Nurmekselle uusi nimi!

Anonyymi-ap

Koska olen pian teidän kapteeni ja entisestä sutsi satsista lopultakin päästään eroon, ensimmäinen tehtäväni on muuttaa nurmeksen erittäin negatiivinen ja ikävä nimi pois! Kukaan ei halua Nurmesta!

Nimeksi tulee Hurmes!

Nurmes ei tuo kuin pahaa mieltä
Hurmes tuo esiin uuden, nykyaikaisen ja menestuksen tuoksun!

52

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei hullumpi äähh idea!

      • Anonyymi

        Kapteeni👏🙋😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Hurmes... menee hetki totutella, mutta juu, ei pöllömpi uudistus!

    • Anonyymi

      Kyrves

      • Anonyymi

        Elä viitsi olla lapsellinen, aistin, että olet lieksalainen?


    • Anonyymi

      Hyvä kannatan! Siis Hurmes

    • Anonyymi

      Hurmes, nuijitaan pöytään hetiten

    • Anonyymi

      Ei asuta missään hurmeksessa, eikä nurmessa, vaan Nurmeksessa, voi vääntää miten haluaa.

      • Anonyymi

        Olet iloisesti väärässä

        Ollaanko nurmeslaisia vai nurmekselaisia, tästä on väännetty ikuisesti. Kumpikin on oikein.

        Mutta nyt ollaan Hurmesalaisia, loppuu tuokin älytön kina 🧐


    • Anonyymi

      Pökkelö!

      • Anonyymi

        Aloittaja menee ja muuttaa muualle..nurmes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja menee ja muuttaa muualle..nurmes

        Siis Hurmes


    • Anonyymi

      Herpes

    • Anonyymi

      Taitaa tuo nimi olla pienin murhe Nurmeksessa

      • Anonyymi

        oliko pakko olla ilkee?


    • Anonyymi

      Jurmes voisi olla uusi nimi, tuo järvien koti, Nurmes ei enää sovi nykyisin teemaan koska N eli Nee puuttuu tyystin. Vai olenko ihan väärässä?

      • Anonyymi

        Jurmes olisi tosihyvä ja kyllä, olet aivan oikeassa.

        Mutta nuijittiin jo pöytään Hurmes. Joten tällä mennään!


    • Anonyymi

      Nurmeksen voisi luovuttaa venäläisille🙃

    • Anonyymi

      Hurmes, no joo mainio idea!

    • Anonyymi

      Taitaa kirjoittajilla olla hurmos päällä täällä Nurmeksessa ei nurmessa.

    • Anonyymi

      Seppocity

    • Anonyymi

      Nyt puuttuu enää se eruptionin soittaja, sehä nn nn oli hurmekselainen?

      Oliko?

      • Anonyymi

        e ee tarkoitatko sitä tupakoivaa kitarabnrämpyttäjää, no sehän kuoli pois eikä syy yllätä tupakointi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        e ee tarkoitatko sitä tupakoivaa kitarabnrämpyttäjää, no sehän kuoli pois eikä syy yllätä tupakointi!

        Se kuoli omaan tuoteeseen. On uskopmatonta kuinka monella Hurmoslaisella se tupakki siellä ja sitä imetään kuin tissii!

        Ettekö te ymmärrä, kukaan nainen EI IKINÄ halua röökille haisevaa miestä! No ehkä joku tupakoiva nainen, mutta sellaisia alkaa olla hankala edes löytää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuoli omaan tuoteeseen. On uskopmatonta kuinka monella Hurmoslaisella se tupakki siellä ja sitä imetään kuin tissii!

        Ettekö te ymmärrä, kukaan nainen EI IKINÄ halua röökille haisevaa miestä! No ehkä joku tupakoiva nainen, mutta sellaisia alkaa olla hankala edes löytää!

        Lopetin tupakin noin 3v sitten. Näyttää että mulla ei siltikään ole mitään mahdollisuutta mihinkää.

        No harmittahan se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin tupakin noin 3v sitten. Näyttää että mulla ei siltikään ole mitään mahdollisuutta mihinkää.

        No harmittahan se!

        Miksi noin, oletko ihan kauhean ruma? Tms?

        T Savotan Sanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuoli omaan tuoteeseen. On uskopmatonta kuinka monella Hurmoslaisella se tupakki siellä ja sitä imetään kuin tissii!

        Ettekö te ymmärrä, kukaan nainen EI IKINÄ halua röökille haisevaa miestä! No ehkä joku tupakoiva nainen, mutta sellaisia alkaa olla hankala edes löytää!

        Minä olin kiinnostunut tupakoivasta miehestä. En itse tupakoi, ilmeisesti tupakoimaton on liian kiltti. Ja jos ei juo alkoholiakaan. Mutta ei se todista, että on niin viaton kuin kateelliset haluavat olla. Esimerkiksi raiskaajan tyttäret eivät saa ottaa avomies tä itselleen tappaja miehestä. Olen tupakoimaton enkä käytä alkoholia en ole pelkkä varas enkä ole raiskaaja. Mikä siis olen? Tiedän itse mikä olen. Helposti joutuu varkaaksi epäillyksi. Olen varastanut vähemmän mutta luulevat silti varkaaksi. Varkaat varastavat enemmän. Minä olen enemmän t.... ja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin kiinnostunut tupakoivasta miehestä. En itse tupakoi, ilmeisesti tupakoimaton on liian kiltti. Ja jos ei juo alkoholiakaan. Mutta ei se todista, että on niin viaton kuin kateelliset haluavat olla. Esimerkiksi raiskaajan tyttäret eivät saa ottaa avomies tä itselleen tappaja miehestä. Olen tupakoimaton enkä käytä alkoholia en ole pelkkä varas enkä ole raiskaaja. Mikä siis olen? Tiedän itse mikä olen. Helposti joutuu varkaaksi epäillyksi. Olen varastanut vähemmän mutta luulevat silti varkaaksi. Varkaat varastavat enemmän. Minä olen enemmän t.... ja.

        Sitten vielä eräs asia, miten joku voi luulla tulipalon sytyttäjäksi jos luulee varkaaksi. Varkaat ei sytytä tulipaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vielä eräs asia, miten joku voi luulla tulipalon sytyttäjäksi jos luulee varkaaksi. Varkaat ei sytytä tulipaloa.

        Miten ennen naiset jotka eivät käyneet missään riennoissa, saivat silti miehen joka kävi kylä baarissa melkein joka viikko.? Nykyään ajat ovat muuttuneet. Ja miehet?


    • Anonyymi

      Perses?

    • Anonyymi

      Tippuri!

    • Anonyymi

      Liemes?

    • Anonyymi

      Kuses?

    • Anonyymi

      Nurmes tarvitsee ainakin kaksi nimeä, Porokylän nimi voisi olla kepula ja ydinkeskuksen voisi olla vaikka napa.

      • Anonyymi

        Nurmeksen uudeksi nimeksi voidaan muuttaa KYRTTYLÄ 😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Onko keskustelun aloittaja punavihervassari? 🧐

    • Anonyymi

      Nurmes on nyt Hurmes. Porokylälle tarvitaan myös uusi, napakampi nimi.

    • Anonyymi

      Käpykylä?

    • Anonyymi

      Peräkylä olisi sopiva nimi

    • Anonyymi

      Miten ois nimi idiootit. Kuvastaa kaikkia nurmekselaisia😂😂

      • Anonyymi

        Kyylien kyläksi voitas muuttaa tämän kylän nimi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyylien kyläksi voitas muuttaa tämän kylän nimi!

        Ja vois kaupunki mainostaa muuta kyylään saat lahjaksi kyttäys kiikarit ja aimo annoksen hyviä juoruja.


    • Anonyymi

      Porolle paha keksiä uuttaa. Zorokylä?

    • Anonyymi

      Porokylän nimi voisi olla vaikka kähmilä.

    • Anonyymi

      Paska on paskaa vaikka kuinka vaihtaisi nimitystä

      • Anonyymi

        Siksi
        Nurmes -> Valtimo

        Otetaan tuon ryvettymättömän ja henkisesti puhtaan kaupunginosan nimi koko ex-Nurmeksen alueen nimeksi.


    • Anonyymi

      Tämä idea ei voinut olla nurmekselaisen ajatus. Tässä oli järkeä

    • Anonyymi

      Hurmes on niin hyvä!

    • Anonyymi

      Kaikista kuvaajista rikosilmoitus

      • Anonyymi

        Nyt poliisilla kiirettä.


    • Anonyymi

      Laitetaan nimeksi Nörttilä. Vaikka täällä on rikollisuutta silti täällä ei oikeastaan tapahdu paljon mitään. Voi olla huumehörhöjä ja puliukkoja mutta muuten on ihan nörttiä meininkiä. Mutta ei täältä saa reissuromantiikkaa.

    • Anonyymi

      Porokylän nimihän voisi olla vaikka poronkusema, on niin sekavasti rakennettu.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe