Haluan nuolta pimppaakyllä

Anonyymi-ap

Kyllä olis ihanaa, kun sais sua nainen helliä nuolemalla sun pimppaa, Uusimaa alue, olen vanhempi ihan luotettava oķ mies. Moi

16

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuopion seudulla olisi mies vailla nuoren neidon seuraa ja katsotaan haluutko hyväilyä vai jotain muutakin.

• Anonyymi

Oih, minun piparia saisi lipittää oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan😛

• Anonyymi

Missä päin sun pipari on ...Joo tiedän paikan missä päin se sussa on , mutta millä paikkakunnalla😉

• Anonyymi

Olen tuo aloittaja vanhempi mies uudeltamaalta, missähän sinä jonka piparia sais lipitellä, tykkäisin kyllä , olis ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo aloittaja vanhempi mies uudeltamaalta, missähän sinä jonka piparia sais lipitellä, tykkäisin kyllä , olis ihanaa

En ny juuri missään oikein

• Anonyymi

mitä hittoa

• Anonyymi

Möi, olen aloittaja, oliskohan pillua, jota sais nuolla, pohjois savo, Pohjois-Karjala alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Möi, olen aloittaja, oliskohan pillua, jota sais nuolla, pohjois savo, Pohjois-Karjala alueella.

Minä haluaisin levittää pimpin nuoltavaksi joka päivä. Tykkäisin siitä, että sitä nuoltaisiin pitkään ja kunnolla. Pitäisi pimpin kunnossa ja hoitaisi pimppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluaisin levittää pimpin nuoltavaksi joka päivä. Tykkäisin siitä, että sitä nuoltaisiin pitkään ja kunnolla. Pitäisi pimpin kunnossa ja hoitaisi pimppiä.

Missähän olisit, kyllä pitkään ja kunnolla olis ihana nuolta pilluasi, olen aloittaja. Moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missähän olisit, kyllä pitkään ja kunnolla olis ihana nuolta pilluasi, olen aloittaja. Moi

Onko sähköpostia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sähköpostia?

Olis sähköposti, mut haluaisin tietää missä olet

• Anonyymi

Tämä herrasmies Helsingistä nuolee pimppiä innolla ja pitkän kaavan mukaan. Auto on ja toimin uudenmaan alueella :)

Kieliherra(a)meiliboxi.fi

• Anonyymi

Hämeenlinnassa tai Lahdessa. Varttunut "nuorimies" Suukkoja Alakerrassa.

• Anonyymi

Suukkoja myös "sponsaa"

• Anonyymi

Olisin kokenut ja kehuttu pimpan nuolija ja sormettaja, asun 06-alueella.
      @ riemuretki (a) outlook com
      kik: sokuripapa

• Anonyymi

Naiset, Huomenna päivällä Helsingissä! Nuolen pimppaa siihen saakkaa että täriset ja laukeat. Paikka on.

Samsung11856(a)gmail.com

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe