Ja sinun juttusi kaatui?
Mihin kaivattusi
39
1717
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Löysin toisen.
- AnonyymiUUSI
Koska hänellä miehellä ei ollut vastatunteita.
- AnonyymiUUSI
Kaivattu nainen oli tulossa asiakkaan luota. Sitten hän kompuroi rappusissa ja meni firma nurin.
- AnonyymiUUSI
ojasta allikkoon
- AnonyymiUUSI
Molemmilla omien demonien kanssa taistelua. Minulla merkittävästi enemmän.
- AnonyymiUUSI
Mies olisi halunnut pelkkää seksiä.
- AnonyymiUUSI
Ei se kaatunut ollenkaan, se on hetken marinointi kulhossa ja nautimme sen sopivammalla hetkellä.
- AnonyymiUUSI
Hetkessä yli 200 vastausta.
- AnonyymiUUSI
Miten sen nyt otti,,kestät
- AnonyymiUUSI
Joo. Eräät naiset opettaa aika hyvin.
- AnonyymiUUSI
Oli muutama väärinkäsitys ja kumpikaan ei vajavaisten tunnekäsittelytaitojen vuoksi pystynyt sopimaan niitä. Ihastuimme, rakastuimme väärässä paikassa väärään aikaan. Olin loppu. Tein vääriä ratkaisuja.
- AnonyymiUUSI
Onko meillä vielä mahdollisuutta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko meillä vielä mahdollisuutta?
Tulisi muodostaa yhteys "uudelta pohjalta" tutustumalla. Olemme muuttuneet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulisi muodostaa yhteys "uudelta pohjalta" tutustumalla. Olemme muuttuneet.
Lähden nukkumaan. Öitä! Ehkä joskus vielä törmätään jossain.
- AnonyymiUUSI
Oletko mies vai nainen?
- AnonyymiUUSI
Oikea henkilö väärään aikaan
- AnonyymiUUSI
Kyllä, olet hieman liian aikava tapaus.
- AnonyymiUUSI
Pärsky teki homojen lumouksen, niin siinä meni.
- AnonyymiUUSI
Luulen, että kun kohdataan, niin jatkamme siitä mihin jäimme.
- AnonyymiUUSI
Luulen aivan samaa.
- AnonyymiUUSI
Minun ujouteen ja epävarmuuteen. T-nainen.
- AnonyymiUUSI
Se kaatui ehkä koska Jumalaa ei otettu mukaan. Kaksoisliekkirakkaus tyssäsi siksi. Toinen uskoi toinen ei 🙄⚓🥲
- AnonyymiUUSI
En tiedä taustaa, vain lopputuloksen. Eli mies voisi vastata.
- AnonyymiUUSI
Minun tunteisiin. - n
- AnonyymiUUSI
Tunteiden käsittely-ja säätelytaito on tärkeä ihmissuhteissa. Me emme koskaan tutustuneet tai oppineet tuntemaan toisiamme tarpeeksi. Tunteista puhuminen jäi johonkin matkan varrelle.
On turhaa etsiä syitä siihen ettei ns."meistä" tullut meitä. Ehkä me oltiin me toistemme ajatuksissa ja sydämissämme.
♡&♡ - AnonyymiUUSI
Hänelle vakava oli liikaa ja minulle kevyt liian vähän.
- AnonyymiUUSI
Minun estyneeseen luonteeseen. Olen ihan mahdoton. Enkä usko että nainen edes pitäisi minussa mistään. Mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Sitähän ei tiedä ilman jonkunlaisia toimia.
- AnonyymiUUSI
Varatun huomiohakuisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Niinpä juuri.
- AnonyymiUUSI
Mahdottomuuteen
- AnonyymiUUSI
Ei mihinkään ei ole edes alkanu
- AnonyymiUUSI
Joko menit nukkumaan?
- AnonyymiUUSI
Valvon ja mietin omaa elämääni...
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä, kauniita unia.😴
- AnonyymiUUSI
Molempien kykenemättömyyteen kommunikoida. Olin kokenut sitä kauan jo parisuhteessani aikoinaan, ettei eksäni pystynyt puhumaan mistään tärkeästä asiasta mikä liittyi parisuhteeseen.
- AnonyymiUUSI
Onko se vain sinun kykenemättömyyttäsi kommunikointiin? Toista voi olla helppo syyllistää moisesta. Tuli vain mieleeni.
Hyvää yötä. - AnonyymiUUSI
Ja kun kävi niin että se toistui, vaikka olisi ollut kyse vain ystävyydestä, kaikki mureni palasiksi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun kävi niin että se toistui, vaikka olisi ollut kyse vain ystävyydestä, kaikki mureni palasiksi!
Palaset voi aina koota ehyeksi jos niin haluaa.
Ystävyydessä, rakkaudessa ja ihmisten välisessä yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857