Jos nyt nainen laitat

Anonyymi-ap

Viestiä kaikki lähtee siitä! Mutta tiedän et sitä tee koska et halua oikeasti minua etkä rakasta minua.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin eilen viimeksi wassa ja avasin miehen tiedot siihen. Hän oli siinä parin näpäyksen takana. Kuka olet ja ketä kaipaat? En usko että olet vakavissasi suhteeni kun et itse tee mitään!

    • Anonyymi

      Kyllä on anomuumia nyt. Toimis ehkä paremmin niin, että jotain pikkusta vinkkiä kuka kaipaa viestiä ja keneltä. Sivusta tämä, koska minun rakkaus osuu kaukaisuuteen ja hän ei liveviestiä odota.

    • Anonyymi

      Välin nainen toisinaan mies. Psykoosi ap ja vaikea elämä

    • Anonyymi

      Miksi et itse lähetä naiselle viestiä?

    • Anonyymi

      Kyllä haluan ja rakastan.

    • Anonyymi

      Mieti vähän. Miksi en ole vielä lähtenyt. Ensimmäisestä kehotuksesta. Mieti oikeasti. Olenko yrittänyt puhua. Kyllä olen. Olenko tehnyt kaiken, minkä olen luvannut. Kyllä olen. En laita viestiä, koska olet kyllästynyt ja löytänyt uuden. Jos laittaisin, saisin vastaukseksi pelkkiä h-vetin hymiöitä, joista ei ota pirukaan selvää.

    • Anonyymi

      Totuus taitaa kuitenkin olla se, että sinä et rakasta ja halua minua.

    • Anonyymi

      Jos itse laitat heti viestiä, niin tavataan heti ja kohta. Mut ei, kunhan vedätät. Trollukka.

    • Anonyymi

      Olet täysin oikeassa, niin tiesin et oot fiksu.

    • Anonyymi

      Joudut nyt itse kuule laittamaan viestiä jos tahdot oikeasti minut ja rakastat

    • Anonyymi

      Mies laita viestiä, jos oikeasti rakastat äläkä leiki täällä palstalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe