Ootko hyvä kokki?

Anonyymi-ap

Mä tykkään erilaisista, hyvistä ruokalajeista.

20

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä voi sanoa olevani, perustasoa, tavalliset arkiruoat onnistuvat hyvin, vaikka mielelläni toisinaan kokeilen jotain haastavampaakin.

• En voi sanoa olevani mikään erikoinen. Nälkä on silti lähtenyt. 😄

• Anonyymi

Lähtee se karkillakin

• Anonyymi

Peruskokki. Joskus epäilen onnistuneeni, kun maistuu itselle. Lyonin kana ehkä bravuuri, mutta muille voi olla liian etikkainen.

• Anonyymi

.... ...

• Anonyymi

Olenhan minä kai. Ainakin kaikki tykkää pöperöistäni. Voisin naiselle tarjota maukkaan koti-illallisen.

• Anonyymi

Tää ei ollut sinulle!

• Anonyymi

Ruokaa laittavat miehet on 👍

• Anonyymi

Olen, osaan lämmittää roiskeläpän mikrossa.

• Anonyymi

Auton roiskeläpän vai niitä saarioisen pitzojako tarkoitat

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

Osaan ostaa eineksen ja työntää sen mikroon. Osaan myös kuoria perunat ja pilkkoa tomaattia ja kurkkua.

• Anonyymi

Leikin olevani ja kehuskelen sillä. Haukun muiden taidot, mutta todellisuudessa mautonta paskaa ruokani on.

• Anonyymi

Jos olen ihan rehellinen niin ei minun ruuista pidä kuin minä itse.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikki ruuat hoituu tältä mieheltä. Nam nam

• Anonyymi

Hyvästä tiedä Kaipa sitä jotain pientä osaa tehdä

• Anonyymi

Mun exä oli hyvä kokki., vaikka teki mättösotkua. . Se teki äijäsafkaa. Jotain kananmunaan sotkettua makaronia ja kerroksittain ladottuja leipiä makkaraa ja sinappia, ketsuppia, pekonia ja kananmunaa välissä.

Paras ruoka on sellasta tavista. Ei mitään hifistelyä ja turhaa hienostelua.

Toisekseen se teki sen rakkaudesta muhun haluten ilahduttaa kun olin nälkäinen ja väsynyt.

Turha nalkutus safkoista on kuraa. Tietty jos saat allergiakohtauksen ja delaat niin asia eri mut mä ainakin tykkään eniten perus snäkäri ja pikaruoka mätöistä eikä mistään 5 tähden 100 e viinikastike artisokka hifistelystä. Eihän siitä edes lähe nälkä ja maksaakin helv. Paljon!

T: Karoliina

• Anonyymi

Oon. T miäs

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      194
      3080
    2. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      12
      2811
    3. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      2153
    4. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      139
      1265
    5. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      410
      1129
    6. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      343
      1124
    7. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      91
      1119
    8. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      46
      1104
    9. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      62
      1004
    10. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      99
      766
    Aihe