Rölli, sä oot ehkä kaikista tietämistäni henkilöistä

Anonyymi-ap

auktoriteettikammoisin! Ootko käyny armeijan? Miten sä selvisit siellä ton kammos kaa? 😂

Ton kammos takia kysynkin sulta millainen on hyvä esimies sun kaltaiselle? Millaisen esimiehen alaisena sä suostuisit olemaan ?


Mä tietyllä tavalla ymmärrän röllikkä sua, sillä en mäkään tietyn pisteen yli kuuntele ja mulle sellanen tyyli johtaa jossa aina vaan muistetaan sanoo missä kaikessa tekee väärin tai nalkutetaan vaan mitä kaikkee pitäs tehdä eikä koskaa kannusteta eikä anneta positiivista palautetta on sellanen esimies jonka alaisuudesta mä kävelen ulos. Lopputili ja irtisanomisajalle hakisin vaan saikkua.

Mä olisin muuten ilmiriidoissa henkilön kanssa ja työilmapiiri kärsis kun mä alkasin napautteleen omia näkemyksiä takas hänen esimiestaidoistaan jotak on musta täyttä paskaa. Kritisoisin ammattitaitoaan ja käskisin mennä takas kouluun opetteleen paremmaks esimieheksi

Ja niinhän hommat ei sit etenis..

56

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivari oon:) en kuule kenenkään, olen oman elämäni esimies.:)

      • Anonyymi

        No sen uskon! 😀😀

        Mä osaan kyllä olla helposti alainen, eikä mulle oo vaikeeta edes se, mutta vihaan negatiivisiä ihmisiä jotka vaan nalkuttaa eikä niille kelpaa mikään. ja aina kun suun avaa sieltä tulee jotain moitetta ja kaikkee tarkastellaan aina negatiiviseen sävyyn.

        Se on musta huonoo johtajuutta ja se ei lisää työmotivaatiota, työhyvinvointia eikä työpaikan yleistä hyvää ilmapiiriä,

        Edesauttaa vaan riitoja, eripuraa, motivaation hiipumista, asenteen laskua ja työpanos laskee. Sairaslomia tulee enemmän ja työntekijät irtisanoutuu.

        Myöskin allalla alkaa liikkuun huhuja et sinne ei kannata mennä töihin jne. kun siellä paska pomo, niin sinne ei enää saada uutta työvoimaa helposti.

        Itse oon nähny kun negaatiovammanen pomo on saanu oikein huutoraivareita miehiltä päälleen ja muutama kauha lentänyt perään kun se on joutunu suojautuun. Työntekijä myös lopetti itse siihen päivään, samoin viikon päästä yks toinenkin.

        Et ehkä sellanen nalkutus ei oo hyvää johtajuutta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen uskon! 😀😀

        Mä osaan kyllä olla helposti alainen, eikä mulle oo vaikeeta edes se, mutta vihaan negatiivisiä ihmisiä jotka vaan nalkuttaa eikä niille kelpaa mikään. ja aina kun suun avaa sieltä tulee jotain moitetta ja kaikkee tarkastellaan aina negatiiviseen sävyyn.

        Se on musta huonoo johtajuutta ja se ei lisää työmotivaatiota, työhyvinvointia eikä työpaikan yleistä hyvää ilmapiiriä,

        Edesauttaa vaan riitoja, eripuraa, motivaation hiipumista, asenteen laskua ja työpanos laskee. Sairaslomia tulee enemmän ja työntekijät irtisanoutuu.

        Myöskin allalla alkaa liikkuun huhuja et sinne ei kannata mennä töihin jne. kun siellä paska pomo, niin sinne ei enää saada uutta työvoimaa helposti.

        Itse oon nähny kun negaatiovammanen pomo on saanu oikein huutoraivareita miehiltä päälleen ja muutama kauha lentänyt perään kun se on joutunu suojautuun. Työntekijä myös lopetti itse siihen päivään, samoin viikon päästä yks toinenkin.

        Et ehkä sellanen nalkutus ei oo hyvää johtajuutta 😂

        Edellinen kirjoittaja valehteli.

        Enkä ole edes palstan röllipeikko. Toinen kirjoitus pitkästä aikaa vuosiin. Sivari olen tosiaan mutta uskon Jeesukseen. Ennemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä.

        Esimiehenäni työpaikassani on nainen enkä yhtään vittuile vaan teen kuten käsketään kuten SS-mies.

        En ole koskaan äänestänyt joten en edes välillisesti vaikuta johtajien päätöksiin. Radio taas ei ole mikään auktoriteetti.


      • Anonyymi

        SS-miehet puolustelivat tekojaan siten että he tottelivat vain käskyjä Hitlerin Saksassa. Kevennys siis. Esimieheni ei ole mitenkään epäreilu.


    • Anonyymi

      Ja kukas sä olet niitä kysymään 🤬

    • Anonyymi

      Röllitär, intti meni ihan huumorilinjalla. Käskettiin heittelemään jotain kranaatteja niin sain heittää uudelleen, kun ei mennyt sinnepäinkään, eikä ne seuraavat paljoa sen paremmin. Telamiinan kaivoin huvikseen väärinpäin, yhteenkään jantteriin en osunut, yhtäkään rastia en löytänyt, sotilaan peruskokeesta ei montaa pistettä... Sitten siinä vieressä toiset varusmiehet "vi**u toi on huono". Samaa aikaa mietin "voi vi**u että tuo on ainakin tyhmä"

      Onhan sitä hyväkin esimiehiä nähty, kuten nyt on. Duuni kuitenkin on vapaaehtoista, tekee sen mitä pyydetään, oli järkeä tai ei, siitä kuitenkin maksetaan. Ja jos ei kohtelu miellytä niin aina voi lähteä menemään. Panostan eniten omiin duuneihini ja olen itseni herra.

      • Anonyymi

        Tämmöisestä tykkään 😊


    • Anonyymi

      Olen esimies

    • Anonyymi

      En oo käyny armeijaa kun mt-ongelmat sen verta pahoja.

      • Anonyymi

        Tuli ns hullun paperit suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli ns hullun paperit suoraan.

        En ole tehny siviilipalvelustakaan. Vapautettu totaalisti siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli ns hullun paperit suoraan.

        Sanoo vaan et antakaa ase ni tapan teidät ja itteni, sillä sieltä pääsee. Oikeastaan olisi ollut ihan fiksu vaihtoehto, miksi turhaan silloin ajatteli, että mies käy armejan...


    • Anonyymi

      Mä en mitään esimiehiä kuuntele. Tuun töihin, kun haluun ja lähden, kun haluun. Sitä se tänä päivänä on, että jos haluaa työntekijöitä, niin esimies ja työpaikka joustaa. Työntekijät ovat vain lainassa.

    • Anonyymi

      Söpöö! Röllihän on täyttäny tätä ketjua mun nukkuessani ihan urakalla.
      Se oli juttutuulellla ja mä simahdin kesken sen hyvän jutustelun 😂

      terveisin: Aloittaja

      Röllikkä oli varmaan hauska näky armeijan vaatteissa mutta asetta en kyllä haluis sen käsissä nähdä. 😬

      • Anonyymi

        No niiku kirjoitin, en ole käyny armeijaa, enkä suorittanu siviilipalvelustakaan. Täysin vapautettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niiku kirjoitin, en ole käyny armeijaa, enkä suorittanu siviilipalvelustakaan. Täysin vapautettu.

        No, siks mä vähän pelkään ajatella sua aseen kanssa, kun oot vähän epävakaa. En ois varma pamautatko ittes vai jonkun sua käskyttävän herra iso herran kuoliaaks aseella.

        Ei sillä, mäkin oisin saanu vapautuksen 18 vuotiaana armeijasta jos naisille ois ollu pakolliset kutsunnat. Mä olin vakavasti masentunu ja itsemurha-altis niin mun käsissä ase ois ollu vaarallinen mulle itselleni. Oisin varmaan itse ollu onnessani sillä käsiini lasketaan vastaus ongelmiini


      • Anonyymi

        En voi sanoo niin ku en oo varman tajuuko toi rölli et oon aloittaja kun se on välillä vähän kujalla ja viisastelee


    • Anonyymi

      Reisksn muija jätä miehet rauhaan

      • Anonyymi

        Reiskat ja raaka Arskat ja kuristaja Asserit kimpas yrittää mua omistaa, mutta tiekkö kun mä oon nainen jota ei voi omistaa. Jos yrittää viedä multa mun omistusoikeutta itseeni kerjää verta nenästään ja se tarkottaa sitä et mä lähen meneen enkä tuu takas.


        Mä oon mä ja mä kuulun itselleni. Miehet omistakoon vaan itsensä ja pitäköön näppinsä irti toisen ihmisen kehosta. Ei miehet kuitenkaan mun sairauksia kanna tai maksele niitä kuluja joten mitäs helvettiä ?

        Kehoni kustannukset on kalliit kun sairastun. Vuodessa menee helposti monia tuhansia euroja.

        aloittajalta tämä


    • Anonyymi

      Arska käyhän katsomassa vähän tämän muijan perään.

    • Anonyymi

      Tissit paljaana ikkunassa

      • Anonyymi

        Enkä ollu, Pyyhe mulla oli päällä äsken kun heiluin ikkunan lähellä keittään kahvia suihkusta tulon jälkeen.

        Sä rölli vähän laitat omaa lisää noihin sun juttuihis. 😂😂


    • Anonyymi

      Käännys ympäri niin katsotaan tilanne

    • Anonyymi

      Mullon sukupuolitauteja ja mt-ongelmia

      Aloittajalta tämä

      • Anonyymi

        Rölli, oliks sulla noin kova ikävä et nyt juttelet mulle kaikkee ihan sarjatulella.

        Söpöö kun kaipaat seuraani 😘


    • Anonyymi

      Ei meikäläille löydy esimiestä, monia ystäviä on, sillä jokaiselle käskylle, on olemassa tuomio.
      "Minä olen täällä vain auttamassa, mikäli apuani ei arvosteta, niin lykkyä tykö herrasmiehet."
      https://m.youtube.com/watch?v=g39kfkRrcoQ

    • Anonyymi

      Mä jaan tavaraani lähes kaikille

      T. Ap

      • Anonyymi

        eli Aina_Röllitärtä_Vihaava_perseilijä = AP

        Kiva nikki sulla

        T: Aloittaja


      • Anonyymi

        Ok. tiedän rölli et oikeesti et vihaa mua,vaan huomioit täällä vaan niitä jotka herättää mielenkiintosi eli pidät mua kiinnostavana kirjoittajana jolla on näkemyksiä ja tekstejä jotka kolahtaa suhun.

        Tykkäät musta. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli Aina_Röllitärtä_Vihaava_perseilijä = AP

        Kiva nikki sulla

        T: Aloittaja

        Pakko sanoa "aloittaja", kaikki tutut tunnisteet lähtee poistoon 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. tiedän rölli et oikeesti et vihaa mua,vaan huomioit täällä vaan niitä jotka herättää mielenkiintosi eli pidät mua kiinnostavana kirjoittajana jolla on näkemyksiä ja tekstejä jotka kolahtaa suhun.

        Tykkäät musta. 😉

        Tykkään susta 😍


    • Anonyymi

      Yks Rölli 50v. tässä terve! Ensimmäisenä päivänä koppasin nyrkillä kapiukkoa turpaan, sain kenkää intistä, kuten olin suunniteltu. Koulussa oli jo opettajien kanssa ongelmia ja juoduin niitä kostoksi rankaisemaan eri tavoin, kun yrittivät kyykyttää.
      Yrittäjänä olen työskennellyt, vaurastuin, nykyään taloudellisesti työnteosta riippumaton. Luonteelle ei sovi nöyristely missään työpaikassa.
      Jotka tuntevat, arvostavat periksiantamatonta luonnetta, rehti ja reilu reiluille, muille tarvittessa tyly.

    • Anonyymi

      Röllitär,jos haluan sekstata miehen kanssa, meen thaikkulaan ettii naisellisen ladyboyn. En sinua miestä kaipaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on semmonen mitä ei enää radiossa soiteta. Mut 1995-1998 oli aika kovakin hitti

        https://youtu.be/OopU2T5vvcI

        En ole edes kuullu. Silloin oli se Jyrki kova juttu iltapäivisin vaikka en itse sitä seurannut. vhs-nauhurit, tupladekki c-kasetisoittimet ja putkitelkkarit.... Tietokoneiden suorituskyky kaksinkertaistui puolen vuoden välein ja Doom:eja räiskittiin. Jonnet ei muista.
        https://www.youtube.com/watch?v=vTLDc4p0xbU
        https://www.youtube.com/watch?v=mOYZaiDZ7BM&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbA&start_radio=1


    • Anonyymi

      Minä olin ysärillä nuori itekin. Peruskoulu loppu 1997.
      Mut nykyään kuuntelen hevimetallia enimmäkseen

      • Anonyymi

        Oot sä sit röllikkä mua vanhempi, kun mä olin 1997 vuonna 12-vuotias. 6 luokalla ala-asteella koulussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä sit röllikkä mua vanhempi, kun mä olin 1997 vuonna 12-vuotias. 6 luokalla ala-asteella koulussa

        Joo oon. Täytän 42 keväällä.


      • Anonyymi

        Muistatko tota

        https://youtu.be/MHYzEC5PXAQ

        Muistaakseni sen ajan taitoluistelija pariskunta Susanna Rahkamo ja Petri Kokko luisteli tuon musiikin tahdissa.

        Vai olikohan se toi?

        Oota pitää ihan googlaa kun mä oon ollu aika pieni sillon. Ehkä 10 vuotias niin muistikuvat vähän hatarat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko tota

        https://youtu.be/MHYzEC5PXAQ

        Muistaakseni sen ajan taitoluistelija pariskunta Susanna Rahkamo ja Petri Kokko luisteli tuon musiikin tahdissa.

        Vai olikohan se toi?

        Oota pitää ihan googlaa kun mä oon ollu aika pieni sillon. Ehkä 10 vuotias niin muistikuvat vähän hatarat.

        Ööö.. paha sanoa. En muista, vaikka oon varmaan nähny. Parin muistan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko tota

        https://youtu.be/MHYzEC5PXAQ

        Muistaakseni sen ajan taitoluistelija pariskunta Susanna Rahkamo ja Petri Kokko luisteli tuon musiikin tahdissa.

        Vai olikohan se toi?

        Oota pitää ihan googlaa kun mä oon ollu aika pieni sillon. Ehkä 10 vuotias niin muistikuvat vähän hatarat.

        Se on toinen Rölli. oon sua vuoden nuorempi. Aika skidi siis olin. opettelin koodaa Qbasicilla ja ms-dos editorilla. tuttu biisi.

        https://www.youtube.com/watch?v=V-rS174AUT0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on toinen Rölli. oon sua vuoden nuorempi. Aika skidi siis olin. opettelin koodaa Qbasicilla ja ms-dos editorilla. tuttu biisi.

        https://www.youtube.com/watch?v=V-rS174AUT0

        Vuoden? Ai 1982 syntyny, eiks se ollu 1985


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden? Ai 1982 syntyny, eiks se ollu 1985

        Mä oon 1985 mut rölli ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 1985 mut rölli ei

        Täällä on yksi 85 syntynyt Rollitär ja kymmeniä Röllejä, vähän kaiken ikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on yksi 85 syntynyt Rollitär ja kymmeniä Röllejä, vähän kaiken ikäisiä.

        Rölli on syntyny 1981


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli on syntyny 1981

        Onko Röllejä vaan yksi? Miksi sitten kutsut kaikkia palstalaisia Rölleiksi? Haluat kuvitella puhuvasi jonkun tietyn kanssa?


    • Anonyymi

      Röllittäjä imeksii kesähelteessä kengässä hionneita puliukon varpaita

      • Anonyymi

        Nyt meen kyl rölli nukkuun. Oos kiltisti täällä sillä aikaa, etten oo aamulla heti pahalla päällä ku luen täältä sun juttujas. Ok?

        Hyvää yötä riiviö rölli 😘


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe