Viime päivinä olen ajatellut sinua erityisellä lämmöllä. Olenko minä meistä kahdesta ainoa, jonka sydämessä liekehtii ja väreilee? Miettii mies täällä kaihoisena pää kallellaan.
Etkö tunne rakkautta?
22
67
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen koko vuoden miettinyt en vain viime päiviä.
- Anonyymi
Tunnen sen omassa sydämessäni, mutten sinun jos et kerro.
- Anonyymi
En ole huomannut mitään erityisiä tuntemuksia viime päivinä. Vain kylmyyttä ja harmistusta on tullut läpi. Omat ajatukset sekaisin.
- Anonyymi
Olen täynnä sähköä jota ei voi selittää.
- Anonyymi
Mulla on tässä pari päivää liekehtinyt ja väreillyt paljon yhdelle miehelle. Taaskaan ei tapahtunut mitään ja silti kaikki. En tietenkään väitä, että olisin sun hän mutta näin tällä naisella.
- Anonyymi
Oletko odottanut (pitkään), että tapahtuisi jotain, siis vuosia, vuoden esim?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko odottanut (pitkään), että tapahtuisi jotain, siis vuosia, vuoden esim?
Olen, rakastuin häneen jo ennen koronaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, rakastuin häneen jo ennen koronaa.
Oletko puhunut mitään tunteistasi hänelle?
- Anonyymi
Oon miettinyt sua viimeiset puoli vuotta kun nähtiin silloin heinäkuun alussa. En saa sua pois mielestä.
- Anonyymi
En ole naista nähnyt kesällä.
- Anonyymi
Ja minä Sinua 10 vuotta😄
- Anonyymi
Oliko tämä tarkoitettu tuolle ylemmälle kommentille jossa kerrotaan, että on miettinyt puoli vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä tarkoitettu tuolle ylemmälle kommentille jossa kerrotaan, että on miettinyt puoli vuotta?
Aloittajalle
- Anonyymi
Oma rakkaus syntyy ja syttyy hitaasti ja sammuu huonosti. T. nainen
- Anonyymi
Taidan olla ihan lätkässä vieläkin.
- Anonyymi
Haluisin jonkun selityksen tälle panetukselle👩
- Anonyymi
Sori👩
- Anonyymi
Poistettiin viesti, mutta totesin, ettei kommentoija heijastelisi tänne omia fantasioitaan.
- Anonyymi
Olen minä miestä ajatellut tänään erityisesti iski taas ikävä vasten kasvoja..
- Anonyymi
No eipä ole mitään syytä kehenkään tuntea mitään rakkautta, siis sellaista tunteellista rakkautta tällä hetkellä mutta toivottavasti sinun hänesi tuntee samoin kuin sinä ja toivottavasti kaihosi tuottaa joskus tulosta.
- Anonyymi
Eräs mielessä usein. Milloin ollaan nähty viimeksi?
- Anonyymi
Ei ole pahemmin muuta ajatuksiin mahtunutkaan, viimeisten parin vuoden aikana, sen ajatuksen lisäksi että - mikä meni pieleen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62459Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722291- 2001286
- 1121112
- 711088
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta52766