Haluan nuolta pimppaakyllä

Anonyymi-ap

Kyllä olis ihanaa, kun sais sua nainen helliä nuolemalla sun pimppaa, Uusimaa alue, olen vanhempi ihan luotettava oķ mies. Moi

16

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuopion seudulla olisi mies vailla nuoren neidon seuraa ja katsotaan haluutko hyväilyä vai jotain muutakin.

• Anonyymi

Oih, minun piparia saisi lipittää oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan😛

• Anonyymi

Missä päin sun pipari on ...Joo tiedän paikan missä päin se sussa on , mutta millä paikkakunnalla😉

• Anonyymi

Olen tuo aloittaja vanhempi mies uudeltamaalta, missähän sinä jonka piparia sais lipitellä, tykkäisin kyllä , olis ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo aloittaja vanhempi mies uudeltamaalta, missähän sinä jonka piparia sais lipitellä, tykkäisin kyllä , olis ihanaa

En ny juuri missään oikein

• Anonyymi

mitä hittoa

• Anonyymi

Möi, olen aloittaja, oliskohan pillua, jota sais nuolla, pohjois savo, Pohjois-Karjala alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Möi, olen aloittaja, oliskohan pillua, jota sais nuolla, pohjois savo, Pohjois-Karjala alueella.

Minä haluaisin levittää pimpin nuoltavaksi joka päivä. Tykkäisin siitä, että sitä nuoltaisiin pitkään ja kunnolla. Pitäisi pimpin kunnossa ja hoitaisi pimppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluaisin levittää pimpin nuoltavaksi joka päivä. Tykkäisin siitä, että sitä nuoltaisiin pitkään ja kunnolla. Pitäisi pimpin kunnossa ja hoitaisi pimppiä.

Missähän olisit, kyllä pitkään ja kunnolla olis ihana nuolta pilluasi, olen aloittaja. Moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missähän olisit, kyllä pitkään ja kunnolla olis ihana nuolta pilluasi, olen aloittaja. Moi

Onko sähköpostia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sähköpostia?

Olis sähköposti, mut haluaisin tietää missä olet

• Anonyymi

Tämä herrasmies Helsingistä nuolee pimppiä innolla ja pitkän kaavan mukaan. Auto on ja toimin uudenmaan alueella :)

Kieliherra(a)meiliboxi.fi

• Anonyymi

Hämeenlinnassa tai Lahdessa. Varttunut "nuorimies" Suukkoja Alakerrassa.

• Anonyymi

Suukkoja myös "sponsaa"

• Anonyymi

Olisin kokenut ja kehuttu pimpan nuolija ja sormettaja, asun 06-alueella.
      @ riemuretki (a) outlook com
      kik: sokuripapa

• Anonyymi

Naiset, Huomenna päivällä Helsingissä! Nuolen pimppaa siihen saakkaa että täriset ja laukeat. Paikka on.

Samsung11856(a)gmail.com

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2992
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      102
      2258
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2094
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe