Miksi sodimme toisiamme vastaan?

Anonyymi-ap

Sitä eliitti juuri haluaakin, että me vähäosaiset tapamme toisemme.

k

96

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sitä olen jo vuosikausia yrittänyt selittää että 1hoitsun märkä uni on saada meidät taistelemaan entistä enemmän vähistä resursseista, jotta hän voisi nauraa koko matkan pankkiin. Ihan hyvin on tuntunut näiden vuosien aikana onnistuvan eikä loppua näy näköpiirissä.

      Ehkäpä sontasepot ovat sen ansainneet, kun eivät ymmärrä miten heitä narutetaan vaikka kuinka rautalangasta väännettäisiin. Vaikka omasta mielestään tajuavat kaiken tietysti.

      asd

    • Anonyymi

      Vaalit tulossa piakkoin. Vaalien jälkeen porvarllinen hallitus leikkaa tuntuvasti tulonsiirtoja laittaen sontasepot kovaan raastavaan siivoustyöhön.
      Veroja ja veroluonteisia maksuja alennetaan kuten myös polttoaineveroja, mutta joukkoliikenteeseen laitetaan uusi vero, koska vähäosaiset vähälahjaiset käyttävät näitä palveluja. Yleinen linja on, että siltä jolla ei ole otetaan ja sille jolla jo on annetaan.
      Nän suomi saadaan nousuun. Tänään marketissa pari lemuavaa sontaseppoa supattelivat hyllyjen välissä ostaen sokeria, hiivaa,appelsiineja ja perunoita. Taisi olla kiljun valmistus mielessä kun rahaa olueeseen ei ole enää.Säälittävää, että normikansalaiset joutuvat elättämään joutomiehiä.

      • Anonyymi

        Tätä samaa tekstiä postattiin jo parit vaalit sitten takaperin :D Aika hidasta tämä poliittinen päätöksenteko, ettenkö sanoisi jopa takaperoista.

        asd


    • Anonyymi

      Miksi isäsi lähti kioskille eikä enää koskaan palannut?

      • Anonyymi

        Tissun veri veti hevostelemaan silloin sai kaksipäiset poikaporsaat jäädä yksin kotiin.Asd yhä vihainen isälleen tissulle.


      • Anonyymi

        Sitä olen pohtinut tässä jo 41 vuotta. Sen piti olla vain pikainen kiskareissu, mutta sille tielleen jäi, ei edes avaimia ottanut mukaan. Tietojeni mukaan tällä hetkellä vanhainkodissa Turengissa, enpä ole jaksanut tarkistaa.

        Asd


      • Anonyymi

        Monille perheille käy noin. Ei se ole mikään tekosyy ruveta ryyppäämään ja feikkaamaan muita saman kokeneita kohtalotovereitaan täällä. Tottakai minäkin syytin lapsena itseäni, sekä äitiäni. Äitikin jätti mut.

        k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monille perheille käy noin. Ei se ole mikään tekosyy ruveta ryyppäämään ja feikkaamaan muita saman kokeneita kohtalotovereitaan täällä. Tottakai minäkin syytin lapsena itseäni, sekä äitiäni. Äitikin jätti mut.

        k

        Hetkinen, en ole koskaan feikannut ketään tällä Palstalla. Kaikki nämä syytökset ovat vain ihmisten omaa mielikuvitusta, 1hoitsu aikoinaan vuosien sitten käynnisti huhumyllyn että olisin kylmis, ja nyt vuosien jälkeen alkaa jo tyhmimmällekin litra-aivolle paljastua etten ole kylmis, rappioalkogoöistin rattaat kun lievästi ottaen välillä pyörivät hitaasti. Tämän jälkeen alettiin syyttää kylmiksenä esiintymisestä. Voi luoja sentään, tässä on eliitin hajota ja hallitse-esimerkki parhaimmillaan käynnissä. 1hoitsu nauraa koko matkan pankkiin.

        Satuilen ripulijuttuja, koska se on minun mielestäni hauskaa. Se on ihan omaa keksintöä, tosin vaikutteita olen saanut perseenhajulta ja vaahtokassilta. Kukaan ei ole koskaan osoittanut että matkisin jotain muuta palstalaista, koska ei kylmis ole tietääkseni koskaan tällaista harrastanut. Kirjoitustyylini on jostain sattuman syystä ilmeisesti vähän grand old man Kylmistä muistuttava, mutta tätä en osaa ottaa ollenkaan pahakseni, pikemminkin päinvastoin.

        Asd


      • Anonyymi

        Kyllä Kylmis ja isänsä ovat tänä päivänä hyviä ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kylmis ja isänsä ovat tänä päivänä hyviä ystäviä.

        Isä raivostui, kun en suostunut lähetämään katkaisuhoitoon jälleen kerran. Olisi tarjonnut kyydin, mutta kieltäydyin. Toivon, että leppyy. Katkolla on pirun tylsää, kun ei ole mitään tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä raivostui, kun en suostunut lähetämään katkaisuhoitoon jälleen kerran. Olisi tarjonnut kyydin, mutta kieltäydyin. Toivon, että leppyy. Katkolla on pirun tylsää, kun ei ole mitään tekemistä.

        Jos katkolla olisi kivaa, niin kaikkihan sinne haluaisivat ja resurssit loppuisivat kesken. Kuole Kylmis , kuole, vai etkä uskalla? Akuutin haimarinkin kestit, vìtun neiti. Masa kuoli siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos katkolla olisi kivaa, niin kaikkihan sinne haluaisivat ja resurssit loppuisivat kesken. Kuole Kylmis , kuole, vai etkä uskalla? Akuutin haimarinkin kestit, vìtun neiti. Masa kuoli siihen.

        No en TODELLAKAAN kestänyt. Masa kesti loppuun asti ja kuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en TODELLAKAAN kestänyt. Masa kesti loppuun asti ja kuoli.

        Soitin itselleni ambulanssin ja se on nolointa, mitä ikinä olen tehnyt. Akuutti haimatulehdus ja kipu sietämätön.


    • Anonyymi

      Eliitti haluaa että tavikset sotivat keskenään ja tappelevat yhä kapeammasta leivästä ja tekevät vielä enemmän heille voittoa omalla kustannuksella. Kaikki piiskataan irti vähäarvoisemmasta sakista ja näännytetään. Hölmöläiset tappelee keskenään ja eliitti nauttii heille tulevista hyödyistä.

      • Anonyymi

        " Eliitti haluaa että tavikset sotivat keskenään ja tappelevat yhä kapeammasta leivästä ja tekevät vielä enemmän heille voittoa omalla kustannuksella. Kaikki piiskataan irti vähäarvoisemmasta sakista ja näännytetään. Hölmöläiset tappelee keskenään ja eliitti nauttii heille tulevista hyödyistä. "

        -juuri noin kuin sanoit! Lisäksi he tuntevat itsensä vieläkin paremmaksi, kun huvittuneena nauttivat meidän keskinäisistä sodista.

        t. AP


      • Anonyymi

        Hajoita ja hallitse. Tämä on eliitin motto.


    • Anonyymi

      Siis piiskataan? No sehän on ihanaa

      Asd

    • Anonyymi

      Piiskausta ripulizelle perzeelle haluan niin

      Asd

    • Anonyymi

      grand old man = grand old faggot
      asd=kylmis

      • Anonyymi

        Ai, kun Kylmis kannustaa ja vastaa jollekin, hän on automaattisesti sama henkilö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, kun Kylmis kannustaa ja vastaa jollekin, hän on automaattisesti sama henkilö?

        Kupittaalla tiedämme, että fyysisesti sama henkilö, mutta jakomielitautinen potilas , jolla
        2 persoonaa asd ja kylmis. Välillä persoonat esiintyvät samanaikaisesti paskarrellen sulassa sovussa keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kupittaalla tiedämme, että fyysisesti sama henkilö, mutta jakomielitautinen potilas , jolla
        2 persoonaa asd ja kylmis. Välillä persoonat esiintyvät samanaikaisesti paskarrellen sulassa sovussa keskenään.

        Ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Kylmis voisi tehdä huomenna meille sontiaisille videon itsenäisyyspäivän kunniaksi. Kerrot vaikka miten tämä yhteiskunta on elättänyt sinua jo 32 vuotta ja kuinka syvää kiitollisuutta tästä tunnet veronmaksajia kohtaan, koska olisit muuten tekemässä pärekoreja asd:n kanssa ja lapioimassa sianpaskaa. Ole myös kiitollinen tämän maan puolustajille jotka menettivät henkensä, että sinä voit istua kotona homeisella tuolillasi ja juoda halvinta olutta mitä löytyy.

      • Anonyymi

        Aidon Kylmiksen isoisä oli palkittu sotaveteraani, joka taisteli sinun vapautesi puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidon Kylmiksen isoisä oli palkittu sotaveteraani, joka taisteli sinun vapautesi puolesta.

        Käpykaartilainen kuin poikansa. Varmaa tietoa.

        Kylmistä ja asdtä yhdistää kaksipäisyys, tuo sattumanvarainen luonnonoikku, joka osuu useimmille sekavioliitton asteleville vrt porsas-ihminen, nauta-mies tai sonni-nainen myös kyy-naista tavattu kuten myös norsu-miehiä, jotka tuntee kärsämäisestä sukuelimestä.
        Kylmis ja asd ovat porsas-miehiä eli eivätkä ole koskaan yksin,koska keskusteltavaa riittää myös riitojakin, kun toinen haluaa nukkua ja toinen juopotella. Yleisimmin seka-avioliiton jälkeläisiin törmää lihatiskillä s.o. sika-nauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käpykaartilainen kuin poikansa. Varmaa tietoa.

        Kylmistä ja asdtä yhdistää kaksipäisyys, tuo sattumanvarainen luonnonoikku, joka osuu useimmille sekavioliitton asteleville vrt porsas-ihminen, nauta-mies tai sonni-nainen myös kyy-naista tavattu kuten myös norsu-miehiä, jotka tuntee kärsämäisestä sukuelimestä.
        Kylmis ja asd ovat porsas-miehiä eli eivätkä ole koskaan yksin,koska keskusteltavaa riittää myös riitojakin, kun toinen haluaa nukkua ja toinen juopotella. Yleisimmin seka-avioliiton jälkeläisiin törmää lihatiskillä s.o. sika-nauta.

        Sinä Isokylä haiset saatanalle Niskalaukaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käpykaartilainen kuin poikansa. Varmaa tietoa.

        Kylmistä ja asdtä yhdistää kaksipäisyys, tuo sattumanvarainen luonnonoikku, joka osuu useimmille sekavioliitton asteleville vrt porsas-ihminen, nauta-mies tai sonni-nainen myös kyy-naista tavattu kuten myös norsu-miehiä, jotka tuntee kärsämäisestä sukuelimestä.
        Kylmis ja asd ovat porsas-miehiä eli eivätkä ole koskaan yksin,koska keskusteltavaa riittää myös riitojakin, kun toinen haluaa nukkua ja toinen juopotella. Yleisimmin seka-avioliiton jälkeläisiin törmää lihatiskillä s.o. sika-nauta.

        Älkää uskoko näitä eliitin valheita!

        Varmaa tietoa? Varmaa valetta.


    • Anonyymi

      Varmaa tietoa

      • Anonyymi

        Jos Kylmiksen kaltaiset älyköt eivät vahtisi ilmatilaasi, et nukkuisi silmäystäkään. Onko sulla käsitystäkään, minkälainen arsenaali nykyhävittäjissä on? Ne täytyy havaita ja ampua alas.

        Puolustusvoimat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Kylmiksen kaltaiset älyköt eivät vahtisi ilmatilaasi, et nukkuisi silmäystäkään. Onko sulla käsitystäkään, minkälainen arsenaali nykyhävittäjissä on? Ne täytyy havaita ja ampua alas.

        Puolustusvoimat

        Kuuluu vain alle sekunnin kestävä "riiiips!" -ääni ja kohde on pelkkää verimössöä, tämä on fakta. Toki täytyy osua tietenkin. Kone jatkaa vain rauhassa seuraavaan kohteeseen. Pientä kunnioitusta pliis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu vain alle sekunnin kestävä "riiiips!" -ääni ja kohde on pelkkää verimössöä, tämä on fakta. Toki täytyy osua tietenkin. Kone jatkaa vain rauhassa seuraavaan kohteeseen. Pientä kunnioitusta pliis.

        Ei mua haittaisi paskaakaan ne hämäys-flare-systeemit, kun räiskisin ilmatorjunta konekiväärillä, jonka joka viides luoti on valojuova. Ennakointi saamarin helppoa ja osun varmasti lopulta ja se ryssien kone tippuu alas, uskokaa pois. Eivät silti hyväksy mua takaisin, vaikka kaikki kokemus mulla hallussa edelleen. Vaikka kuinka roiskii perästään hämäystä, se tipahtaa, kunhan annatte mulle tilaisuuden.

        k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua haittaisi paskaakaan ne hämäys-flare-systeemit, kun räiskisin ilmatorjunta konekiväärillä, jonka joka viides luoti on valojuova. Ennakointi saamarin helppoa ja osun varmasti lopulta ja se ryssien kone tippuu alas, uskokaa pois. Eivät silti hyväksy mua takaisin, vaikka kaikki kokemus mulla hallussa edelleen. Vaikka kuinka roiskii perästään hämäystä, se tipahtaa, kunhan annatte mulle tilaisuuden.

        k

        Jos täysin sivusuuntaisesti itseeni nähden lentää, siin osuminen on kieltämättä vítun vaikeaa. Tilanne mee niin nopeasti ohi, mutta jos tulee kohti tai pakenee, Aaaah, se on mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täysin sivusuuntaisesti itseeni nähden lentää, siin osuminen on kieltämättä vítun vaikeaa. Tilanne mee niin nopeasti ohi, mutta jos tulee kohti tai pakenee, Aaaah, se on mun.

        Suorastaan orgastista kuulla se pamaus, kun koppi lentää auki ja pilotti laskuvarjonsa kanssa mukana.


    • Anonyymi

      Hajoita ja hallitse, ikivanha sodankäynnin strategia.

      • Anonyymi

        Kyseistä sodankäyntiä käytetty palstalla jo yli kymmenen vuotta, kun Kylmis alkoi sympaattisesti tuomaan palstalle myötätuntoa ja vertaistukea. Sen aikaiset hallitsijat veti pahasti herneen nenäänsä, kun joku tuntematon alkkis alkaa saamaan huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseistä sodankäyntiä käytetty palstalla jo yli kymmenen vuotta, kun Kylmis alkoi sympaattisesti tuomaan palstalle myötätuntoa ja vertaistukea. Sen aikaiset hallitsijat veti pahasti herneen nenäänsä, kun joku tuntematon alkkis alkaa saamaan huomiota.

        Keijo repesi teholla, kun hoitaja sanoi, että tämä tulee sattumaan. Nauroi suorituksen aikana, sillä oli kokenut juuri akuutin haimatulehduksen kivut. Sattui se valtimoverikoekkin varmasti, mutta Kylmis vain nauroi.


      • Anonyymi

        Hajoita ja hallitse -metodi on edelleen tehokkainta sodankäyntiä, mitä on olemassa. Ennen varsinaista hyökkäystä provosoidaan uhrit sotimaan toisiaan vastaan. Sitten ei tartte kuin kävellä kentälle naureskellen ja ottaa haltuun koko palsta.

        Hajoita ja hallitse.


    • Anonyymi

      Paras joululahja lapsille olisi kylmis, jota voisi pistellä rautanauloilla, ajella sirkkelissä ja pest¨pesukoneessa, paistaa nuotiossa, grillata ja lpuksi valmistaa kinkkua sinappihunnulla. Pistellä poskiinsa koko petheen kera luumutäytteellä paistetun maksan kera,

      • Anonyymi

        Kylmis ihan oikeasti haluaisi auttaa teitä, mutta tekee kuolemaa, joten voitte kuvitella jaksamisen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisitte armoa Keijolle. Kun se oli lapsi ja ala-asteella, se joutui kuuntelemaan tällaista musaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=p5pHyjJB5DU&t=2228s

        Vítut Keijolle mitään armoa anneta. se on 12 vuoden aikana loukannut monen ihmisen miehistä kunniaa. Se on anteeksiantamatonta. Haukkunut jopa itse Tissun alimpaan Helvettiin.

        Kertakaikkiaan pöyristyttävää.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Teillä on asiat aivan tarpeeksi hyvin. Lainaan poistetusta viestiketjusta kirjoituksen:

      " Víttu en jaksa enää. Sisuskalut todettu täysin biojätekamaksi, silti muka täytyisi olla aktiivinen työnhakija. Yritin tilata itse itselleni palkkamurhan darknetistä, mutta saatana se oli poliisi. Oikeudenkäynti tulossa. En uskalla tappaa itseäni itse, koska hirttäytyminen sattuu aivan saatanasti. "

      • Anonyymi

        jos täytyisi valita ainoastaan yksi ihminen, jota ymmärrän, se on toi.

        k


      • Anonyymi

        Eikö Tissu yrittänyt tapattaa Kylmistä vuonna 2014? Ovelle yllytetystä hitmanista tuli Kylmiksen paras kaveri! :D Luulis, että Tissua vituttaa aika melkoisesti. HAHAHA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Tissu yrittänyt tapattaa Kylmistä vuonna 2014? Ovelle yllytetystä hitmanista tuli Kylmiksen paras kaveri! :D Luulis, että Tissua vituttaa aika melkoisesti. HAHAHA.

        Ilmeisesti Tissu ei tehnyt itsemurhaa. Minä olisin tehnyt, oli se niin nolo temppu. Mutta täytyy muistaa, että Kylmiskin oli aivan shokissa kun paljastui, että se nimi oli aivan aito ja oikea ja naapuri joutui aivan ajokortillaan todistamaan, että kyllä hänen nimensä on tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti Tissu ei tehnyt itsemurhaa. Minä olisin tehnyt, oli se niin nolo temppu. Mutta täytyy muistaa, että Kylmiskin oli aivan shokissa kun paljastui, että se nimi oli aivan aito ja oikea ja naapuri joutui aivan ajokortillaan todistamaan, että kyllä hänen nimensä on tämä.

        Ei ollut Santeri Tiri -no haista vìttu sitten, heh heh.


