Kun jäätiin pitkään toisiamme katsomaan

Anonyymi-ap

mitä mietit silloin ja mitä olisit halunnut sanoa?

118

1883

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiselta vai mieheltä kysyt? Milloin katsoitte?

• Anonyymi

Mieheltä, siitä taitaa olla 4 ja puoli kuukautta kun nähtiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin taitaa olla. Mietin, että nyt otan selvää tuosta ukosta miten reagoi vai reagoiko mitenkään jos katson suoraan silmiin. Sitten vaan kävi niin, että katse jumittuikin vastapuolen silmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin taitaa olla. Mietin, että nyt otan selvää tuosta ukosta miten reagoi vai reagoiko mitenkään jos katson suoraan silmiin. Sitten vaan kävi niin, että katse jumittuikin vastapuolen silmiin.

Niin ja sit kun tulit vielä takas ja katsoit vaan mutta et puhunut mitään..Tuijotit vaan. Halusit sanoa jotain mutta et kyennyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla mu Eipä tuijoteltu eppä ny vai ihte tykänny kun olin rehellinen ja itse et tiennyt mitä satua olisit kertonut milloinkin sit kun olet valmis olemaan rehellinen voidaan asiasta keskustella jotta voit jatkaa elämässäsi eteenpäin ainakin ja jos ny olen sattunut kohtaamaan jonkun toisen naisen kenenkä kanssa yritän yhteistä tulevaisuutta ni se ei ole mitään muuta kui keskustelu että voit edes yrittää elää elämääsi onnellisena

• Anonyymi

Siitähän on jo kauan. Lamaannuin miehestä.

• Anonyymi

Miten lamaannuit, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lamaannuit, miksi?

Siten etten osannut sanoa tai tehdä mitään siinä hetkessä. Rakastuin häneen jo ennen sitä, eiköhän siinä ole syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siten etten osannut sanoa tai tehdä mitään siinä hetkessä. Rakastuin häneen jo ennen sitä, eiköhän siinä ole syy.

Voiko olla että jos ihastuu tarpeeksi niin ei löydy sanoja? Tuijottaa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mulle kävi. Olin kuin unessa sen hetken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntui uskomattoman ihanalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntui uskomattoman ihanalta.

Tuntui mullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lamaannuit, miksi?

Niimpä tietenkin, lamaannuit, voi helevetti näitä samoja sepustuksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla paljon syvempää kuin ihastus, mikäli on kohdannut oikean tietämättään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla paljon syvempää kuin ihastus, mikäli on kohdannut oikean tietämättään.

Jotain taikaa siinä kohtaamisessa oli, mutta ympärillä oli paljon ihmisiä niin se jäi vähän kesken se kohtaaminen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Niin hyvää ettei sanotuksi saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain taikaa siinä kohtaamisessa oli, mutta ympärillä oli paljon ihmisiä niin se jäi vähän kesken se kohtaaminen..

Ei vaan me oltiin ihan kaksin siinä. Olen tuo joka kirjoitin kommentin "lamaannuin miehestä". Muut sotki nyt sekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sä ainakin työsi teit josko lamaannuit mielestäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kai helpostikin sitä ai tuolloin on toisinaan tullu kysyttyä että kissako kielen vei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olit kyllä muissa maailmoissa sitä ei käy kieltäminen mu siltikin olit lähes valmis hyppäämään syliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä tietenkin, lamaannuit, voi helevetti näitä samoja sepustuksia!

Mistä sä toisten tunteista tiedät vai vertaatko omiin sepustettuihin tunteisiisi

• Anonyymi

Jotain se olis halunnut sanoa, mutta sillä meni jalat alta.

• Anonyymi

Saattoi liukastua

• Anonyymi

Rakastuin H naiseen pitkien yhteisten katseittemme myötä. Mielessäni olemme yhä yhtä. Rakastunut K mies

• Anonyymi

Voi jos olisit hän ja minä se toinen.
        Kivaa viikonloppua sinulle olit tai et.
        Rakastunut H sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jos olisit hän ja minä se toinen.
        Kivaa viikonloppua sinulle olit tai et.
        Rakastunut H sivusta

Kiitos samoin sulle H nainen, hyvää viikonloppua, olen ehkä se sama mies. Rakastan enkä unhoita, koska en vain voi. Tv. K mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin sulle H nainen, hyvää viikonloppua, olen ehkä se sama mies. Rakastan enkä unhoita, koska en vain voi. Tv. K mies

Kiitos K. En minäkään unohda koska rakastan häntä.

• Anonyymi

Se katse kertoi kyllä enemmän kuin tuhat sanaa. Meidän välillä oli paljon sähköä ja intohimoa ja tunsit varmaan sen. Minäkin tunsin. Kunpa pääsis siihen hetkeen takas..

• Anonyymi

Joidenkin kans syttyy jotain jo pelkästä katseesta. Sen tuntee kehossa. Sitä tunnetta ei voi järjellä selittää.

• Anonyymi

sähköä on todellakin välissä

• Anonyymi

Ois ehkä turhan kiusallinen hetki ollu kun ei ihan täysin kaksin oltu en usko että että olisit pystynyt hillitsemään itseäsi jos oltaisiin oltu täysin kaksistaan silloi sulla ei meinaan ainakaan ollu minnekkään kiirus toisin kui si taas silloi kun seuraavan kerran kohdattiin

• Anonyymi

Siitä on aikaa jo ainakin 10 vuotta, kun tuijottelimme toisiamme♥️♥️

• Anonyymi

En muista kun yhden ketä olisin tuijotellut hän oli Hämeen saaren nesteen myyjätär muistaakseni tumma hiuksinen kauniit kasvot ja voi taivas kuinka kaunis takapuoli hänellä oli työhousut istui sillai mukavan kivasti muotoja imarrellen pahoitteluni jos vaikeutin työtäsi silloin kun huomautin sille mielenterveys potilaalle siitä kuinka käyttäytyi sua kohtaan se kyseinen nainen kommentoi jotakin rakastavaisista silloin tarkoittaen sinua ja minua vaikka tietääkseni meidän välillä ei muuta ollut kun se että tykkäsin katsella sua kun kahvia kävin yleensä ostamassa ja Kaipa sä olit suurelta osin se syy miksi juuri kyseisellä nesteellä tykkäsin käydä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muista kun yhden ketä olisin tuijotellut hän oli Hämeen saaren nesteen myyjätär muistaakseni tumma hiuksinen kauniit kasvot ja voi taivas kuinka kaunis takapuoli hänellä oli työhousut istui sillai mukavan kivasti muotoja imarrellen pahoitteluni jos vaikeutin työtäsi silloin kun huomautin sille mielenterveys potilaalle siitä kuinka käyttäytyi sua kohtaan se kyseinen nainen kommentoi jotakin rakastavaisista silloin tarkoittaen sinua ja minua vaikka tietääkseni meidän välillä ei muuta ollut kun se että tykkäsin katsella sua kun kahvia kävin yleensä ostamassa ja Kaipa sä olit suurelta osin se syy miksi juuri kyseisellä nesteellä tykkäsin käydä

Käytätkö jotain aineita?

• Anonyymi

On siitä yli kymmenen vuotta, kun katseemme takertuivat kauniin naisen kanssa. Tätä tapahtui silloin useammankin kerran. Säilyy muistojen galleriassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se ylöjärveläisen naisen ahdistelija?

• Anonyymi

Hyvinkin mahdollista siitä on kuitenkin jo jokunen vuosi aikaa kun Hämeensaaren neste lopetti myymälä toiminnan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö jotain aineita?

Pesuaineita suihkussa käydessäni kahvin seassa maitoa ja sokeria lasinpesunestettä auton pissapojan säiliössä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se ylöjärveläisen naisen ahdistelija?

Tietääkseni en ole ketään naista eläissäni ahdistellut monen naisen kanssa olen jutellu toki ja Vantaan hotellilla yhden naisen takapuolta joskus kauan sitte kosketin mu piru että oli hyvännäköinen pylly muutoinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni en ole ketään naista eläissäni ahdistellut monen naisen kanssa olen jutellu toki ja Vantaan hotellilla yhden naisen takapuolta joskus kauan sitte kosketin mu piru että oli hyvännäköinen pylly muutoinkin

Et niitä heippalappusia lähetellyt silloin joskus vuosia sitten? Lehdessä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siitä yli kymmenen vuotta, kun katseemme takertuivat kauniin naisen kanssa. Tätä tapahtui silloin useammankin kerran. Säilyy muistojen galleriassa.

Kun päättyy tää, muisto vain jää..

• Anonyymi

Että sulla oli sepalus jäänyt auki.

• Anonyymi

On joskus käynyt noinkin kun on kusella käyny et toisinaan on unohtunut vetoketju vetää kiinni mu onneksi käytän alushousuja ni ei ole niin suurta vahinkoa kertaakaan aiheutunu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joskus käynyt noinkin kun on kusella käyny et toisinaan on unohtunut vetoketju vetää kiinni mu onneksi käytän alushousuja ni ei ole niin suurta vahinkoa kertaakaan aiheutunu

Heh. ja mikä vahinko siinä kävisi vaikka et käyttäisi? Kai jokainen on pippeIin jo nähnyt joskus aiemminkin. Aika monilla on oma ja loputkin saanut nähdä lainavehkeen joskus. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. ja mikä vahinko siinä kävisi vaikka et käyttäisi? Kai jokainen on pippeIin jo nähnyt joskus aiemminkin. Aika monilla on oma ja loputkin saanut nähdä lainavehkeen joskus. sivusta

Se kuulemma tuntuu ilkeältä kun löysän nahka jää vetskarin väliin

• Anonyymi

Jos oltais oltu ihan kahdestaan ilman niitä muita ihmisiä..

• Anonyymi

Nimenomaan ilman niitä muita siinä töllöttelemässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ilman niitä muita siinä töllöttelemässä.

Niinpä. Ne/se yritti sotkea meidän tutustumista. Näin kuitenkin silmistäsi että tunsit samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ne/se yritti sotkea meidän tutustumista. Näin kuitenkin silmistäsi että tunsit samoin.

Eihän me oltais katsottu toisiamme niin pitkään, jos ei oltais oltu kiinnostuneita. Se sama vielä toistui. Tässä sitä nyt ollaan tunteinemme. K mies

• Anonyymi

Ei voi tietää mitä olisi tapahtunut

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tiedät varmaan etten minäkään tule unohtamaan niitä katseita. En ollut pitkään aikaan tuntenut mitään vastaavaa.

• Anonyymi

Sun kosketus ois tuntunu hyvältä. Mutta kyllä mä siitä katseestakin sain mielihyvää pitkäksi aikaa..Kiitos siitä.

• Anonyymi

Kun katsoimme toisiamme, siihen latautui kaikki lämpö minusta. Valtavan ihmellinen pitkä katse. Se liikkuu toisella tasolla kuin sanat. Ennemmin olisin halunnut mennä tilasta ulos ja pitää sinusta kiinni ja vain halata sinua rakkaani. Tämä miehelle.

• Anonyymi

Voi, se olis ollu ihanaa, halata ja pusuttaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, se olis ollu ihanaa, halata ja pusuttaa...

Kunpa näkisin sut vielä uudestaan..

• Anonyymi

Kerroin naiselle mitä näin hänen silmistään ja niiden edessä. Kaikki mitä tapahtui on toisella tasolla kuin sanat.

• Anonyymi

Siitä on tosi pitkä aika. Olisin sanonut, että hän näyttää hyvälle ja tykkään hänestä.

