Kyllä olis ihanaa, kun sais sua nainen helliä nuolemalla sun pimppaa, Uusimaa alue, olen vanhempi ihan luotettava oķ mies. Moi
Haluan nuolta pimppaakyllä
16
983
Vastaukset
- Anonyymi
Kuopion seudulla olisi mies vailla nuoren neidon seuraa ja katsotaan haluutko hyväilyä vai jotain muutakin.
- Anonyymi
Oih, minun piparia saisi lipittää oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan😛
- Anonyymi
Missä päin sun pipari on ...Joo tiedän paikan missä päin se sussa on , mutta millä paikkakunnalla😉
- Anonyymi
Olen tuo aloittaja vanhempi mies uudeltamaalta, missähän sinä jonka piparia sais lipitellä, tykkäisin kyllä , olis ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuo aloittaja vanhempi mies uudeltamaalta, missähän sinä jonka piparia sais lipitellä, tykkäisin kyllä , olis ihanaa
En ny juuri missään oikein
- Anonyymi
mitä hittoa
- Anonyymi
Möi, olen aloittaja, oliskohan pillua, jota sais nuolla, pohjois savo, Pohjois-Karjala alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möi, olen aloittaja, oliskohan pillua, jota sais nuolla, pohjois savo, Pohjois-Karjala alueella.
Minä haluaisin levittää pimpin nuoltavaksi joka päivä. Tykkäisin siitä, että sitä nuoltaisiin pitkään ja kunnolla. Pitäisi pimpin kunnossa ja hoitaisi pimppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluaisin levittää pimpin nuoltavaksi joka päivä. Tykkäisin siitä, että sitä nuoltaisiin pitkään ja kunnolla. Pitäisi pimpin kunnossa ja hoitaisi pimppiä.
Missähän olisit, kyllä pitkään ja kunnolla olis ihana nuolta pilluasi, olen aloittaja. Moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän olisit, kyllä pitkään ja kunnolla olis ihana nuolta pilluasi, olen aloittaja. Moi
Onko sähköpostia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sähköpostia?
Olis sähköposti, mut haluaisin tietää missä olet
- Anonyymi
Tämä herrasmies Helsingistä nuolee pimppiä innolla ja pitkän kaavan mukaan. Auto on ja toimin uudenmaan alueella :)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi - Anonyymi
Hämeenlinnassa tai Lahdessa. Varttunut "nuorimies" Suukkoja Alakerrassa.
- Anonyymi
Suukkoja myös "sponsaa"
- Anonyymi
Olisin kokenut ja kehuttu pimpan nuolija ja sormettaja, asun 06-alueella.
@ riemuretki (a) outlook com
kik: sokuripapa - Anonyymi
Naiset, Huomenna päivällä Helsingissä! Nuolen pimppaa siihen saakkaa että täriset ja laukeat. Paikka on.
Samsung11856(a)gmail.com
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984