Jumala on suuri Moktar Ja qatarri

Anonyymi-ap

Moktar.Gubta
2022-11-20 10:14:43
UUSI

"MM kisoissa oluen myynti ja juonti kielletty"
Paha este. Tämä ainakin varmistaa sen, että suomalaiset persut eivät lähde kisamatkalle.

Parhain terveisin, Moktar;)

PS. Eipä niillä ole massiakaan matkustaa. ;)
Äänestä

4

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene mokagubta takaisin mamupalstalle aukomaan päätä mokagubta nikillesi.

• Anonyymi

taidat olla Moktar isse

• Anonyymi kirjoitti:

taidat olla Moktar isse

Anonyymi
        20.11.2022 18:47

Jos se saa sinut mokagubta lopettamaan pään aukomisen jokaisessa viestiketjussa viesteille jotka olet kirjoittanut itse niin voinhan minä mokagubta sinun mieliksesi olla vaikka mokagubta?

• Anonyymi
        luotsitr..ollille kirjoitti:

Anonyymi
        20.11.2022 18:47

Jos se saa sinut mokagubta lopettamaan pään aukomisen jokaisessa viestiketjussa viesteille jotka olet kirjoittanut itse niin voinhan minä mokagubta sinun mieliksesi olla vaikka mokagubta?

Pahamaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      14
      3728
    2. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      399
      1332
    3. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      96
      1262
    4. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      434
      1235
    5. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      66
      820
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      50
      751
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      71
      714
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      19
      705
    9. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      163
      678
    Aihe