Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten käy näin että on ikävä ja on niiiiiiin rakkautta täynnä että huhhuh
Ne oli ne hymyt
26
3287
Vastaukset
- Anonyymi
Totuus tulee naisen suusta eli nyt kannattaa
- Anonyymi
Mennä nukkumaan
- Anonyymi
Naureskelin tälle irl. 😀
- Anonyymi
Ihmiset saattavat hymyn tarkoittavan jotain merkityksellistä, vaikka kysymys on vain hymystä.
- Anonyymi
Eli mitä?
- Anonyymi
Mee nukkuun hyviä öitä
- Anonyymi
Hymykuopat ja punainen nenänvarsi. Ei ole toisia samanlaisia. Siksi tänne päädyinkin. Kertakaikkisen ihastuttavat hänellä.
Ei ole mitään älyä maailmankaikkeudessa ilman. Pelkkää ilmaa. - Anonyymi
Entä jos sanonkin että en koskaan susta eroon ole halunnut vaan paljon lähemmäks?
- Anonyymi
Voiko saisin sua halata. Miltä se tuntuisikaan
- Anonyymi
Uskallatko ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko ❤️
Joo-o.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko saisin sua halata. Miltä se tuntuisikaan
Halaa heti ensi kerran kun näet sen. Yllätä se täysin....
- Anonyymi
Jännitin niin paljon. Odotin jotain tylyä käytöstä. Mutta olitkin niin lempeä ja iloinen jotenkin onnellinen nähdessäsi minut et katsonut mitenkään inhoten tai halveksuen.
- Anonyymi
Miksi katsoisin
- Anonyymi
Sokoksen edessä uuuuu-mama! Toinen 70m päässä vuosien päästä. Taidat käydä harvakseltaan siellä. Ihan 1. 100m päässä kolmannesta.
Meillä kartta-kolmiossa pienellä alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokoksen edessä uuuuu-mama! Toinen 70m päässä vuosien päästä. Taidat käydä harvakseltaan siellä. Ihan 1. 100m päässä kolmannesta.
Meillä kartta-kolmiossa pienellä alueella.Ei liity minuun kommenttisi. Kirjoitin vain omia ajatuksia hänen näkemisestä. Niinhän täällä muutkin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi katsoisin
Epävarmuutta kait häpeää itsestäni. En tiedä. Luonnut mielessäni kaikenmaailman pelkokuvia ja ominut ikäviä juttuja. Jotenkin vaan ajatellut että olen vaan naurunalainen eikä minusta kukaan oikeasti pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuutta kait häpeää itsestäni. En tiedä. Luonnut mielessäni kaikenmaailman pelkokuvia ja ominut ikäviä juttuja. Jotenkin vaan ajatellut että olen vaan naurunalainen eikä minusta kukaan oikeasti pidä.
Kuulostaa surulliselta että luulet sen noin olevan. Osaan nähdä ihmisen käyttäytymisen taakse.
- Anonyymi
Pari viikkoa sitten? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kartta-kolmiossa pienellä alueella.Lopettakaa vitun ikäpapat tää paskanjauhanta täällä,kohta joku vie teidät oikeuteen,ette ymmärrä yhtään mitään!avioerot,itsemurhat ym. On ihan teidän syytä,ku ette laita edes nimiä ylös! Ps.kuka,ketkä tän paltan nk.omistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa vitun ikäpapat tää paskanjauhanta täällä,kohta joku vie teidät oikeuteen,ette ymmärrä yhtään mitään!avioerot,itsemurhat ym. On ihan teidän syytä,ku ette laita edes nimiä ylös! Ps.kuka,ketkä tän paltan nk.omistaa?
Kiusaajiahan te olette myös IRL,ainakin sä gubbe!
- Anonyymi
tietysti olen onnellinen nähdessäni sinut kun pidän sinusta
- Anonyymi
Minähän olen iloinen ja lempeä ja sinä olet kaunis ihastuttava.
- Anonyymi
Sokos, between, tail and the legs.....
https://m.youtube.com/watch?v=rM_nGN_du84 - Anonyymi
Hymyt saattavat kertoa jotakin. Ja katseet. Kun sydän tulkitsee...
- Anonyymi
Ei kai täällä tarvii kulkee pussi päässä,jos sattuu vahingossa vilkaseen,et tuossapa kummallisen näköinen olento! Ja lopeta tuo vainoaminen ja satuttaminen,kyllä sun paikka lienee Niuvassa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800