Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten käy näin että on ikävä ja on niiiiiiin rakkautta täynnä että huhhuh
Ne oli ne hymyt
20
1116
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Totuus tulee naisen suusta eli nyt kannattaa
- AnonyymiUUSI
Mennä nukkumaan
- AnonyymiUUSI
Naureskelin tälle irl. 😀
- AnonyymiUUSI
Ihmiset saattavat hymyn tarkoittavan jotain merkityksellistä, vaikka kysymys on vain hymystä.
- AnonyymiUUSI
Eli mitä?
- AnonyymiUUSI
Mee nukkuun hyviä öitä
- AnonyymiUUSI
Hymykuopat ja punainen nenänvarsi. Ei ole toisia samanlaisia. Siksi tänne päädyinkin. Kertakaikkisen ihastuttavat hänellä.
Ei ole mitään älyä maailmankaikkeudessa ilman. Pelkkää ilmaa. - AnonyymiUUSI
Entä jos sanonkin että en koskaan susta eroon ole halunnut vaan paljon lähemmäks?
- AnonyymiUUSI
Voiko saisin sua halata. Miltä se tuntuisikaan
- AnonyymiUUSI
Uskallatko ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko ❤️
Joo-o.
- AnonyymiUUSI
Jännitin niin paljon. Odotin jotain tylyä käytöstä. Mutta olitkin niin lempeä ja iloinen jotenkin onnellinen nähdessäsi minut et katsonut mitenkään inhoten tai halveksuen.
- AnonyymiUUSI
Miksi katsoisin
- AnonyymiUUSI
Sokoksen edessä uuuuu-mama! Toinen 70m päässä vuosien päästä. Taidat käydä harvakseltaan siellä. Ihan 1. 100m päässä kolmannesta.
Meillä kartta-kolmiossa pienellä alueella. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sokoksen edessä uuuuu-mama! Toinen 70m päässä vuosien päästä. Taidat käydä harvakseltaan siellä. Ihan 1. 100m päässä kolmannesta.
Meillä kartta-kolmiossa pienellä alueella.Ei liity minuun kommenttisi. Kirjoitin vain omia ajatuksia hänen näkemisestä. Niinhän täällä muutkin tekee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi katsoisin
Epävarmuutta kait häpeää itsestäni. En tiedä. Luonnut mielessäni kaikenmaailman pelkokuvia ja ominut ikäviä juttuja. Jotenkin vaan ajatellut että olen vaan naurunalainen eikä minusta kukaan oikeasti pidä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuutta kait häpeää itsestäni. En tiedä. Luonnut mielessäni kaikenmaailman pelkokuvia ja ominut ikäviä juttuja. Jotenkin vaan ajatellut että olen vaan naurunalainen eikä minusta kukaan oikeasti pidä.
Kuulostaa surulliselta että luulet sen noin olevan. Osaan nähdä ihmisen käyttäytymisen taakse.
- AnonyymiUUSI
Pari viikkoa sitten? 🤔
- AnonyymiUUSI
Sokos, between, tail and the legs.....
https://m.youtube.com/watch?v=rM_nGN_du84 - AnonyymiUUSI
Hymyt saattavat kertoa jotakin. Ja katseet. Kun sydän tulkitsee...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106