• Anonyymi

Ai oliko luvallista? Katsoi ilmeisesti, ett onpas kumman näkönen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli se kyllä jäätävän hyvännäköinen ja haluttava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo, joka kertoi, että siitä on tosi pitkä aika.
        En ole vastannut sinulle, en vastaa typeriin kommentteihin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo, joka kertoi, että siitä on tosi pitkä aika.
        En ole vastannut sinulle, en vastaa typeriin kommentteihin :)

Ja minä olen se toinen, joka kirjoitti että siitä on pitkä aika. Aiemmin tuonne. Vastaan myös typeriin kommentteihin usein. Oon sellanen joka aina äänessä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä olen se toinen, joka kirjoitti että siitä on pitkä aika. Aiemmin tuonne. Vastaan myös typeriin kommentteihin usein. Oon sellanen joka aina äänessä :)

Serkku on melkoinen räpätäti kun vauhtiin pääsee ainakin nuorempana oli

• Anonyymi

En kyennyt miettimään enkä sanomaan mitään. Sen sijaan näin vision meistä yhdessä. En pysty pukemaan sitä sanoiksi, se oli sellainen ruumiista irtoamiskokemus. Yritin peitellä kiinnostustani vaikka silmäni nauliintuivatkin sinuun. Kääntöpuolena tuossa kokemuksessa oli että kun tajusin kaiken olevan myöhäistä, niin tavallaan kuolin sisältäni ja tässä tilassa olen edelleenkin 😓. Kolikolla on kaksi kääntöpuolta. Rakkauden suhteen ne puolet ovat maanpäällinen taivas tai helvetti. Rakkaus on niin vahva sähkömagneettinen ilmiö niin siksi siitä aiheutuvat vaikutukset ovat myös massiivisia (KAIKKI tässä todellisuudessa on elektromagnetismia).

• Anonyymi

mietin eilen että mitä suurempi rakkaus sen suurempi suru ja ikävä

• Anonyymi

Minulla ja miehellä oli myös tuollainen kokemus. Nauliintuivat toisiinsa viime vuonna. Meneekö tuo kirjoitus naiselle? Sivusta kysyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ja miehellä oli myös tuollainen kokemus. Nauliintuivat toisiinsa viime vuonna. Meneekö tuo kirjoitus naiselle? Sivusta kysyn.

Taitaa mennä miehelle.

• Anonyymi

Eipäs muuten mene miehelle, vaan naiselle. Vuosien saatossa on ollut vain lähinnä semi-syvällisiä katsekontakteja minun ja naisten välillä. Viittaan tuolla tekstilläni aikaan ennen kuin maailma kääntyi päälaelleen, jolloin koin tuon rajapintakokemukseni. Mikäs se kolikon puolien rajapinta sitten on? Kaipa se on kultainen keskitie missä jin ja jang ovat sopivassa suhteessa keskenään, vaikea saavuttaa mutta siihen tilaan elämässään tulee pyrkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ollut mitään kokemusta kenestäkään. Kyllä sen jokainen lukija jo tajuaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ollut mitään kokemusta kenestäkään. Kyllä sen jokainen lukija jo tajuaa.

Miksi sinulle on niin helkkarin tärkeää jupista täällä päivät pitkät yksinään lukijoille omia ajatuksiasi syöttäen jollekin naiselle miten hänellä ei ole kokemusta kenestäkään? Ketä ajattelet sen kiinnostavan ja millä perusteella valitset nämä kommentit mihin käyt märisemässä omiasi? Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinulle on niin helkkarin tärkeää jupista täällä päivät pitkät yksinään lukijoille omia ajatuksiasi syöttäen jollekin naiselle miten hänellä ei ole kokemusta kenestäkään? Ketä ajattelet sen kiinnostavan ja millä perusteella valitset nämä kommentit mihin käyt märisemässä omiasi? Sivusta.

On täällä muutkin jo huomannut. Useat ovat huomanneet
        Toinen sivusta--

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ajattelen minäkin. En ehkä kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ajattelen minäkin. En ehkä kestä.

Se on vaan kestettävä

• Anonyymi

Kompassin toimintakin perustuu jotenkin napojen magnetismiin kuulemma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla riippuu kohteesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiskan lukija vai 🤫 ja äö oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On täällä muutkin jo huomannut. Useat ovat huomanneet
        Toinen sivusta--

Hankkis apua itselleen. Ei sillä että tämä haukkumisen kohde siitä niin kärsisi kun aina räksyttää väärää puuta, mutta ilmapiiriä tuo kyllä myrkyttää ja luulisi ettei se itsekään saa yhtään mitään muuta tuosta kuin lisää päänsärkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs muuten mene miehelle, vaan naiselle. Vuosien saatossa on ollut vain lähinnä semi-syvällisiä katsekontakteja minun ja naisten välillä. Viittaan tuolla tekstilläni aikaan ennen kuin maailma kääntyi päälaelleen, jolloin koin tuon rajapintakokemukseni. Mikäs se kolikon puolien rajapinta sitten on? Kaipa se on kultainen keskitie missä jin ja jang ovat sopivassa suhteessa keskenään, vaikea saavuttaa mutta siihen tilaan elämässään tulee pyrkiä.

Sillä rajattoman sivun laidalla onneksi tasaisempi hopeapyörö

• Anonyymi

Ei ollut viime vuonna, aikaa yli 10 v.♥️

• Anonyymi

Taitaa mennä kesään tuo kohtaaminen

• Anonyymi

Keksittyä tarinaa, ei mitään totuutta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli keksittyä tai ei, se tuskin liittyy sinuun tai keneenkään tuntemaasi millään tavalla, ole hyvä ja lopeta hokeminen olemattomista asioista mitä selvität tai yrität selvittää irl näistä palstan kirjoituksista epätoivoisella vimmalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu sinulle toisten tekstit onko totta vai ei. KuoIe nyt jo pois!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta mutta kenellekään ei pidä tuollaista toivoa Kehen itse liität negatiiviset kommentit? Eikä sillä ole merkitystä edes, moraalittomien ilkeiden toivotustesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäny jo kerran piti olla varma tapa sinänsä että olisi pitäny niskat vähintäänkin katketa mu ei käyny sitäkään mu kyllä sitä saa ihan vapaasti tulla yrittämään jos meinaa et itsellä olisi parempi onni sen kanssa kun mulla

• Anonyymi

Mietin silloin, miksi tuo ihminen ei lähde mun mielestä. Mietin myös, etten minäkään ole ilmeisesti lähtenyt hänen mielestään - oli sen verran intensiivinen katse. Olisin halunnut sanoa: "Moi".

• Anonyymi

Yleisi vastaukseni on moi melkein mihinkä aamun toivotukseen tai tervehdykseen tahasa

• Anonyymi

Milloin kohtasitte?

• Anonyymi

Rakastin miestä silloin ja nyt.

• Anonyymi

Ensimmäistä tyttöystävääni rakastin liikaakin ero hänestä sattui aivan saatanasti vaikka osin minusta johtuikin hänen kaverinsa vain unohti tai jätti tarkoituksella kertomatta että oli itse se joka Meripäivillä tuli kaulaani roikkumaan

• Anonyymi

Ehdottaa tapaamista

• Anonyymi

Jos tietäisin että tunsit mua kohtaan samoin silloin, niin en olis lähtenyt mihinkään. Oli ihanaa..

• Anonyymi

Jäikö se epäselväksi? Yritin kyllä viestittää, mutta kun ei oltu siinä tilanteessa kahdestaan. Tilannehan ois ollut ihan toinen jos siinä olis oltu vaan me.

• Anonyymi

Tietysti tunsin saman. En unohda sitä koskaan. Oli ihanaa niin.

• Anonyymi

Mitäkö se tieto enään tässä kohti auttaisi kun on jo aikaakin kulunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäkö se tieto enään tässä kohti auttaisi kun on jo aikaakin kulunut

Saattaisi auttaa aika paljonkin. Sitä voi miettiä että oliko tosiaan ihan yksin tunteidensa kanssa ja siksi jatkaa matkaansa eteenpäin vaikkei haluaisi. Mutta eihän siinä muita vaihtoehtoja ole jos kokee ettei saanut vastakaikua.

• Anonyymi

Vaikka siitä onkin jo melkein puoli vuotta, saan edelleen fiiliksiä niistä katseista.

• Anonyymi

Tässä on 65 kommenttia jo. Etkö voi laittaa jotain kenelle menee? Jokaiselle on joskus käynyt noin.

• Anonyymi

En usko että näkisin häntä enää. Asioita voi silti muistella :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että näkisin häntä enää. Asioita voi silti muistella :)

Sama tilanne ❤️

• Anonyymi

Mikä niistä, mulla on muutamiakin mielessä.... 🤩🤔

• Anonyymi

Muistaakseni sanion "juu" ja katsoin muualle. Kun tajusin kurkottavani liian korkealle. 😐

• Anonyymi

Jos tämä oli naiselta niin kuulostaa kyllä tutulta. Oltiin melkein kiinni toisissamme ja katseet kohtasivat. Itsellä meinasi silloin sydän hakata tiensä rinnasta ulos mutta olosuhteista johtuen oli vaan pidettävä neutraali linja.

• Anonyymi

Olisin halunnut halata ja antaa pusun. Sanoa:Rakas!

• Anonyymi

Niin minäkin. En ehkä ikinä anna itselleni anteeksi sitä, että lähdin pois tilanteesta. Olisin halunnut tutustua suhun.

• Anonyymi

Lähditkö pois siksi, että ujostutti tms.se tilanne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähditkö pois siksi, että ujostutti tms.se tilanne?

Sen verran voimakas tunneaalto pyyhkäisi lävitseni, etten kyennyt muuta kuin poistumaan paikalta. Harmittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran voimakas tunneaalto pyyhkäisi lävitseni, etten kyennyt muuta kuin poistumaan paikalta. Harmittaa.

Ymmärrän kyllä🤣 aina voidaan jutella muuallakin.

• Anonyymi

Yhdelle 50 miehelle, olet hyvin kiinnosta kaikin puolin. Jos olet sen ikäinen voit tulla juttelemaan minulle.

• Anonyymi

Minne ja kenelle, tulen mielelläni ihailemaan sinua?

• Anonyymi

Oli varmaan jotain 30-40 v väliltä

• Anonyymi

Olisin halunnut kertoa miehelle miten sekaisin hän on tämän naisen saanut.
      Sillä hetkellä pää löi kuitenkin tyhjää ja nautin vaan tunteesta.
      Jälkeenpäin teki mieli huutaa onnesta ja niin teinkin, äänettömästi.

• Anonyymi

Se ei välttis olisi silloin ollu ihan paino kelpoista tekstiä kun itse oli tuolloin parisuhteessa

• Anonyymi

Oliko se rakkautta ensi silmäyksellä

• Anonyymi

Olin ihan äimänä

Tunnetko samoin kuin minä

Hui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin ihan äimänä

Tunnetko samoin kuin minä

Hui

Hui hai

Kiva veneen nimi

• Anonyymi

Luulen, että mun ei olis tarvinnut sanoa mitään. Näit mun lävitse kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
      Maailman menoa
      272
      2611
    2. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      2231
    3. Pitäisikö metsänomistajien siirtyä tuottamaan polttopuuta?

Metsänomistajat saavat tätä nykyä kuitupuusta niin vähäisen hinnan että verrattuna polttopuuhun he tiensivat paremmin. Onhan polttopuulla talvella jo
      Maailman menoa
      94
      1102
    4. Emännän rauhootus aika,

Pörrö itse huuvellut tubessa hellustansa, nyt tämä resupekka vaatii että asiasta oltaisiin hiljaa, ensikerran sai tuheroa syntymänsä jälkeen ja kertoi
      Tuusniemi
      82
      744
    5. Olen rakastunut sinuun mies

Niin vieläkin, eikö ole hassua. Ikävä on kova!
      Ikävä
      50
      695
    6. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
      Ikävä
      45
      662
    7. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
      Maailman menoa
      216
      612
    Aihe