Koko maaseutu oli kakaroita silloin 1960 täynnä ja kun maaseudulla elettiin, pula oli milloin mistäkin aina ja köyyyttä riitti.
Olin tavanmukaisella reisullni viemäsä 10 litran maitotonkkni tukkijätkille jonne olin aina äiteeni lypsämää vieläkin lämmintä maitoa vienyt koko kesän.
Olin juuri päässyt ripiltä ja silloinhan se tarkoitti että oli tavallaan saanut naimaluvan, no.
Tietysti siinä kävi niin että, ensin yksi sieltä tukkikämpästä lähtiesäni mua seuraamaan ja jo puolimatkassa tavoitti mut - en silloin tajunnut laisinkaan kun mies kaatoi mut kedolle ja melkein samantien työntyi sisääni huohottaen luvaten että mennäään naimisiin jos annat työnyy sisääni.
Puuskutti siinä aikansa ja kyllähän se sattui nuoreen pimppiini, veti lopulta ulos ja sitten vasta kauhukseni näin ensimmäisen kerran miehen kullin ollessa paksuna sen veltosussessa pikkuhiljaa.
Ihmetelin valkoista ainetta jota vaostani valui, en silloin tietänyt että se oli mihen spermaa, en kertonut tapahtumasta edes äidille ja kummasti vain tuo tapahtuma iltaisin aina alkoi kiinnostamaan ja n nuoren tytön mielikuvat iltisin johtivat ,, märkään pimppiin.
Mutta sitten kun siinä tukkikämpässä levisi tieto tapahtuneesta.....
Jatkuu....
Nuoduuden kokemuksia ennen muuttoani
Anonyymi-ap
1
6827
Vastaukset
- Anonyymi
Tarinaa,tarinaa ja tarinaa.Olis edes uskottavaa, mutta miksi nää kirjoitetaan näin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576404
- 501836
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes391521- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48971Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885