En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan kuitenki mietit, onko joku minun kommentti. Voi olla.
En tunne sinua, että tietäisin mitä ajattelet tai miten kirjoitat. Et ole antanut itsestäsi juuri mitään, siksi en tietenkään voikaan.
Saatan vain toivoa ja haaveilla. Olkoon se niin.
En löydä sinua
20
1864
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä kirjoitin ennen suorilla mielipiteillä ja suurilla tunteilla. Aina tunteella...
- AnonyymiUUSI
Empä mä koskaan anna itsestäni yhtään sen enempää kuin mitä tunnen itsekään saavani piti jotain osaamista opetella kun naisten/tyttöjen vaatimukseen miehelle kuuluu jot pitäs jotain yliluonnollista olla ja mikä mies se ny semmonen on joka ei yritä edes
- AnonyymiUUSI
Sä oot niin hassu. Rakastan ja tiedän kyllä että vastavuoroisuuden tunteet elävässä elämässä. Mä rakastan sua.
- AnonyymiUUSI
Ei oo mitää irliä kun en pääse ikinä tapaamaan sua. Jokin puhelin läähätys ei oo yhtä kuin irl
Ruutujen takana kun tunnetaan aikuisten oikeasti ! Kaikki muu on haaveilua niinku järkevä AP
tuossa ylhäällä jo totesikin .
En anonyymiä tunne niin voi erehtyä luulee kyllä .
Ja ihmiset erehtyy helposti.
Se on ihmisyys sitä
Et kaikenlaista voi sattua ja tapahtua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitää irliä kun en pääse ikinä tapaamaan sua. Jokin puhelin läähätys ei oo yhtä kuin irl
Ruutujen takana kun tunnetaan aikuisten oikeasti ! Kaikki muu on haaveilua niinku järkevä AP
tuossa ylhäällä jo totesikin .
En anonyymiä tunne niin voi erehtyä luulee kyllä .
Ja ihmiset erehtyy helposti.
Se on ihmisyys sitä
Et kaikenlaista voi sattua ja tapahtua.Sitä tarkotinkin.Et tiedän että vastavuoroisuus on koko hommassa se juttu.
Se tekeekin tuntemuksista vaikeat kun niitä vaan tuntee.
- AnonyymiUUSI
En tiedä onko hän enää edes palstalla. Siksi en kirjoita minäkään enää mitään. Harmittaa kun meni näin 🥹
- AnonyymiUUSI
miten meni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miten meni?
Niin ettei tänne ole halua kirjoitella mitää
- AnonyymiUUSI
Oletko varma että hän tietää läsnäolostasi? Ite en ainenkaan jaksaisi seinille kirjoitella. Ketä huutelet?
- AnonyymiUUSI
Täällä ei kirjoita enää kuin kaksi toisiinsa rakastunutta.
- AnonyymiUUSI
❤️
🩷 - AnonyymiUUSI
Höpö höpö. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. sivusta
Totta se on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta se on
No niin on oma liekkini❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Ja ketkä he ovat?
- AnonyymiUUSI
Noi monet pitkät sepostukset oli multa ja halusin ilmaista sulle mitä mun pään sisällä ja sydämessä liikkui. Joten ole huoleti en enää sinulle ole vaivaksi. Ole vapaa ja nauti elämästä täysillä. Goodbye my love 💔🙏🙄🩷
- AnonyymiUUSI
Kumpa se nainen tuntisi minut kuin omat taskunsa. Ja sitten vielä rakastaisi. Ja kumpa voisin olla hänen miehensä, eikä minulla olisi näitä estoja ja pelkoja. Estojen ongelma on että muut ei usein ymmärrä niitä. Sitä näyttäytyy vain kylmänä toisille.
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/f606-estynyt-persoonallisuus
Itsestäni löytyy piirteet tuohon. Tunnen itseni semmoiseksi ettei kukaan ikinä haluaisi olla ystäväni tai sitten vaimoni. Harmittaa kun vaikka on kivoja kokemuksia ihmisten kanssa, niin ne ei ole kumonneet tuota.
Tuo myös osuu aivan selvästi että haluan vain positiivisiä kohtaamisia ja kaikki negatiiviset jää kummittelemaan vuosikausiksi.- AnonyymiUUSI
Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?
- AnonyymiUUSI
Samoja oireita voi tulla muistakin sairauksista, vaikka mitään häiriötä olisikaan. Sivukommentti.
- AnonyymiUUSI
Kenelle tämän kirjoitit?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812040En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201854- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061416Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331307- 281266
- 881060
- 261053
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23847Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."
Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L21825