Et ole velallinen ulosoatooa

Kirjaudin ulosoton sivuille katsomaan omaa velka saldoa,tuli ilmoitus että en ole velallinen ja sivu ei auennut.Olin hämilläni.Velkaa pitäis olla reilut 56 000£.
Onko ne sivut hakkeroitu vai missä vika?

4

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko velkasi siis ulosotossa? Vai vasta perinnässä? Vai ei ole vielä edes perinnässä?

• olen ollut jo vuoden verran ulosotossa.

• Anonyymi

Sama juttu sain valtion eläkettä 82 senttiä muun ulosmittasivat jos tulot on asumistukineen vanhuuseläkkeellä n.1400 ja hölmöläiset ilmoittaa että joulu-tammikuut on maksuvapaita ja sitten tulee tuommonen sentti pläjäys kävin sivustolla eikä siellä ollut tietoa kumma on myöskin se että yli kymmeneen vuoteen en ole ostanut mitään mikä olisi mennyt ulosmittaukseen mutta jos oli alussa noin kymppitonni niin ne roistot on saanut summan pysymään samana vaikka ennen vanhuuseläkettä lyhensin sitä yli 400 euroa kuukaudessa. Kyllä tää semmoinen rosvovaltio vaan on.

• Anonyymi

Toimiva ulosotto on sivistysvaltion tuntomerkki. Omaisuuden suoja on taattu perustuslaissa.

Jos katsotaan historiaa, niin kaikissa menestyneissä kulttuureissa on ollut tehokas ulosotto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      433
      5844
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2049
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      370
      1906
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1044
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      28
      981
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      77
      872
    8. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      864
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      743
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      734
    Aihe