Miksi nainen hypit kukasta kukkaan

Anonyymi-ap

Etkö kestä olla hetkeäkään yksin ?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedätkö miten kauan olen ollut yksin ja viihtynyt hyvin? Et.

    • Anonyymi

      Voi kuule olet taas se ilkiö joka mustissaan on.

    • Anonyymi

      Toiset eivät osaa olla mikä on todella alhaista tietävät sen itsekin kovasti puolustus kannalla aina näissä eivät kestä kun on ihmisiä todella jotka tuntevat tämän ihmisen mallin eikä kysymys ole mustasukkaisuudesta

    • Anonyymi

      Oon ollut ainakin kaheksan vuotta täysin yksin joten ihan höpö höpö juttuja nuo.

    • Anonyymi

      Oon suosittu uuuuh lääh puuh

      • Anonyymi

        No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
        miekkoset vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
        miekkoset vastaan

        Mihin viittaat tällä, että jonkun ns maine on kiirinyt monen korviin, viittaatko mahdollisesti omiin haiskahtaviin valheisiisi ja mikä tuon lopussa olevan uhkauksen päämäärä on? Ja se tärkein miksi kommentoit trollaajille miten koet sen vaikuttavan asioiden kulkuun? Taidat olla pahemmin sekaisin kuin arvaakaan kun kirjoittelusi yltää jo tuolle tasolle. Ehkä sinusta pitäisi tehdä joku ilmoitus vaan saatat olla jo epävirallisessa kiusallisessa seurannassa mitä olen muutamia vihjauksia tulkinnut ja en ihmettele jos näin on.


    • On kyllä tullut oltua jo useampi vuosi yksin.

      • Anonyymi

        Mitäs voitaisiin tehdä asialle? Oletkohan Se yksi B. nainen?


    • Anonyymi

      Tuuliviiri rauhaton... näin laulettiin jo ennen muinoin. Kai tällaiset pelkää joutuvansa jäämään yksin, ettei kukaan heitä kelpuuta? Aina löytyy mies, jolle kelpaa tällainenkin, toinen juttu on sitten ovatko kuinka sopivia toisilleen. Näin heistä tulee näitä kukasta kukkaan hyppijöitä, kun aina se lopulta johonkin stoppaa ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Joillakin voi olla tällainen tapa toimia. Tapa toimia ruokkii itse itseään. Miehille ovat vain pano muiden joukossa.

    • Anonyymi

      Ei ole minulle tämä. Ei ole ollut pitkään aikaan ketään, muuta kuin yksi, josta olin kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Mä nauran sinkuille oon täydellinen ja piruilen minkä ehdin!!

    • Anonyymi

      Mitä helvettiä sulle kuuluu kenenkään seksielämä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe