Kun asiat pitkittyy ne yleensä myös mutkistuu.
Täytyy takoa kun rauta on kuumaa.
41
820
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Mutta mutkistukoon nyt.
- Anonyymi
Oho
Ookko heränny horroksesta
- Anonyymi
Hiljaa hyvää tulee
- Anonyymi
Liian hitaasti menettää kaiken.
- Anonyymi
Niin ne pakkaa tekemään 😂
- Anonyymi
Loppupelissä sydämellä näkee,vaikka ois miten mutkikasta...jos vaan haluaa kuunnella sitä sydäntään
- Anonyymi
Hopealinjallakin on mutkiteltu lepäillessä, on on on.
- Anonyymi
Joo tiedetään...
- Anonyymi
Taisi se olla ihan tarpeeksi konstikasta jo silloin kun rauta vielä hehkui.
- Anonyymi
Vanha rautakin karaistuu lämmittäessä ja takoessa sitä uudelleen, Jos ei polta siltoja takana, kohtelee muita asiallisesti, ei tuhoa omaa elämää mm. päihteillä tms. tavoilla, aina voi löytyä uusi väylä. Se on usein vain päätös tässä tapauksessa, jos ihminen ei itse yritä tai häneen ei luoteta. Voi hyvin!
- Anonyymi
Olen minä sen verran rautojakin lämmittänyt, jotta ei ne pajahommat luonnistu jos ahjo päässyt jäähtymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä sen verran rautojakin lämmittänyt, jotta ei ne pajahommat luonnistu jos ahjo päässyt jäähtymään.
No, ahjon voi sytyttää aina uudelleen. Korjaus vielä edelliseen, että todellisia ihmetarinoitakin todella on. Ihminen voi nousta vaikka minkälaisesta suosta uuteen kukoistukseen. Toivottomia tapauksia ei ole. Saatikka sitten sellainen ihminen, joka ei ole sotkenut elämäänsä, mutta ei ole löytänyt ehkä vain oikeaa polkua (joko oman päättämättömyyden tai muiden toilailujen vuoksi.) Tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ahjon voi sytyttää aina uudelleen. Korjaus vielä edelliseen, että todellisia ihmetarinoitakin todella on. Ihminen voi nousta vaikka minkälaisesta suosta uuteen kukoistukseen. Toivottomia tapauksia ei ole. Saatikka sitten sellainen ihminen, joka ei ole sotkenut elämäänsä, mutta ei ole löytänyt ehkä vain oikeaa polkua (joko oman päättämättömyyden tai muiden toilailujen vuoksi.) Tsemppiä!
Suosta olen joka kesä noussut ja hilloja on pakastimet pullollaan. Aika urautunut olen varmaan ja hyväksytkin tämän yksinolon.
- Anonyymi
Eipä nuo päihteetkään ainakaan minun maksaa kummemmin rasita, kun saunakaljatölkistäkin osa jäi juomatta. Jo pikkupoikana nämä pajahommat tuli tutuiksi. Meillä oli vanha paja ja siellä viihdyin oikein hyvin. Tekaisin sedän kanssa pikku miilun ja teimme hiiliä pajan tarpeisiin. Minä olin se liehtoja ja setä takoi. Välistä pikkuliehtojalla sysi hieman himmeni, mutta kohta taas liikaakin roihusi. Ihan vastaavaa se voi olla muussakin elossa.
- Anonyymi
Ei pysyny rauta kädessä kun koitti takoa. Poltti niin pirusti, kun tongit oli hukassa.
- Anonyymi
Löytykö? Kannattaa jatkossa pitää ne jossain todella lähellä.
- Anonyymi
Kyllä ne hohtimissakin olisi pysynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne hohtimissakin olisi pysynyt.
Voihan hohtimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan hohtimet.
Oletko seppä
Oman onnen
- Anonyymi
Ei kannata jätkät loputtomasti hehkuttaa jotain tiettyä jos ei ole kanssasi yhteistyöhalukas "takopuuhiin", vaan takoa paunuttaa ja pumppaa sinun aikaansaamasi hehkun jonkun muun/muiden kanssa. Ei kannata. Tyhjänhän kun saat pyytämättäkin ilman vaivaa. Kannattaa suunnata voimavarat ja 'hehkutus' muihin kohteisiin kun vapaudut kahleista eikä tuhlata turhaan yhtään enempää. Ainakaan isommin. Jos ei mitään konkrettista livenä pääse tapahtumaan, on aika 2-6 (max 12kk) 'välietappeineen' kun tunteet tasoittuvat ja lopulta lientyvät. Jäljelle jää vain pitkälti vaientunut, harventunevan haikeahko kaipaus. Satunnaisia kiinnospiikkejä voi toisinaan silti yhä edelleen esiintyä.
- Anonyymi
"paunuttaa" = paukuttaa
- Anonyymi
Mitä ne väli e tapit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne väli e tapit?
"Välietapit", kunhan nyt jonkun oman nimen niillekkin nyt sitten annoin. Itse sen niin kokenut. Eli ne ovat välietappeja tunnetilan kehittymisessä, tässä tapauksessa laskemisessa tietylle tasolle. Sisältäen tunteiden tyypin ja tason muuttumisen valtaosiltaan tietynlaisiksi. Rakkaus on kokoelma erilaisia tunteita, ei siis vain yksi ainut tunne, niin kuin usein virheellisesti näytetään olettavan. Rakkkaus myös sekoitetaan ihastumiseen hyvin herkästi. Jopa tykkäämiseen, ja/tai himoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Välietapit", kunhan nyt jonkun oman nimen niillekkin nyt sitten annoin. Itse sen niin kokenut. Eli ne ovat välietappeja tunnetilan kehittymisessä, tässä tapauksessa laskemisessa tietylle tasolle. Sisältäen tunteiden tyypin ja tason muuttumisen valtaosiltaan tietynlaisiksi. Rakkaus on kokoelma erilaisia tunteita, ei siis vain yksi ainut tunne, niin kuin usein virheellisesti näytetään olettavan. Rakkkaus myös sekoitetaan ihastumiseen hyvin herkästi. Jopa tykkäämiseen, ja/tai himoon.
Elikkä olikin se vain kutketta alapäässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä olikin se vain kutketta alapäässä?
Toisilla näitä välietappeja kyllä riittää.
- Anonyymi
Kyllä näin, jäähtyessään rauta jähmettyy.
Joutuu näkemään vaivaa, ikäänkuin vuorikiipeilyä jossa pitkäjänteisyys palkitaan huipullepäästyä. - Anonyymi
Juna on jo mennyt
- Anonyymi
Sitten ei voi mitään jos noin kävi. Pitää ottaa uusi juna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei voi mitään jos noin kävi. Pitää ottaa uusi juna.
Se on työn alla
- Anonyymi
Ei pitäis enää pitkittyä yhtään. Kuuma on.
- Anonyymi
Ala takomaan
- Anonyymi
No siksi yritän saada mieheksiluulijan kiihottumaan nyt enkä huomenna! Se mummo käy ihan kuumana minuun "mieheen"!
- Anonyymi
Minä en ymmärrä miksi pitää valittaa, että oisit takonut kun rauta oli kuumaa. Se on jotain mitä sivullinen voi sanoa. Muuten omassa suhtautumisessa on joku ongelma jos pitää sanoa jäljestä päin, että sinun olisi pitänyt tehdä näin ja näin, olla näin ja näin. Kertoo vain siitä, että itsellään ei ole nöyryyttä tunteiden edessä ja sitten jos ei ole tunteita, niin sillähän ei ole väliä vaan havitteli hyötysuhdetta.
- Anonyymi
Pirunko hyötysuhdetta siinä jos on rauta jo kylmää.
- Anonyymi
Ihan kuin ois ennenkin täällä tuo toteamus ollut? Joo niin ikävä kyllä tekee mutta aina ei aika vaan riitä siihen että kerkeis aloittamaan ees sitä takomista kun se hehkuva nainen on jo mennyt..
- Anonyymi
Niin se usein käy, mutta joskus toisinkin päin. neitsykäinen hoitelee kutkettaan kenen kanssa vain ja sittenkin luulee olevansa haluttava.
- Anonyymi
J
0
0 - Anonyymi
Tänne varmaan kannattaa nuo yksityiselämän asiat jakaa.
- Anonyymi
Niin tekee, ja kun aikaa kuluu. Niin yhteydenotto kynnys vaan kasvaa. Enää ei pysty toimimaan, vaikka Ikävä on valtava.
- Anonyymi
Ei se tunteen palo sammu 28 kuukaudessakaan. Sen verran ison osan vei sydämestäni pohjoisen neito.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt242687Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162438Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501698Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431461- 1461349