Pelaatte terroristi valtion pussiin. Olette aikamoisia maanpettureita!
Venäjän tankkaajat
15
2164
Vastaukset
- Anonyymi
Syytä vaan suomen valtiota tästä, eikai kukaan kävis venäjällä tankilla jos ei ois niin saatanan kallista täällä kotopuolessa.
- Anonyymi
Ei siellä kaikki käy, vain venäjämieliset maanpetturit.
- Anonyymi
Ei se valtion vika ole jos te olette selkärangattomia ja epäisänmaallisia luikeroita.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009582334.html
Selvisi heille ainakin että itä-suomen väestö ei paljoa vastaan laittaisi jos raja vähän siirtyisi. Mutta ahneella on paskainen loppu.... - Anonyymi
Törpöt maksaa itse ne ohjukset jotka putin kohta ampuu heidän niskaansa.
- Anonyymi
Just tänään tankkasin 90litraa ja otin vakuutuksenkin vuodeksi niin pääsee kesäkuusta eteenpäinkin tankille 👍
- Anonyymi
No teitpä huonon kaupan... 😂🤣💩
- Anonyymi
Paljonko tänään tankkasit? 🤣😂🤣😂🤣😂
- Anonyymi
14.57:50.. Luulis vituttavan. Buhahahahahahaha. Minä sinuna ryömisin takaisin kolooni häpeämään, kun tulin kehuneeksi väärään aikaan..
Olisit vielä uskaltanut laittaa nimesi alle, kaiken kukkuraksi.. Tais kääntyä peukku alaspäin.. Buhahahahahahahaa...
- Anonyymi
Lienee aika pistää boikottiin ne yritykset, joissa on venäläisiä työntekijöitä.
- Anonyymi
joensuussa tokmannilla ei taida muita ollakaan...
- Anonyymi
Aivan, ja mitä nopeammin niin sen parempi. Ansiotöissä olevat venäläisetkin pääsee työttömien joukkoon suomalaisten kanssa. Tuohan on mitä erinomaisin ajatus ja varmastikin lähtöisin jonkin ekonomiksi kouluttautuneen älykön humiittikopasta! Muuta mahdollisuutta tuskin on. Pohjois-Karjalassa, kuin muuallakin itäisessä Suomessa tarvitaankin noin uskomattoman nerokkaita neuvoja! Jos venäläiset +muut eivät vapaaehtoisesti hakeudu työttömiksi, niin etsitäänpä skinit takaisin ja johan alkaa tapahtua. Alueellinen kunniakin siinä samalla kasvaa ja maine nousee! Entinen onkin jo melkein unohtunut. Sen jälkeen onkin hyvä ränkyttää netin palstoilla ulkomaan kansalaisista mitkä loisii toisten verorahoilla eli Kelan tuilla.
- Anonyymi
hahaha...en ikinä ymmärtänyt Venäjällä tankilla ravaamista...nytpä ei tarvi kenenkään siellä ravata. hyvä näin!
- Anonyymi
On se halapoo viisumi ostettuna ja autossa kahden maan vakuutukset.Jouluna suattaa joku päästä tankille.Reissu vain 2000km onnee retkelle luuserit.
- Anonyymi
Silmien välliin kyllä se siihen tyssää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984