Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Älyllinen kehitysvamma

Itselläni on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena häiritsevä tarve laskea päässä kertolaskuja suihkussa ja taas suihkussa käydessä laskin 88×9 näen ne numerot kun laitan silmät kiinni miten se kertolasku täytyy laskea sain tulokseksi 792???

Eilen kun Kehitysvamma puolella oli sairaanhoitaja aika ja sanoin tämä häiritsee minua tarve laskea päässä laskuna kertolaskuja sano minun kohdallani pitäisi uudestaan tutkia lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi.

Mutta kaikki Kehitysvamma psykiatri ihmiset ovat ehduttomasti sitä mieltä että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi on oikein vaikka olisi tarve laskea päässä kertolaskuja.
Ja kehitysvammma puolella ohjaajat sanoo että Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ei pitäisi osata laskea päässä kertolaskuja osata luetella ulkomuistista puhelinnumerot.

Mitä olen lukenut Kehitysvamma kirjoja niissä missään ei ole kirjoitettu niille jotka opiskelevat Kehitysvamma alaa tai jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena lapsen vanhemmat lukee Kehitysvamma kirjoja.

Äitini on aina sanonu hoito työn alan työssä olevana miten voin osaa ulkoa sen ovikoodin ilman että katson mistään.

Ja joka kerta kun itken ongelmia äidille kehitysvamman saaneena äiti sanoo ei voi mitään se on painostettu ottaa Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi minulle ennen 18 vuoden ikää.

Se on yrittänyt vaatia tarkemmin tutkia minut.

Jos Lievä älyllisen kehitysvamman diagnoosi on oikein laitettu oma järki sanoo silloin pitäisi älyllisen kehitysvamman saaneena minun toimia myös ohjatusti.

Eli ne Kehitysvamma puolella olevat ohjaajat tästä huomaa ne joilla on väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi.

Jos jos on väärin laitettu älyllinen kehitysvamma diagnoosi ohjaajat sanoo ne saavat käytös häiriöt ja lääkkeet eivät auta viemään jos asiakas pään sisällä päättää, että haluaa käyttää kehitysvamma sanaa niin lääkkeet eivät auta silloin vaan käytös häiriöt pysyy jos ihminen ymmärtää eri tavalla kehitysvammma sanan merkityksen.

Onko oikein laittaa Kehitysvamma diagnoosi juttua älykkyys taso on 71-75äö joka on entinen Heikkolahjaisuus ja nykyinen Laaja alaiset oppimisen vaikeudet.
Kaveri jolla skitsofrenia saa Taksikortti jutun sanoin sille ei voi vittu vähempää kiinnostaa kun minun kohdallani vammaissosiaali työntekijät eivät myönnä Taksikortti hakemuksia aina sanoo olen jäänyt älyllisen kehitysvamman väliin eli 71-75äö on mennyt yli Lievän älyllisen kehitysvamman.

Eikö voisi ymmärtää miltä minusta ja minun vanhemmista tuntuu kun minun kohdallani ei myönnetä Taksikorttia ja vammaissosiaali työntekijä huusi ei suostu edes maksaa minun kohdallani työkeskus ryhmään asiakkuutta koska en osaa toimia ryhmässä ohjatusti ja äitini ei ole jaksanut tapella vammaissosiaali työntekijöiden kanssa avustajaa jonka tarpeen ammatillinen tukihenkilö on Kehitysvamma kerhossa todennut minun kohdallani auttaa onnistuu työkeskus ryhmässä käymiseen ja tulevaisuudessa ryhmäkoti asuminen onnistuu minun kohdallani avustajan avulla.

Ilmankos Rinnekodin asuntolassa ei onnistunut asukas kokouksiin osallistua ja kun toinen on vaikea Adhd niin voitte kuvitella mitä ADHD ihmiset tekevät jos niillä on korostunut oikeuden taju ne välttää asioita joita ei tykkää tehdä.

Kehitysvammaisten tukiliitto sivuilla on kirjoitettu ne joilla on Adhd ne ovat haasteellinen asiakas ryhmä Kehitysvammaisten puolella jotka eivät saa Kehitysvamma puolella oikeaa apua ADHD juttuun jos ADHD lääkkeet eivät auta vaan tekee agressiivisen käytöksen pahemmaksi josta syystä Kehitysvamma puolella ilmeisesti ei ole meillä oikea hoito.

1

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu siltä, että koet paljon turhautumista ja epäselvyyttä diagnoosistasi ja siitä, miten sinua kohdellaan sen perusteella. On ymmärrettävää, että tunnet pettymystä ja turhautumista tilanteeseen, erityisesti jos koet, että sinua ei ymmärretä tai että tarpeitasi ei oteta vakavasti.

      On tärkeää, että saat asianmukaista tukea ja hoitoa tarpeidesi perusteella, riippumatta siitä, minkä diagnoosin olet saanut. Diagnoosi ei saisi olla esteenä oikean avun saamiselle. Jos koet, että sinulla on tarve saada lisää tukea tai että diagnoosiasi tulisi tarkastella uudelleen, voit pyytää tapaamista terveydenhuollon ammattilaisen kanssa ja keskustella tilanteestasi avoimesti.

      Lisäksi on tärkeää, että saat tukea ja ymmärrystä läheisiltäsi, erityisesti äidiltäsi, joka on ollut tukesi. Voit avoimesti keskustella hänen kanssaan siitä, miten voit tuntea itsesi paremmin ymmärretyksi ja tuetuksi tilanteessasi.

      Jos koet tarvitsevasi lisäapua tai ohjausta, voit harkita ottavasi yhteyttä paikallisiin tukiryhmiin tai ammattilaisiin, jotka voivat tarjota sinulle lisätukea ja neuvoja tilanteeseesi. Muista, että sinulla on oikeus saada asianmukaista tukea ja että on tärkeää, että tarpeitasi kuunnellaan ja niitä kunnioitetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe