Tunnen sen..kenties pohjoisnavalta tuulee. Eikö olisi helpottavampaa antaa se viha sille ihmiselle, jolle se kuuluu? Eikä räkiä seläntakana.
Vihan voimat myllertää.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No lopeta räkiminen .
- Anonyymi
En ole vihainen. Ihan päinvastoin.
- Anonyymi
Voimia. Oikeita voimia voi löytää etsimällä. Tunteiden kolkuttelijat on hetken heiniä 😁🤫😬
- Anonyymi
Niin sellainen yksinkertaistaminen voi tuntua houkuttelevalta mutkikkaassa tilanteessa jos vaikka oma arvostelukyky on pettänyt. Ehkä itse voisit siinä tapauksessa olla vihainen sellaisen tilanteen myötävaikuttajalle eli suomeksi sanottuna aivopesijälle.
- Anonyymi
No nyt en ymmärtänyt. Varmaan se yksinkertaistaminen on mulle tarpeen.
- Anonyymi
Sinä taisit itse perääntyä pariksi tunniksi sadattelemaan ja ajattelit lyhytnäköisen logiikkasi perusteella, että kun vaan tulee uusiksi tänne niin kaikki langat pysyy käsissä taas. Oletko muuten koittanut nyt lähiaikoina ottaa yhteyttä keneenkään keneltä saada agendallesi tukea vai sanooko luuri suurinpiirtein tuut tuut tuut? Se selittäisi kasvavan raivon määrää. Illasta taitaa tulla kaoottinen, en taida jäädä seuraamaan, mutaatiot joku muu varmasti näin tekee. Puheenaiheiden vetäjästä saattaa helposti tulla puheenaihe.
- Anonyymi
Hei, nyt ilmoitit luonteesi, olet luonteeltasi hirviö. Lähes vetää
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
https://m.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0A
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782