Ne oli ne hymyt

Anonyymi-ap

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten käy näin että on ikävä ja on niiiiiiin rakkautta täynnä että huhhuh

26

3327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totuus tulee naisen suusta eli nyt kannattaa

• Anonyymi

Mennä nukkumaan

• Anonyymi

Naureskelin tälle irl. 😀

• Anonyymi

Ihmiset saattavat hymyn tarkoittavan jotain merkityksellistä, vaikka kysymys on vain hymystä.

• Anonyymi

Eli mitä?

• Anonyymi

Mee nukkuun hyviä öitä

• Anonyymi

Hymykuopat ja punainen nenänvarsi. Ei ole toisia samanlaisia. Siksi tänne päädyinkin. Kertakaikkisen ihastuttavat hänellä.

Ei ole mitään älyä maailmankaikkeudessa ilman. Pelkkää ilmaa.

• Anonyymi

Entä jos sanonkin että en koskaan susta eroon ole halunnut vaan paljon lähemmäks?

• Anonyymi

Voiko saisin sua halata. Miltä se tuntuisikaan

• Anonyymi

Uskallatko ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallatko ❤️

Joo-o.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko saisin sua halata. Miltä se tuntuisikaan

Halaa heti ensi kerran kun näet sen. Yllätä se täysin....

• Anonyymi

Jännitin niin paljon. Odotin jotain tylyä käytöstä. Mutta olitkin niin lempeä ja iloinen jotenkin onnellinen nähdessäsi minut et katsonut mitenkään inhoten tai halveksuen.

• Anonyymi

Miksi katsoisin

• Anonyymi

Sokoksen edessä uuuuu-mama! Toinen 70m päässä vuosien päästä. Taidat käydä harvakseltaan siellä. Ihan 1. 100m päässä kolmannesta.

Meillä kartta-kolmiossa pienellä alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sokoksen edessä uuuuu-mama! Toinen 70m päässä vuosien päästä. Taidat käydä harvakseltaan siellä. Ihan 1. 100m päässä kolmannesta.

Ei liity minuun kommenttisi. Kirjoitin vain omia ajatuksia hänen näkemisestä. Niinhän täällä muutkin tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi katsoisin

Epävarmuutta kait häpeää itsestäni. En tiedä. Luonnut mielessäni kaikenmaailman pelkokuvia ja ominut ikäviä juttuja. Jotenkin vaan ajatellut että olen vaan naurunalainen eikä minusta kukaan oikeasti pidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epävarmuutta kait häpeää itsestäni. En tiedä. Luonnut mielessäni kaikenmaailman pelkokuvia ja ominut ikäviä juttuja. Jotenkin vaan ajatellut että olen vaan naurunalainen eikä minusta kukaan oikeasti pidä.

Kuulostaa surulliselta että luulet sen noin olevan. Osaan nähdä ihmisen käyttäytymisen taakse.

• Anonyymi

Pari viikkoa sitten? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa vitun ikäpapat tää paskanjauhanta täällä,kohta joku vie teidät oikeuteen,ette ymmärrä yhtään mitään!avioerot,itsemurhat ym. On ihan teidän syytä,ku ette laita edes nimiä ylös! Ps.kuka,ketkä tän paltan nk.omistaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa vitun ikäpapat tää paskanjauhanta täällä,kohta joku vie teidät oikeuteen,ette ymmärrä yhtään mitään!avioerot,itsemurhat ym. On ihan teidän syytä,ku ette laita edes nimiä ylös! Ps.kuka,ketkä tän paltan nk.omistaa?

Kiusaajiahan te olette myös IRL,ainakin sä gubbe!

• Anonyymi

tietysti olen onnellinen nähdessäni sinut kun pidän sinusta

• Anonyymi

Minähän olen iloinen ja lempeä ja sinä olet kaunis ihastuttava.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hymyt saattavat kertoa jotakin. Ja katseet. Kun sydän tulkitsee...

• Anonyymi

Ei kai täällä tarvii kulkee pussi päässä,jos sattuu vahingossa vilkaseen,et tuossapa kummallisen näköinen olento! Ja lopeta tuo vainoaminen ja satuttaminen,kyllä sun paikka lienee Niuvassa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe