Minä en mitään päihteitä käytä

Anonyymi-ap

Toivottavasti kukaan ei luule, että käyttäisin. 🙄

20

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan käytä. Minä nainen tein aloituksia yöllä tuon sekavan "tiedät kyllä kuka" nimissä. Ärsytti se kun luulee meitä naisiakin mieheksi. Kirjoitin niistä päihteistä esittäen häntä. Ne kirjoitukset on tehty kuin olisin hän. Mutta tämä tyhmä jengi täällä ottaa kaiken tosissaan!

• Tyhmä jengi. Voi vittu eikös se ole sinun tarkoituskin että kaikki valheesi otetaan tosissaan ja sitte pääset sanomaan tyhmiksi. Olet niin ylivertainen ja mahtava ja parempi kuin kaikki muut ja osaat kusettaa ihmisiä täällä. oi mikä suuri ja mahtava kuningas!

• Anonyymi

Kyllä sulla mies keulii nyt aika tönkösti, jatka toki ihmeessä niin pääset kenties iltapskan sivuillekin tällä vuosikymmenten aikana tehdyillä sekoiluilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulla mies keulii nyt aika tönkösti, jatka toki ihmeessä niin pääset kenties iltapskan sivuillekin tällä vuosikymmenten aikana tehdyillä sekoiluilla

Nämä sen raivarit on kieltämättä huvittavia kun huonosti kirjoitetut jutut ei mene läpi. Miltähän tuollainen kilari näyttäisi ruudun läpi katsoen kun aikuinen mies hakkaa näppäimistöä rikki ja karjuu naama punaisena kuin teini videopelin mennessä v.tuiksi

• Jos juot kahvia tai teetä, niin käytät. Ja jos poltat tupakkaa niin todellakin käytät.

• Anonyymi

Ei niitä voi laskea👩

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä voi laskea👩

Kylläpä vaan voi ja pitää laskea. Ne on päihteitä. Kahvi ja tee ovat piristeitä. Tupakkaa poltetaa nikotiinin takia joka on todellakin päihdyttävää ainetta varsinkin tottumattomalle. Eli tuo mitä väität on ihan perus väite aina kun päihteistä puhutaan, että ei näitä voi laskea. Ne on päihteitä halus uskoa sitä taikka ei. Ja alkoholi myös. Ne on laillisia päihteitä. Sitten on ns laittomat, tällähekellä laittomat päihteet joita on pitkä lista.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Kylläpä vaan voi ja pitää laskea. Ne on päihteitä. Kahvi ja tee ovat piristeitä. Tupakkaa poltetaa nikotiinin takia joka on todellakin päihdyttävää ainetta varsinkin tottumattomalle. Eli tuo mitä väität on ihan perus väite aina kun päihteistä puhutaan, että ei näitä voi laskea. Ne on päihteitä halus uskoa sitä taikka ei. Ja alkoholi myös. Ne on laillisia päihteitä. Sitten on ns laittomat, tällähekellä laittomat päihteet joita on pitkä lista.

Minä olen näistä asioista opiskellut itsenäisesti todella paljon, ja voin sanoa tietäväni.

Minä olen näistä asioista opiskellut itsenäisesti todella paljon, ja voin sanoa tietäväni.

Ja nyt tarkoitin opiskelulla sitä. että olen lukenut näistä aineista paljon. Tiedän että siellä aletaan taas kuvittelemaan että jätkä narkkaa.

• Anonyymi

Kukaan tunne kuka olet.

• Niin sitä vois luulla.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin sitä vois luulla.

Kyllä sun tunnetaan, ylilaudalta lyötyy kuvakin. Semmonen tranu sitte

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sun tunnetaan, ylilaudalta lyötyy kuvakin. Semmonen tranu sitte

Heh.. Täytyykin käydä katsomassa ja ihailemassa. Vähän luulen ettei oikeasti kyllä ole ainuttakaan kuvaa juuri minusta. Niitä löytyy kyllä omasta instasta ja fbstä julkisena riittämiin. Ihan sama kuka niitä käy pällistelemässä.

Heh.. Täytyykin käydä katsomassa ja ihailemassa. Vähän luulen ettei oikeasti kyllä ole ainuttakaan kuvaa juuri minusta. Niitä löytyy kyllä omasta instasta ja fbstä julkisena riittämiin. Ihan sama kuka niitä käy pällistelemässä.

ja jos sieltä löytyykin kuvia juuri minusta, niin voinhan käydä poliisisetiä jututtamassa aiheesta. :)

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

ja jos sieltä löytyykin kuvia juuri minusta, niin voinhan käydä poliisisetiä jututtamassa aiheesta. :)

Et taida pedo olla kovaa huutoa juuri missään piireissä

• Anonyymi kirjoitti:

Et taida pedo olla kovaa huutoa juuri missään piireissä

vittu itse olet sukurutsapedo.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kannattaa sitten varmaan valita se piiri huolella, että nyt olisi maalittajalla hätä, nyt varmaan lähtee pyörät pyörimään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa sitten varmaan valita se piiri huolella, että nyt olisi maalittajalla hätä, nyt varmaan lähtee pyörät pyörimään.

Minua ei henkilökohtaisesti polliisit pelota. joudun heidän kanssa tekemään yhteistyötä työnkin puolesta ja mitään lakia en ole rikkonut missään kohtaa. Että kiusaajille tämä selväksi.

• Anonyymi

Päihde on sellainen aine mikä päihdyttää. Poikkeuksena tähän on tupakka, sillä se ei päihdytä ainakaan minua silloin kun olen selvinpäin. Humalassa se kyllä tuntuu. Kahvi tekee ylivilkkaaksi eli kyllä sekin tavallaan päihdyttää. Tupakkakin on päihde.

• Anonyymi

Ja sä olet mies vai esität jotain naista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56