Muistoja niiltä ajoilta kun vielä olimme

Anonyymi-ap

Touhusit eleettömästi ilman suurempia käsiliikkeitä, samoin puheet olivat usein monotonisia ja hyvin varovaisia antamaan mitään tarkempaa informaatiota siitä, mitä sisällä liikkui. Tunnelma oli mitäänsanomaton, ikään kuin kaikki ilottelu ja lekkisä ilmapiiri olisi tarkoitus saada vaimenemaan. Seurasin tapahtuvaa ihmetellen, lievällä epäuskoisuudella. Mitä minun piti tästä kaikesta edes ajatella? Olihan moni asia muuttunut ja niin hänenkin uusi olemus herätti suuria kysymysmerkkejä. Kaikki tämä enteili jollain tavalla pahaa, niin kuin yleensä hiljaisuus. Mikä oli muuttunut, ja miksi en itse löydä oikeata paikkaa, minne on kadonnut se elämää kupliva maailma, jota olin etsimässä ja mitä en koskaan löytänyt? Minä kosketan tapahtuvaa ympärilläni, tai yritän, mutta välissä on jotain, kuin lasiseinä. Olen läsnä, mutta en kuitenkaan. Hänkin on siinä, mutta kuin jossain toisessa ulottuvuudessa, kuin unessa, kuitenkaan minkään muuttumatta.

5

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piinallinen kuvaus näkymättömästä muurista kahden ihmisen välillä.

• Anonyymi

On kyllä kovin aavemaista. Ihan kuin huutaisi apua unessa, eikä ääntä silti lähde pihahdustakaan.

• Anonyymi

Toisenlaiset sähinät on rakkaudessa

• Anonyymi

Ruutia riittää

• Anonyymi

Jokin tapahtuma on vieraannuttanut teidät toisistanne. Jotain välillänne on selvittämättä. Lähde siitä liikkeelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      19
      2557
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      36
      1530
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      60
      1259
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1182
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      946
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      927
    7. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      763
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      58
      743
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      63
      740
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      90
      712
    Aihe