Koska olen pian teidän kapteeni ja entisestä sutsi satsista lopultakin päästään eroon, ensimmäinen tehtäväni on muuttaa nurmeksen erittäin negatiivinen ja ikävä nimi pois! Kukaan ei halua Nurmesta!
Nimeksi tulee Hurmes!
Nurmes ei tuo kuin pahaa mieltä
Hurmes tuo esiin uuden, nykyaikaisen ja menestuksen tuoksun!
Nurmekselle uusi nimi!
52
1079
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hullumpi äähh idea!
- Anonyymi
Kapteeni👏🙋😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hurmes... menee hetki totutella, mutta juu, ei pöllömpi uudistus!
- Anonyymi
Kyrves
- Anonyymi
Elä viitsi olla lapsellinen, aistin, että olet lieksalainen?
- Anonyymi
Hyvä kannatan! Siis Hurmes
- Anonyymi
Hurmes, nuijitaan pöytään hetiten
- Anonyymi
Ei asuta missään hurmeksessa, eikä nurmessa, vaan Nurmeksessa, voi vääntää miten haluaa.
- Anonyymi
Olet iloisesti väärässä
Ollaanko nurmeslaisia vai nurmekselaisia, tästä on väännetty ikuisesti. Kumpikin on oikein.
Mutta nyt ollaan Hurmesalaisia, loppuu tuokin älytön kina 🧐
- Anonyymi
Pökkelö!
- Anonyymi
Aloittaja menee ja muuttaa muualle..nurmes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja menee ja muuttaa muualle..nurmes
Siis Hurmes
- Anonyymi
Herpes
- Anonyymi
Taitaa tuo nimi olla pienin murhe Nurmeksessa
- Anonyymi
oliko pakko olla ilkee?
- Anonyymi
Jurmes voisi olla uusi nimi, tuo järvien koti, Nurmes ei enää sovi nykyisin teemaan koska N eli Nee puuttuu tyystin. Vai olenko ihan väärässä?
- Anonyymi
Jurmes olisi tosihyvä ja kyllä, olet aivan oikeassa.
Mutta nuijittiin jo pöytään Hurmes. Joten tällä mennään!
- Anonyymi
Nurmeksen voisi luovuttaa venäläisille🙃
- Anonyymi
Hurmes, no joo mainio idea!
- Anonyymi
Taitaa kirjoittajilla olla hurmos päällä täällä Nurmeksessa ei nurmessa.
- Anonyymi
Seppocity
- Anonyymi
Nyt puuttuu enää se eruptionin soittaja, sehä nn nn oli hurmekselainen?
Oliko?- Anonyymi
e ee tarkoitatko sitä tupakoivaa kitarabnrämpyttäjää, no sehän kuoli pois eikä syy yllätä tupakointi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
e ee tarkoitatko sitä tupakoivaa kitarabnrämpyttäjää, no sehän kuoli pois eikä syy yllätä tupakointi!
Se kuoli omaan tuoteeseen. On uskopmatonta kuinka monella Hurmoslaisella se tupakki siellä ja sitä imetään kuin tissii!
Ettekö te ymmärrä, kukaan nainen EI IKINÄ halua röökille haisevaa miestä! No ehkä joku tupakoiva nainen, mutta sellaisia alkaa olla hankala edes löytää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuoli omaan tuoteeseen. On uskopmatonta kuinka monella Hurmoslaisella se tupakki siellä ja sitä imetään kuin tissii!
Ettekö te ymmärrä, kukaan nainen EI IKINÄ halua röökille haisevaa miestä! No ehkä joku tupakoiva nainen, mutta sellaisia alkaa olla hankala edes löytää!Lopetin tupakin noin 3v sitten. Näyttää että mulla ei siltikään ole mitään mahdollisuutta mihinkää.
No harmittahan se! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetin tupakin noin 3v sitten. Näyttää että mulla ei siltikään ole mitään mahdollisuutta mihinkää.
No harmittahan se!Miksi noin, oletko ihan kauhean ruma? Tms?
T Savotan Sanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä, kukaan nainen EI IKINÄ halua röökille haisevaa miestä! No ehkä joku tupakoiva nainen, mutta sellaisia alkaa olla hankala edes löytää!Minä olin kiinnostunut tupakoivasta miehestä. En itse tupakoi, ilmeisesti tupakoimaton on liian kiltti. Ja jos ei juo alkoholiakaan. Mutta ei se todista, että on niin viaton kuin kateelliset haluavat olla. Esimerkiksi raiskaajan tyttäret eivät saa ottaa avomies tä itselleen tappaja miehestä. Olen tupakoimaton enkä käytä alkoholia en ole pelkkä varas enkä ole raiskaaja. Mikä siis olen? Tiedän itse mikä olen. Helposti joutuu varkaaksi epäillyksi. Olen varastanut vähemmän mutta luulevat silti varkaaksi. Varkaat varastavat enemmän. Minä olen enemmän t.... ja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin kiinnostunut tupakoivasta miehestä. En itse tupakoi, ilmeisesti tupakoimaton on liian kiltti. Ja jos ei juo alkoholiakaan. Mutta ei se todista, että on niin viaton kuin kateelliset haluavat olla. Esimerkiksi raiskaajan tyttäret eivät saa ottaa avomies tä itselleen tappaja miehestä. Olen tupakoimaton enkä käytä alkoholia en ole pelkkä varas enkä ole raiskaaja. Mikä siis olen? Tiedän itse mikä olen. Helposti joutuu varkaaksi epäillyksi. Olen varastanut vähemmän mutta luulevat silti varkaaksi. Varkaat varastavat enemmän. Minä olen enemmän t.... ja.
Sitten vielä eräs asia, miten joku voi luulla tulipalon sytyttäjäksi jos luulee varkaaksi. Varkaat ei sytytä tulipaloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä eräs asia, miten joku voi luulla tulipalon sytyttäjäksi jos luulee varkaaksi. Varkaat ei sytytä tulipaloa.
Miten ennen naiset jotka eivät käyneet missään riennoissa, saivat silti miehen joka kävi kylä baarissa melkein joka viikko.? Nykyään ajat ovat muuttuneet. Ja miehet?
- Anonyymi
Perses?
- Anonyymi
Tippuri!
- Anonyymi
Liemes?
- Anonyymi
Kuses?
- Anonyymi
Nurmes tarvitsee ainakin kaksi nimeä, Porokylän nimi voisi olla kepula ja ydinkeskuksen voisi olla vaikka napa.
- Anonyymi
Nurmeksen uudeksi nimeksi voidaan muuttaa KYRTTYLÄ 😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Onko keskustelun aloittaja punavihervassari? 🧐
- Anonyymi
Nurmes on nyt Hurmes. Porokylälle tarvitaan myös uusi, napakampi nimi.
- Anonyymi
Käpykylä?
- Anonyymi
Peräkylä olisi sopiva nimi
- Anonyymi
Miten ois nimi idiootit. Kuvastaa kaikkia nurmekselaisia😂😂
- Anonyymi
Kyylien kyläksi voitas muuttaa tämän kylän nimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyylien kyläksi voitas muuttaa tämän kylän nimi!
Ja vois kaupunki mainostaa muuta kyylään saat lahjaksi kyttäys kiikarit ja aimo annoksen hyviä juoruja.
- Anonyymi
Porolle paha keksiä uuttaa. Zorokylä?
- Anonyymi
Porokylän nimi voisi olla vaikka kähmilä.
- Anonyymi
Paska on paskaa vaikka kuinka vaihtaisi nimitystä
- Anonyymi
Siksi
Nurmes -> Valtimo
Otetaan tuon ryvettymättömän ja henkisesti puhtaan kaupunginosan nimi koko ex-Nurmeksen alueen nimeksi.
- Anonyymi
Tämä idea ei voinut olla nurmekselaisen ajatus. Tässä oli järkeä
- Anonyymi
Hurmes on niin hyvä!
- Anonyymi
Kaikista kuvaajista rikosilmoitus
- Anonyymi
Nyt poliisilla kiirettä.
- Anonyymi
Laitetaan nimeksi Nörttilä. Vaikka täällä on rikollisuutta silti täällä ei oikeastaan tapahdu paljon mitään. Voi olla huumehörhöjä ja puliukkoja mutta muuten on ihan nörttiä meininkiä. Mutta ei täältä saa reissuromantiikkaa.
- Anonyymi
Porokylän nimihän voisi olla vaikka poronkusema, on niin sekavasti rakennettu.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793