkä sinä sinimusta mokagubta haaveilet estäväsi maalittamalla niitä somessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun persut pääsee hallitukseen minkä sinä sinimusta mokagubta haaveilet estäväsi maalittamalla niitä somessa.
Risti seinään rotuopin julistaja haukkui kerrankin persujen sijaan vihreitä 😂😂
- Anonyymi
minä olen syypää , koska olet pankkiryöstäjä 🤣🤣🤣
herran jumala jos ei tajua sitä että se on perimässä 😠 jos otan ihmissyöjiä tänne niin miten pitäisi kotiuttaa että eivät söisi ihmisiä 🤣 - Anonyymi
niin rikkaudesta muodostuikin taakka 🤔 eli joku valehteli 😠
Milloin laitetaan valehtelijat vastuuseen valinnoistaan ? - Anonyymi
Vaaleissa...
- Anonyymi
Lopputuloksella missä seur. hallitus koostuu mm. Kempeleen ovien avaajista pääministerinä hallitusoven Sipilän hall. aikana Halla-aholaisilta sulkemassa yhtenä ollut Orpo. Mikä naurettavinta voi antaa Halla-aholaisille sisäministerin salku että ne siivoaisi jälkiä mitä itse aiheuttivat Sipilän hallituksessa ettei saa itse rasistileimaa siitä otsaansa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4463060Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372265- 1322093
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71365Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081334Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281298Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263- 81086
- 571056
- 37795