Etkö kestä olla hetkeäkään yksin ?
Miksi nainen hypit kukasta kukkaan
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö miten kauan olen ollut yksin ja viihtynyt hyvin? Et.
- Anonyymi
Voi kuule olet taas se ilkiö joka mustissaan on.
- Anonyymi
Toiset eivät osaa olla mikä on todella alhaista tietävät sen itsekin kovasti puolustus kannalla aina näissä eivät kestä kun on ihmisiä todella jotka tuntevat tämän ihmisen mallin eikä kysymys ole mustasukkaisuudesta
- Anonyymi
Oon ollut ainakin kaheksan vuotta täysin yksin joten ihan höpö höpö juttuja nuo.
- Anonyymi
Oon suosittu uuuuh lääh puuh
- Anonyymi
No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
miekkoset vastaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
miekkoset vastaanMihin viittaat tällä, että jonkun ns maine on kiirinyt monen korviin, viittaatko mahdollisesti omiin haiskahtaviin valheisiisi ja mikä tuon lopussa olevan uhkauksen päämäärä on? Ja se tärkein miksi kommentoit trollaajille miten koet sen vaikuttavan asioiden kulkuun? Taidat olla pahemmin sekaisin kuin arvaakaan kun kirjoittelusi yltää jo tuolle tasolle. Ehkä sinusta pitäisi tehdä joku ilmoitus vaan saatat olla jo epävirallisessa kiusallisessa seurannassa mitä olen muutamia vihjauksia tulkinnut ja en ihmettele jos näin on.
On kyllä tullut oltua jo useampi vuosi yksin.
- Anonyymi
Mitäs voitaisiin tehdä asialle? Oletkohan Se yksi B. nainen?
- Anonyymi
Tuuliviiri rauhaton... näin laulettiin jo ennen muinoin. Kai tällaiset pelkää joutuvansa jäämään yksin, ettei kukaan heitä kelpuuta? Aina löytyy mies, jolle kelpaa tällainenkin, toinen juttu on sitten ovatko kuinka sopivia toisilleen. Näin heistä tulee näitä kukasta kukkaan hyppijöitä, kun aina se lopulta johonkin stoppaa ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Joillakin voi olla tällainen tapa toimia. Tapa toimia ruokkii itse itseään. Miehille ovat vain pano muiden joukossa.
- Anonyymi
Ei ole minulle tämä. Ei ole ollut pitkään aikaan ketään, muuta kuin yksi, josta olin kiinnostunut.
- Anonyymi
Mä nauran sinkuille oon täydellinen ja piruilen minkä ehdin!!
- Anonyymi
Mitä helvettiä sulle kuuluu kenenkään seksielämä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001