Miksi naiset ei saa kirjoittaa tänne

Anonyymi-ap

Voisiko joku tehdä jotain tuolle naisten maalittajalle jo? Mulla ainakin menee mieliala pilalle JOPA PUOLEKSI TUNNIKSI kun tuo vtun vastemielinen happomummo sotkee noita tekstejä. Onko mieheksiluulija se Hanna joka kaipasi Tuomoa täällä? Kuulostaa yhtä itseriittoiselta. Uskovainen lehma Pohjanmaalta? Vai Elina Forssasta!

29

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se sama. Uskovainen kakkanaama Pohjanmaalta. Naimisissa eikä Tuomon kanssa.

      • Anonyymi

        Niin kuinka kauan olet iso mies jo tätäkin Pohjanmaalaista naista yrittänyt maalittaa täällä palstalla ja kirjoitellut esim sitä banaalia kahden sanan per rivi- runoketjua häntä esittäen. Millä logiikalla syyttelet jotain ihmistä josta itse olet kirjoitellut siitä, että juuri hän vaikuttaa kirjoitteluusi. Ehkä joku höhlä paapoo sinua tämän aloituksen pohjalta jossa ei ole kertakaikkiaan mitään järkeä tai mieltä, paitsi persoonallisuushäiriöosen kiukku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuinka kauan olet iso mies jo tätäkin Pohjanmaalaista naista yrittänyt maalittaa täällä palstalla ja kirjoitellut esim sitä banaalia kahden sanan per rivi- runoketjua häntä esittäen. Millä logiikalla syyttelet jotain ihmistä josta itse olet kirjoitellut siitä, että juuri hän vaikuttaa kirjoitteluusi. Ehkä joku höhlä paapoo sinua tämän aloituksen pohjalta jossa ei ole kertakaikkiaan mitään järkeä tai mieltä, paitsi persoonallisuushäiriöosen kiukku.

        Niinpä. Oikein sanottu. Maalittaja-surkimus-trolliolli


    • Anonyymi

      Helpommalla pääset, kun jätät ne omaan arvoonsa. Täällä on välillä heitäkin, jotka purkaa pahaa oloaan tänne, kun muut vaihtoehdot on vähissä, itselläkin on huonoja kokemuksia naisista, mutten niitä tänne pahantahtoisesti Pura, tsemppiä sinulle 👍

      • Anonyymi

        Minusta on kätevä purkaa omat agressiot häneen. Saan vähän adrenaliinia päivään ja se tosiaan kestää vain sen puoli tuntia. Pääsee nauttimaan viikonlopusta puhdistetuin mielin. Vaikka vihaan tuota lehmaa niin siitä on mulle aidosti apua tunteiden purussa. Kun vihaan häntä niin rakastan kaikkea muuta maailmassa. On mahtavaa että näiltä palstoilta on löytynyt persoona jota ei voi sietää ja jota voi surutta haukkua, hän kun aloittaa aina itse. Kiitos mieheksiluulija että olet niin vastemielinen ja ruma sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on kätevä purkaa omat agressiot häneen. Saan vähän adrenaliinia päivään ja se tosiaan kestää vain sen puoli tuntia. Pääsee nauttimaan viikonlopusta puhdistetuin mielin. Vaikka vihaan tuota lehmaa niin siitä on mulle aidosti apua tunteiden purussa. Kun vihaan häntä niin rakastan kaikkea muuta maailmassa. On mahtavaa että näiltä palstoilta on löytynyt persoona jota ei voi sietää ja jota voi surutta haukkua, hän kun aloittaa aina itse. Kiitos mieheksiluulija että olet niin vastemielinen ja ruma sisältä.

        Ole hyvä mies, ihanaa jos tästä minun sananvapauteen perustuvasta kirjoittelusta, johon ”botin” ei ole tarpeen puuttua on sinulle jotain hyötyä. Misogynia nostanee aloituksesi trendaaviin hetkeksi elämästä vieraantuneiden päiviteltäväksi. Mukavaa päivää kulttuurin parissa jos niikseen tulee🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä mies, ihanaa jos tästä minun sananvapauteen perustuvasta kirjoittelusta, johon ”botin” ei ole tarpeen puuttua on sinulle jotain hyötyä. Misogynia nostanee aloituksesi trendaaviin hetkeksi elämästä vieraantuneiden päiviteltäväksi. Mukavaa päivää kulttuurin parissa jos niikseen tulee🥱

        Kiitos. Minä olen nainen kylläkin mutta eihän sillä täällä ole niin väliä. Anonyymeja ollaan kaikki. Sitten kun en enää rakasta miestä niin voin alkaa sulle mieheksi tänne. Lupaan sen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä mies, ihanaa jos tästä minun sananvapauteen perustuvasta kirjoittelusta, johon ”botin” ei ole tarpeen puuttua on sinulle jotain hyötyä. Misogynia nostanee aloituksesi trendaaviin hetkeksi elämästä vieraantuneiden päiviteltäväksi. Mukavaa päivää kulttuurin parissa jos niikseen tulee🥱

        En tiedä mitä misogynia tarkoittaa. Olen teknisen puolen naisia enempi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä misogynia tarkoittaa. Olen teknisen puolen naisia enempi :)

        Misogynia on esimerkiksi kulttuurinen kollektiivinen ilmiö joka aiheuttaa erittäin banaalia hyväuskoisuutta sen suhteen, että kaikki mitä naisista sanotaan tai kerrotaan koetaan uskottavaksi. Mutta esimerkiksi miesten kohdalla osataan käyttää suhteellisuudentajua tai suhtautua jopa myrkyllisesti siihen, että pitääkö vaikkapa jokin rikosoikeudellinen asia paikkansa vai ei. Nämä usvaisten maallikoiden somekäräjät on oma esimerkkinsä tästä, jopa lapsia huudetaan valehtelijoiksi esim tiettyjen rikosepäilyjen kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Misogynia on esimerkiksi kulttuurinen kollektiivinen ilmiö joka aiheuttaa erittäin banaalia hyväuskoisuutta sen suhteen, että kaikki mitä naisista sanotaan tai kerrotaan koetaan uskottavaksi. Mutta esimerkiksi miesten kohdalla osataan käyttää suhteellisuudentajua tai suhtautua jopa myrkyllisesti siihen, että pitääkö vaikkapa jokin rikosoikeudellinen asia paikkansa vai ei. Nämä usvaisten maallikoiden somekäräjät on oma esimerkkinsä tästä, jopa lapsia huudetaan valehtelijoiksi esim tiettyjen rikosepäilyjen kohdalla.

        Tai se, että mikä tahansa pläjäys netissä vaikuttaa uskottavalta naisen kirjoittamaksi tai tuottamaksi tekstiksi


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En ymmärrä mitä yrität sanoa. Ohi!


    • Anonyymi

      Rauhoitu nyt iso mies, kyse on kuitenkin vain siitä, että ostaako joku sinun huonot performanssit naista esittäen, ei esim fundamentalaalisista ihmisoikeusrikkomuksesta ja meillä muillakin on täällä sananvapaus kuin sinulla.

      • Anonyymi

        Aloitus on naiselta. Pahoittelut ettei osu kultaseni. Meni jo vtutus, kiitos avusta lehma :)


      • Anonyymi

        Olen muuten otettu siitä, että saan olla yksi heistä joita väität pakkomielteisesti mieheksi. Sunlaisten tyhmien naisten silmissä me normiälykkäät ollaan miehiä aina. Kiitos harpulle kunniasta saada olla mies silmissäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen muuten otettu siitä, että saan olla yksi heistä joita väität pakkomielteisesti mieheksi. Sunlaisten tyhmien naisten silmissä me normiälykkäät ollaan miehiä aina. Kiitos harpulle kunniasta saada olla mies silmissäsi.

        Näinkö kattavasti olen siis onnistunut paljastamaan roolileikkejäsi? Mahtavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö kattavasti olen siis onnistunut paljastamaan roolileikkejäsi? Mahtavaa.

        Ei minulla ole mitään roolileikkejä ja nainen olen. Olin itseasiassa aika pitkään täältä kokonaan poissa. Sinä jatkoit silti kanssani kirjoittelua ilmeisesti. Kiva että me kaikki naiset kelvataan miesvihasi kohteeksi ja pidetään sinun mielenterveytesi koossa. Ei hätää, jos olen reissussa niin muut naiset jatkaa ja pitää sinut tiellä kultaseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään roolileikkejä ja nainen olen. Olin itseasiassa aika pitkään täältä kokonaan poissa. Sinä jatkoit silti kanssani kirjoittelua ilmeisesti. Kiva että me kaikki naiset kelvataan miesvihasi kohteeksi ja pidetään sinun mielenterveytesi koossa. Ei hätää, jos olen reissussa niin muut naiset jatkaa ja pitää sinut tiellä kultaseni.

        Naiset kelpaa miesvihamielisen kohteeksi? Nyt menee mies niin kovin monimutkaiseksi mies, voisitko selkeyttää hieman mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on naiselta. Pahoittelut ettei osu kultaseni. Meni jo vtutus, kiitos avusta lehma :)

        Aloitus ei tod ole naiselta.


    • Anonyymi

      Vellu poliisi valvoo.. miten voit kirjotella tollasia mun tekstit poistetaan heti

      • Anonyymi

        Kuka se sellainen on? Minua aloittajaa alkoi nyt panettaa. Aina kun provosoidun ja sitten tasaannun niin saan orkut melkein mitään tekemättä. Olet ihana mieheksiluulija. Paras dildo mitä nainen voi toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se sellainen on? Minua aloittajaa alkoi nyt panettaa. Aina kun provosoidun ja sitten tasaannun niin saan orkut melkein mitään tekemättä. Olet ihana mieheksiluulija. Paras dildo mitä nainen voi toivoa.

        Miksi et alkaisi täysipäiväiseksi naiseksi, se varmaan koppasi laittaakin sekaisin kun koet olevasi syntynyt ns vinksalleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et alkaisi täysipäiväiseksi naiseksi, se varmaan koppasi laittaakin sekaisin kun koet olevasi syntynyt ns vinksalleen

        Minä en usko, että tuolla pään kondiksella pääsee sukupuolenkorjausprosessiin


      • Anonyymi

        Sinä taidat mies oikeasti kuvitella jotain tällaista keskustelupalstasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat mies oikeasti kuvitella jotain tällaista keskustelupalstasta

        En ole mies. Usko jo. Olen ihan kiihottuneessa tilassa sinuun. Voitko hieroa minua sormelle nyt?


    • Anonyymi

      Se on ylläpidon maksettu provoilijatrolli. Se näkee kuka olet ja kaikki mitä kirjoitat, kaikki vanhatkin jutut ja kommentoinnit. Kaikki. Huomauta sille asiasta.

      • Anonyymi

        Kyllä se läpinäkeminen johtuu mies ihan siitä, että nostelet itse jotain ikivanhoja aloituksiasi tänne. Mistä muualta ne voisi löytyä jos saitin arkistointi päättyy johonkin edelliseen vuoteen täällä palstalla? Ylläpito on lähinnä hyötynyt misogyniapippaloistasi klikkausten takia.


    • Anonyymi

      Se tekee sitä siis ihan työkseen. Yksi tärkeimpiä tehtäviään ärsyttää ja häiriköidä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe