Touhusit eleettömästi ilman suurempia käsiliikkeitä, samoin puheet olivat usein monotonisia ja hyvin varovaisia antamaan mitään tarkempaa informaatiota siitä, mitä sisällä liikkui. Tunnelma oli mitäänsanomaton, ikään kuin kaikki ilottelu ja lekkisä ilmapiiri olisi tarkoitus saada vaimenemaan. Seurasin tapahtuvaa ihmetellen, lievällä epäuskoisuudella. Mitä minun piti tästä kaikesta edes ajatella? Olihan moni asia muuttunut ja niin hänenkin uusi olemus herätti suuria kysymysmerkkejä. Kaikki tämä enteili jollain tavalla pahaa, niin kuin yleensä hiljaisuus. Mikä oli muuttunut, ja miksi en itse löydä oikeata paikkaa, minne on kadonnut se elämää kupliva maailma, jota olin etsimässä ja mitä en koskaan löytänyt? Minä kosketan tapahtuvaa ympärilläni, tai yritän, mutta välissä on jotain, kuin lasiseinä. Olen läsnä, mutta en kuitenkaan. Hänkin on siinä, mutta kuin jossain toisessa ulottuvuudessa, kuin unessa, kuitenkaan minkään muuttumatta.
Muistoja niiltä ajoilta kun vielä olimme
Anonyymi-ap
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Piinallinen kuvaus näkymättömästä muurista kahden ihmisen välillä.
- Anonyymi
On kyllä kovin aavemaista. Ihan kuin huutaisi apua unessa, eikä ääntä silti lähde pihahdustakaan.
- Anonyymi
Toisenlaiset sähinät on rakkaudessa
- Anonyymi
Ruutia riittää
- Anonyymi
Jokin tapahtuma on vieraannuttanut teidät toisistanne. Jotain välillänne on selvittämättä. Lähde siitä liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736322- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢33894Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769