"Venäjän hyökkäys | Suomalaiset putinistit järjestivät ”ystävyysmatkan” Pietariin: Sotilaille vietiin lahjoja ja medialle kerrottiin, että Suomea hallitsevat fasistit", kertoo Helsingin Sanomat.
Mahtiko matkalla olla kiuruvetisiä? Nykyisiä, tai muualla asuvia?
Suomettumisen aikaan Neuvostoliittoon vietiin ystävyyslahjana UKK:n syntymäkodin Lepikon torpan multaa Pielavedeltä.
Nyt olisi Kiuruvedeltä voitu viedä itselleen Putinille maitotonkallinen mykyrokkaa ja sanoa, että tällaista saatanan solokkua vasistit meillä Suomessa syöttävät, saatana, niin...
OLIKO KIURUVETISIÄ PUTINISTIEN YSTÄVYYSMATKALLA?
16
119
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan, millaisen vaalituloksen putinistit ja yhteiseen hiileen kusijat saavat seurakuntavaaleissa.
- Anonyymi
Putinisteilta voisi kysyä:
"Eikö teitä hävetä?"
- Anonyymi
Jos itse Putiini olisi innostunut syömään mykyrokkaa ja vielä santsaamaan,
siitä olisi syntynyt ja levinnyt maailmalle uusi sanonta:
"Tykkää kuin mielipuoli mykyrokasta."
Se olisi korvannut vanhan sanonnan:
"Tykkää kuin hullu hutusta." - Anonyymi
Ketä lienee Helsingistä matkalla ollut, varmaankin tämä kuuluisa dosentti ja sitten se joku Leena ja anus Putkonen ja lieneekö kohulääkäri Heikkilä joka on kova Putinisti.
- Anonyymi
Mitähän postaskaa tuokin aloitus taas oli? Alkaa jo älyn taso askarruttamaan näistä aloittajista.
- Anonyymi
Aloitus jäi kiireen keskellä vähän vajavaiseksi.
Tässä lisää:
Jos kiuruvetisiä olisi ollut mukana ystävyysvierailulla Venäjällä
ja jos venäläisille sotilaille eli itselleen Putiinille olisi viety lahjaksi mykyrokkaa, jonka sekaan olisi valutettu aimo annos risiiniöljyä,
olisi nähty mielenkiintoisia tilanteita, kun sotilaat ja Putiini mykyrokkaa mahansa täyteen ahmittuaan olisivat joutuneet pistämään kohta ri-pas-kaksi... - Anonyymi
Alkaa se Venäjän touhujenkin älyn taso askarruttaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus jäi kiireen keskellä vähän vajavaiseksi.
Tässä lisää:
Jos kiuruvetisiä olisi ollut mukana ystävyysvierailulla Venäjällä
ja jos venäläisille sotilaille eli itselleen Putiinille olisi viety lahjaksi mykyrokkaa, jonka sekaan olisi valutettu aimo annos risiiniöljyä,
olisi nähty mielenkiintoisia tilanteita, kun sotilaat ja Putiini mykyrokkaa mahansa täyteen ahmittuaan olisivat joutuneet pistämään kohta ri-pas-kaksi...Jos Putiini olisi joutunut lähtemään bunkkeristaan käytävää pitkin ripaska-askelin vessaan,
joku olisi voinut luulla, että:
- A, vot, Chaplin on tullut vierailulle...!
Jos taas venäläissotilas olisi hypännyt montustaan ripaskalle, ukrainalainen olisi napannut kiväärillään täysosuman ja nauranut vasta sen jälkeen.
Jos taas mykyrokkaa olisi hotkinut nälissään Venäjän armeijan tshetsheenisotilas ja jos tälle olisi selvinnyt, mistä aineksista mykyrokka oli tehty, risiiniöljyllä terästetty tai ei,
kiuruvetiset lahjan tuojat olisivat jääneet sille tielleen.
Ja taas olisi Kiuruveden väkiluku vähentynyt! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Putiini olisi joutunut lähtemään bunkkeristaan käytävää pitkin ripaska-askelin vessaan,
Jos taas venäläissotilas olisi hypännyt montustaan ripaskalle, ukrainalainen olisi napannut kiväärillään täysosuman ja nauranut vasta sen jälkeen.
Jos taas mykyrokkaa olisi hotkinut nälissään Venäjän armeijan tshetsheenisotilas ja jos tälle olisi selvinnyt, mistä aineksista mykyrokka oli tehty, risiiniöljyllä terästetty tai ei,
Ja taas olisi Kiuruveden väkiluku vähentynyt!Kiuruvetiset putinistit olisivat
ehkä päässeet pälkähästä selittämällä,
että koko solokkusotku
oli täkäläisten vasistien tekosia.
Olisivat päässeet palaamaan kotipitäjään
Putiinini lahjoittamat ystävyysmitalit kaulassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Putiini olisi joutunut lähtemään bunkkeristaan käytävää pitkin ripaska-askelin vessaan,
Ja taas olisi Kiuruveden väkiluku vähentynyt!Parempi vertaus olisi ollut:
- A, vot, meidän presidenttimme tanssii pikkuryssää!
- Anonyymi
TÄÄLLÄ ON KIRJOITTELUSSA SENTSUURI - EI ANNETA KUIN HAUKKUA NAAPURIVALTIOTA - MUU POSTETAAN!
- Anonyymi
Voitaisiin sitä myös kehua, jos kehumisen aihetta olisi.
- Anonyymi
Putin on paras diktatuuri tukija maailmalla.
Putin on tehokas tuhoaja ja maailmanlaajuisen kärsimyksen levittäjä.
Tässä vähät asiat mistä tämänhetken ihmiskunnan suurinta persläpeä voi kehua.
- Anonyymi
Teboilin pitäjä, sekä muutama asiakas.
- Anonyymi
Marko Huuskonen oli matkanjohtaja.
- Anonyymi
Olisin kyllä mennyt myös, mutta kun pitää olla töissä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569