      • Anonyymi

        Pistivät melko vastuullisiin tehtäviin intissä pakollisen älykkyystestin jälkeen. Eivät hyväksy enää Kylmistä kertausharjoituksiin ja se ottaa päähän Keijo-parkaa. Mitäs on alkoholisti. Aivan oma syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistivät melko vastuullisiin tehtäviin intissä pakollisen älykkyystestin jälkeen. Eivät hyväksy enää Kylmistä kertausharjoituksiin ja se ottaa päähän Keijo-parkaa. Mitäs on alkoholisti. Aivan oma syy.

        Älkää uskoko väitteitä 160. Se oli 138.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää uskoko väitteitä 160. Se oli 138.

        HAHAHA opin välittömästi armeijan meiningin ja metodit. tetsasit ehkä kerran ja nukuin niin paljon, kuin halusin, koska vain kikkailin itselleni niitä mahdollisuuksia. Silmälasinikin hain vähintään 4 KERTAA ja kävin Carolssissa vain syömässä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHAHA opin välittömästi armeijan meiningin ja metodit. tetsasit ehkä kerran ja nukuin niin paljon, kuin halusin, koska vain kikkailin itselleni niitä mahdollisuuksia. Silmälasinikin hain vähintään 4 KERTAA ja kävin Carolssissa vain syömässä. :D

        Jäin mää pari kertaa kiinni kikkailustani, mutta selitin itseni vapaaksi. Ette mahda mulle mitään, koska mun ÄO on paljon korkeampi, kuin teidän.

        k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin mää pari kertaa kiinni kikkailustani, mutta selitin itseni vapaaksi. Ette mahda mulle mitään, koska mun ÄO on paljon korkeampi, kuin teidän.

        k

        Bill Gates ja Jussi Halla-aho. Paljon korkeampi älykkyysosamäärä. Tämä on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bill Gates ja Jussi Halla-aho. Paljon korkeampi älykkyysosamäärä. Tämä on fakta.

        Suutelisin heidän jalkojaan, jos olisi kunnia tavata heidät. Intissä oli vain aivan saatanan väsynyt, vaikka vasta 18 vuotias. Mun oli pakko kikkailla, että saan nukkua ja rentoutua enemmän, kuin idiootit tupatoverini. Vaikka suurimmaksi osaksi istuin sen vitun ABC-näppäimistön äärellä ja tarkkailin taivasta Venäläiskoneilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutelisin heidän jalkojaan, jos olisi kunnia tavata heidät. Intissä oli vain aivan saatanan väsynyt, vaikka vasta 18 vuotias. Mun oli pakko kikkailla, että saan nukkua ja rentoutua enemmän, kuin idiootit tupatoverini. Vaikka suurimmaksi osaksi istuin sen vitun ABC-näppäimistön äärellä ja tarkkailin taivasta Venäläiskoneilta.

        Jos olisit yhtä älykäs kuin Bill ja Halla-aho, niin tajuaisit, että kyllä ne tiesivät sun kikkailuista, mutta katsoivat läpi sormien, sillä hoidit silti hommasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit yhtä älykäs kuin Bill ja Halla-aho, niin tajuaisit, että kyllä ne tiesivät sun kikkailuista, mutta katsoivat läpi sormien, sillä hoidit silti hommasi.

        Juu ei yksikään venäläiskone tule meidän ilmatilaan mun vahtivuorolla. Saatana käytän valtuuksia ja hälytän ilmatorjunnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei yksikään venäläiskone tule meidän ilmatilaan mun vahtivuorolla. Saatana käytän valtuuksia ja hälytän ilmatorjunnan.

        Puolustusvoimat maksoi mun silmälasit kokonaan! Vittu repeilen vieläkin tälle faktalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolustusvoimat maksoi mun silmälasit kokonaan! Vittu repeilen vieläkin tälle faktalle.

        Vaikka hoidit maanpuolustuksen omalta taholtasi, niin kyllä pistää vihaksi tuo sun lusmuilu tetsauksesta. Sanoit, että jouduit vain kerran tetsaamaan. Haista VVV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka hoidit maanpuolustuksen omalta taholtasi, niin kyllä pistää vihaksi tuo sun lusmuilu tetsauksesta. Sanoit, että jouduit vain kerran tetsaamaan. Haista VVV

        Sotkun vessan seinällä luki kirjoitus: En ole koskaan tetsannut enkä tetsaa. Eli aivan turha mulle on olla vihainen, kun silti olen todistetusti ja kirjaimellisesti isäm maam puolustaja. Ei siihen mitkään tetsaukset auta.


      • Anonyymi

        Totta. Viisas pääsee vähemmällä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Viisas pääsee vähemmällä :D

        Hitto että pistää vihaksi tuollaiset kylmikset. Olisipa tullut se ilmatilaa loukkaava venäläiskone ja ampunut kuulan kalloosi, ennenkuin edes ilmoitusta ehdit tehdä ilmatorjunnalle. Maailma olisi edes HIUKAN parempi paikka nykypäivänä.

        -Kuolema Kylmäkädelle Ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto että pistää vihaksi tuollaiset kylmikset. Olisipa tullut se ilmatilaa loukkaava venäläiskone ja ampunut kuulan kalloosi, ennenkuin edes ilmoitusta ehdit tehdä ilmatorjunnalle. Maailma olisi edes HIUKAN parempi paikka nykypäivänä.

        -Kuolema Kylmäkädelle Ry

        Luuletko, että nautin elämästäni? Suomen puolustusvoimat eivät enää hyväksy mua kertausharjoituksiin, koska OYS lähettää ENSIMMÄISENÄ tiedot sinne terveystilanteesta. Tottakai niin täytyykin toimia ensitilassa, mutta kyllä se henkilökohtaisesti ottaa päähän, kun aivan hyvin voisin edelleen suojella sinua venäläisten koneilta meidän ilmatilassa.

        k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että nautin elämästäni? Suomen puolustusvoimat eivät enää hyväksy mua kertausharjoituksiin, koska OYS lähettää ENSIMMÄISENÄ tiedot sinne terveystilanteesta. Tottakai niin täytyykin toimia ensitilassa, mutta kyllä se henkilökohtaisesti ottaa päähän, kun aivan hyvin voisin edelleen suojella sinua venäläisten koneilta meidän ilmatilassa.

        k

        Se on muuten mahtavampaa ääntä kuin dubstep, kun tylit laulaa hoosiannaa mun ilmoituksen perusteella. Kaunista musiikkia. Edes Remu ei osaa vetää niin kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on muuten mahtavampaa ääntä kuin dubstep, kun tylit laulaa hoosiannaa mun ilmoituksen perusteella. Kaunista musiikkia. Edes Remu ei osaa vetää niin kovasti.

        Tarkoitan, että kun tykit rupeaa laulamaan, suositten ehdottomasti kuulosuojaimia. Ei se ollut mun käsky, Se oli harjoitus. Mahtava jytke. Dubstep jää toiseksi.

        k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan, että kun tykit rupeaa laulamaan, suositten ehdottomasti kuulosuojaimia. Ei se ollut mun käsky, Se oli harjoitus. Mahtava jytke. Dubstep jää toiseksi.

        k

        Voisitko selittää, miksei ne hyväksy sua kertausharjoituksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko selittää, miksei ne hyväksy sua kertausharjoituksiin?

        Terveystiedot lähtee ensimmäisenä Puolustusvoimille. Turvallisuus kysymys maan puolustusta silmällä pitäen. On vahva epäilys, että jos Kylmis pääsisi armeijaan ja saisi taas rynkyn käteensä, se ampuisi itsensä välittömästi. Ei Suomen puolustusvoimat voi ottaa moista riskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveystiedot lähtee ensimmäisenä Puolustusvoimille. Turvallisuus kysymys maan puolustusta silmällä pitäen. On vahva epäilys, että jos Kylmis pääsisi armeijaan ja saisi taas rynkyn käteensä, se ampuisi itsensä välittömästi. Ei Suomen puolustusvoimat voi ottaa moista riskiä.

        Oletteko te sivarihomot nähneet sen luodin koon? Se tappaa ja ase saamari laukoo 30 patruunaa hetkessä, kun säädät sarjatuliasentoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko te sivarihomot nähneet sen luodin koon? Se tappaa ja ase saamari laukoo 30 patruunaa hetkessä, kun säädät sarjatuliasentoon.

        Tissun konepistooli ei ole mitään rynnäkkökiväärin edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissun konepistooli ei ole mitään rynnäkkökiväärin edessä.

        Tissu ampuu kylmistä ja Keijo sanoo auts au auts mutta Keijo laukaisee vain kerran takaisin, niin Tissu tipahtaa siihen paikkaan. Siis jos tulee ovelle. Kylmis on tosi kiltti ja kohtelijas juoppo kovassa humalassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissu ampuu kylmistä ja Keijo sanoo auts au auts mutta Keijo laukaisee vain kerran takaisin, niin Tissu tipahtaa siihen paikkaan. Siis jos tulee ovelle. Kylmis on tosi kiltti ja kohtelijas juoppo kovassa humalassakin.

        Rynnäkkökivääri on suuniteltu tappamaan, eikä satuttamaan kuin jonkun persehomotissun konepistooli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rynnäkkökivääri on suuniteltu tappamaan, eikä satuttamaan kuin jonkun persehomotissun konepistooli.

        Jos Tissu tulee Kylmiksen ovelle, se repii sen aseen itselleen ja potkii ex-luotsin portaita alas. Nakkaa roskikseen tuollaiset naurettavan aseet, joilla vain satutetaan kohdetta. Saa käydä noukkimassa sen takaisin, jos haluaa. nutta syväkeräysroskis. Sukella sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Tissu tulee Kylmiksen ovelle, se repii sen aseen itselleen ja potkii ex-luotsin portaita alas. Nakkaa roskikseen tuollaiset naurettavan aseet, joilla vain satutetaan kohdetta. Saa käydä noukkimassa sen takaisin, jos haluaa. nutta syväkeräysroskis. Sukella sinne.

        Näin sen Tissun konepistoolivideon aikoinaan. Nostan tuollaisen rääpäleen suorille käsille, vaikka itse olen tosi huonossa kunnossa. Miten se edes KEHTAA uhota Kylmikselle? Ei se voi painaa kuin 60 kiloa. Ammu saatana, raivostun vain ja revin sut kappaleiksi.

        Mun ovelle ei tulla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sen Tissun konepistoolivideon aikoinaan. Nostan tuollaisen rääpäleen suorille käsille, vaikka itse olen tosi huonossa kunnossa. Miten se edes KEHTAA uhota Kylmikselle? Ei se voi painaa kuin 60 kiloa. Ammu saatana, raivostun vain ja revin sut kappaleiksi.

        Mun ovelle ei tulla,

        Ampumasi luodit eivät vedä mitään vertoja akuutille haimatulehdukselle. En edes KEHTAA vastata tuleen. Paiskaan sut syväkeräysastiaan konepistoolisi kanssa. Siellä palelet, kunnes roska-auto korjaa sut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko selittää, miksei ne hyväksy sua kertausharjoituksiin?

        Se on muuten aika hassua, että kun intistä tulee kohtelijas kirje, niin tajuat välittömästi, että se on game over ja ikinä enää mitään asiaa sinne. Kyllähän se henkilökohtaisesti ottaa päähän, varsinkin, kun aivan hyvin voisin olla vielä hyödyllinen yhteiskunnalle.

        k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on muuten aika hassua, että kun intistä tulee kohtelijas kirje, niin tajuat välittömästi, että se on game over ja ikinä enää mitään asiaa sinne. Kyllähän se henkilökohtaisesti ottaa päähän, varsinkin, kun aivan hyvin voisin olla vielä hyödyllinen yhteiskunnalle.

        k

        ..mutta haluan oman näppäimistöni mukaan, jos vielä pääsen valvomaan sinun turvallista untasi. Se ABC-näppis oli kertakaikkiaan naurettava 90-luvulla.


    • Anonyymi

      Aina voi kieltäytyä menemästä mukaan nationalistiseen hurmokseen. Käpykaartiin tai vaihtaa kokonaan maisemia sen siliän tien. Eihän venäläisiäkään sotakarkureita paheksuttu. Ei nämä systeemit toinen toistaan kummempia ole. Sotia ei olisi ilman sotilaita. Ei pidä kiintyä liikaa maalliseen kiinteään mammonaansakaan, että sen vuoksi pitäisi maita ja mantuja puolustaa henkensä kaupalla. Nomadihan on sitäpaitsi nykyajan ihannekin, maailmankansalainen. Nytkö taas pitäisi rajoittua. Eliitti hyötyy järjestelmästä eniten, joten haluaa sitä tietenkin puolustaa jos ei tarvitse uhrata mitään. Sodassakin haalii verirahoja. Toki tämä systeemin vartijakaarti myös, joka seisoo tai kaatuu sen mukana. Eliitti voi ottaa jalat alleen helpoimmin omaisuutensa turvin. Ja köyhät jäisivät puolustamaan jotain mikä ei ole antanut heille paikkaa auringossa, ettei byrokraateilta menisi nämä turhanpäiväiset virat ja vilungit. Järjetön ajatus.

      • Anonyymi

        Koita kestää. Keijo sekoaa joka itsenäisyyspäivä, kun valtava alemmuuskompleksi. Suvussaan sotasankareita ja Kylmis-parka pistettiin vain tuijottamaan taivasta.


    • Anonyymi

      Miksi TIssu ei hauku mua takaisin? Näytänkä videoilla muka niin riskiltä? Vaikka painan lähes 100 kiloa, se on pelkkä LÄSKIÄ.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysykää vaikka Sauna-Timpalta, kuinka pelottava muka olen:

        https://www.youtube.com/watch?v=pRv2nvns3Mk

        Tissu on mun mielestä anorektikko homoseksuaali. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta onko se narsisti enää edes hengissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissu on mun mielestä anorektikko homoseksuaali. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta onko se narsisti enää edes hengissä?

        Miksi vittuilet raukalle. Olet jo 12 vuotta haastanut häntä tulemaan ovellesi konepistoolinsa kanssa ja uhonnut, että katotaan, miten käy. Oletko Kylmis itsetuhoinen? En tajua tätä teidän keskinäistä sodankäyntiä.

        :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vittuilet raukalle. Olet jo 12 vuotta haastanut häntä tulemaan ovellesi konepistoolinsa kanssa ja uhonnut, että katotaan, miten käy. Oletko Kylmis itsetuhoinen? En tajua tätä teidän keskinäistä sodankäyntiä.

        :o

        Konepistooli vahingoittaa, Rynnäkkökivääri tappaa. Hyvin yksinkertainen asia tajuttavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konepistooli vahingoittaa, Rynnäkkökivääri tappaa. Hyvin yksinkertainen asia tajuttavaksi.

        Väitit, että nakkaat molemmat roskikseen, sekä konepistoolin että Tissun. Muistan kuuden vuoden takaa. Et varmasti ole enää siinä kunnossa, että voit esitellä tuollaisia uhkauksia ovihyökkääjille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitit, että nakkaat molemmat roskikseen, sekä konepistoolin että Tissun. Muistan kuuden vuoden takaa. Et varmasti ole enää siinä kunnossa, että voit esitellä tuollaisia uhkauksia ovihyökkääjille.

        No sitten astuu voimaan järeämmät puolustusmetodit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten astuu voimaan järeämmät puolustusmetodit.

        Täytyy kuitenkin muistaa, että Tissun konepistooli ei vedä vertoja vihollisen tappamiseen suunnitelulle rynnäkkökiväärille, joten jos sotamme eskaloituu siihen pisteeseen, olen varma voittaja. Tämä on fakta.

        Olen silti rauhan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kuitenkin muistaa, että Tissun konepistooli ei vedä vertoja vihollisen tappamiseen suunnitelulle rynnäkkökiväärille, joten jos sotamme eskaloituu siihen pisteeseen, olen varma voittaja. Tämä on fakta.

        Olen silti rauhan mies.

        *siis rauhan mies siihen asti, kunnes ovelleni tullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *siis rauhan mies siihen asti, kunnes ovelleni tullaan.

        Repäisen aseen välittömästi Tissun käsistä ja paiskaat tyypin syväkeräyskuiluun. Ei mun edes TARVITSE käyttää järeämpiä puolustusmetodeja. Tutkin asetta ja nauran. Nakkaan sen peräänsä. Aivan onnettomat kaliberit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repäisen aseen välittömästi Tissun käsistä ja paiskaat tyypin syväkeräyskuiluun. Ei mun edes TARVITSE käyttää järeämpiä puolustusmetodeja. Tutkin asetta ja nauran. Nakkaan sen peräänsä. Aivan onnettomat kaliberit.

        Lopettakaa toi turha uhoaminen. Tissu ja Kylmis teki mahtavan yhteisvideon;

        https://www.youtube.com/watch?v=L-d4J3YUQmU


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on paremman näköinen, Tissu vai Kylmis?

        Kyllähän Kylmis on paremman näköinen ja Tissu vain yrittää pysyä mukana. Niin tyypillistä Ex-Sheriffille.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olen hetero, olisin valmis rakastelemaan tuon valkopaitaisen kanssa:
        https://www.youtube.com/watch?v=S1a8QABKNo0

        Kukapa nyt EI haluaisi homostella Kylmiksen kanssa, mutta tiedättekö edes, kuinka tehokas ase on Suomen armeijan rynnäkkökivääri? Se tappaa, eikä vain haavoita.


    • Anonyymi

      Kylmis ÄÖ 56. Fakta tieto.

      • Anonyymi

        Härrejymala miten se edes pystyy ilmaisemaan itseään kirjallisesti? Sen täytyisi olla täysin mahdotonta, mutta pakko kait se on uskoa, kun fakta tieto.

        :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härrejymala miten se edes pystyy ilmaisemaan itseään kirjallisesti? Sen täytyisi olla täysin mahdotonta, mutta pakko kait se on uskoa, kun fakta tieto.

        :o

        Miksi Keijo sekoaa AINA itsenäisyyspäivänä? Onko sillä jotain patoutumia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Keijo sekoaa AINA itsenäisyyspäivänä? Onko sillä jotain patoutumia?

        Joku isä- ja isoisä kompleksi. Kaksi tosi miestä ja Kylmis taas ei ole yhtään mitään, muuta kuin surkea juoppo-käppänä, joka uhoaa Tissulle jollain hikisellä S24-palstalla.

        Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku isä- ja isoisä kompleksi. Kaksi tosi miestä ja Kylmis taas ei ole yhtään mitään, muuta kuin surkea juoppo-käppänä, joka uhoaa Tissulle jollain hikisellä S24-palstalla.

        Surullista.

        Isä ja isoisä rakensi ja ylläpiti tätä sivistysvaltiota. Mieti, mitkä paineet kolmannelle sukupolvelle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe