Haluan nuolta pimppaakyllä

Anonyymi-ap

Kyllä olis ihanaa, kun sais sua nainen helliä nuolemalla sun pimppaa, Uusimaa alue, olen vanhempi ihan luotettava oķ mies. Moi

16

1307

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuopion seudulla olisi mies vailla nuoren neidon seuraa ja katsotaan haluutko hyväilyä vai jotain muutakin.

• Anonyymi

Oih, minun piparia saisi lipittää oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan😛

• Anonyymi

Missä päin sun pipari on ...Joo tiedän paikan missä päin se sussa on , mutta millä paikkakunnalla😉

• Anonyymi

Olen tuo aloittaja vanhempi mies uudeltamaalta, missähän sinä jonka piparia sais lipitellä, tykkäisin kyllä , olis ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo aloittaja vanhempi mies uudeltamaalta, missähän sinä jonka piparia sais lipitellä, tykkäisin kyllä , olis ihanaa

En ny juuri missään oikein

• Anonyymi

mitä hittoa

• Anonyymi

Möi, olen aloittaja, oliskohan pillua, jota sais nuolla, pohjois savo, Pohjois-Karjala alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Möi, olen aloittaja, oliskohan pillua, jota sais nuolla, pohjois savo, Pohjois-Karjala alueella.

Minä haluaisin levittää pimpin nuoltavaksi joka päivä. Tykkäisin siitä, että sitä nuoltaisiin pitkään ja kunnolla. Pitäisi pimpin kunnossa ja hoitaisi pimppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluaisin levittää pimpin nuoltavaksi joka päivä. Tykkäisin siitä, että sitä nuoltaisiin pitkään ja kunnolla. Pitäisi pimpin kunnossa ja hoitaisi pimppiä.

Missähän olisit, kyllä pitkään ja kunnolla olis ihana nuolta pilluasi, olen aloittaja. Moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missähän olisit, kyllä pitkään ja kunnolla olis ihana nuolta pilluasi, olen aloittaja. Moi

Onko sähköpostia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sähköpostia?

Olis sähköposti, mut haluaisin tietää missä olet

• Anonyymi

Tämä herrasmies Helsingistä nuolee pimppiä innolla ja pitkän kaavan mukaan. Auto on ja toimin uudenmaan alueella :)

Kieliherra(a)meiliboxi.fi

• Anonyymi

Hämeenlinnassa tai Lahdessa. Varttunut "nuorimies" Suukkoja Alakerrassa.

• Anonyymi

Suukkoja myös "sponsaa"

• Anonyymi

Olisin kokenut ja kehuttu pimpan nuolija ja sormettaja, asun 06-alueella.
      @ riemuretki (a) outlook com
      kik: sokuripapa

• Anonyymi

Naiset, Huomenna päivällä Helsingissä! Nuolen pimppaa siihen saakkaa että täriset ja laukeat. Paikka on.

Samsung11856(a)gmail.com

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      161
      2488
    2. Ketä haluaisit suudella?

🤣
      Ikävä
      80
      1087
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      997
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      976
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      803
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      79
      654
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      96
      581
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      532
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36