Nallulla ja hehkulla?
Mitenköhän niillä sujuu
88
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko niistä oikea pari :D
- Anonyymi
no kenestä
- Anonyymi
Ne ovat vissiin lähentyneet?
Onnea heille.
- Anonyymi
Tiedätkö heistä jotakin?
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö heistä jotakin?
En tiedä. Sen mitä palstalta oon lukenut. En tiedä missä päin Suomea nää kaks on.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En tiedä. Sen mitä palstalta oon lukenut. En tiedä missä päin Suomea nää kaks on.
Jotaa tiedät ?
Anonyymi kirjoitti:
Jotaa tiedät ?
No siis, en muuta kuin että täällä aikanaan juttelivat ja kai nyt ovat jo pari? En tiedä sen enempää kuin muutkaan jotka heitä seurasivat.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No siis, en muuta kuin että täällä aikanaan juttelivat ja kai nyt ovat jo pari? En tiedä sen enempää kuin muutkaan jotka heitä seurasivat.
Hauskaa jos heistä tuli pari
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa jos heistä tuli pari
Onhan se todella mukavaa heille. Harvoin täällä niin hyvin varmaan käy? Iästä en osaa sanoa. Joku väitti että 28 olis ollut toinen. Ehkä hehku.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onhan se todella mukavaa heille. Harvoin täällä niin hyvin varmaan käy? Iästä en osaa sanoa. Joku väitti että 28 olis ollut toinen. Ehkä hehku.
Joo en tiedä onko kukaan ennen täältä löytän kumppania. Oisko nalle sitten vielä nuorenpi?
Anonyymi kirjoitti:
Joo en tiedä onko kukaan ennen täältä löytän kumppania. Oisko nalle sitten vielä nuorenpi?
Vaikeaa sanoa. Mun mielestä ne sen runot oli sellaisia parikymppisen tekemiä... Hehku vaikutti myös nuoremmalta kuin 28. Mahdotonta tietää.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Vaikeaa sanoa. Mun mielestä ne sen runot oli sellaisia parikymppisen tekemiä... Hehku vaikutti myös nuoremmalta kuin 28. Mahdotonta tietää.
Olihan niissä hyviäkin runoja
Anonyymi kirjoitti:
Olihan niissä hyviäkin runoja
Oli joo. En sitä sillä, vaan se tyyli oli sellainen minun mielestäni... En ole mikään asiantuntija.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oli joo. En sitä sillä, vaan se tyyli oli sellainen minun mielestäni... En ole mikään asiantuntija.
Sullakin on hyviä riimejä :D
Anonyymi kirjoitti:
Sullakin on hyviä riimejä :D
No kiitos. Joskus harvoin keksii jotain. 😅
Voitaisiin olettaa, että jos heitä ei enää näy palstalla, menee varmaankin mukavasti.
Kohta täällä syntyy uusi pari. Oon aika varma siitä... Tuo piisi ja kuusi.
- Anonyymi
Voihan se olla. Jotenki se vaikuttaa vähä feikimmältä jutulta jotenkin.
Anonyymi kirjoitti:
No saa nähdä...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No saa nähdä...
Nii onnea heille kaikkeen
Anonyymi kirjoitti:
Nii onnea heille kaikkeen
Tottakai. Voi vaan toivoa että itsellekin kävis joskus niin onnekkaasti.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tottakai. Voi vaan toivoa että itsellekin kävis joskus niin onnekkaasti.
Alat vaan lähestyä jotakuta ;D
Anonyymi kirjoitti:
Alat vaan lähestyä jotakuta ;D
Minulla on rinsessa. En muita nyt lähesty. 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Paitsi hehkua :D
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi hehkua :D
En ole häntä lähestynyt. Jutellut vain. Luulin häntä kaivatuksi jossain vaiheessa. Niin kuin alussa vaikka ketä muutakin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole häntä lähestynyt. Jutellut vain. Luulin häntä kaivatuksi jossain vaiheessa. Niin kuin alussa vaikka ketä muutakin.
Niih:D Saispa tietää miten niillä menee
Anonyymi kirjoitti:
Niih:D Saispa tietää miten niillä menee
Olisihan se hauskaa... Paitsi jos selviää että se olikin mun kaivattu niin ei se sitten mitään hauskaa olisi. 😅
Ei en. Eihän siinä olisi järkeä. Nainen valitsee kenen kanssa haluaa olla ja that's it. En käytä väkivaltaa muutenkaan kuin itsepuollustukseen. Että siinä mielessä minua on turha pelätä.
- Anonyymi
Määki oon varma siint nääs.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mistä oot varma?
Kuusi saa huusii
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo
Nalle ja hehku varmaa vaan hempeilee jo sohvalla 😒
Anonyymi kirjoitti:
Nalle ja hehku varmaa vaan hempeilee jo sohvalla 😒
Se on mukavaa heille. 🙂
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi a:lla oli ärrävika
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sairaus se on tuo luulosairauskin
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olisihan se hauskaa... Paitsi jos selviää että se olikin mun kaivattu niin ei se sitten mitään hauskaa olisi. 😅
Se puuapää toivon mukaan tajusi millainen sä olet ajoissa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei en. Eihän siinä olisi järkeä. Nainen valitsee kenen kanssa haluaa olla ja that's it. En käytä väkivaltaa muutenkaan kuin itsepuollustukseen. Että siinä mielessä minua on turha pelätä.
Jos ny kuitee osaisitko sä puollustaa itseäsi edes väkivallalla kun tuo sanallinen puollustautuminenkin tuntuu vaikuttaa olevan noin kovin perkelen hankalaa ja sun ja mun niin nimi kuin osoite tiedot löydät jostain kirjoituksesta jos sulla on mulle kasvotusten asiaa ni tiedät minkä oven taakse tulla
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mistä oot varma?
Et lännen vastapaatä on itä lue aloitus jos jäi jotain epäselväksi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaus se on tuo luulosairauskin
Ai, sulle ei ole koskaan sattunut sellaista?
Anonyymi kirjoitti:
Jos ny kuitee osaisitko sä puollustaa itseäsi edes väkivallalla kun tuo sanallinen puollustautuminenkin tuntuu vaikuttaa olevan noin kovin perkelen hankalaa ja sun ja mun niin nimi kuin osoite tiedot löydät jostain kirjoituksesta jos sulla on mulle kasvotusten asiaa ni tiedät minkä oven taakse tulla
Fyysinen puolustautuminen on ihan eri asia. En ymmärrä mitä uhoilet nyt?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Fyysinen puolustautuminen on ihan eri asia. En ymmärrä mitä uhoilet nyt?
Joku ottan kiukkuviinaa :D
Anonyymi kirjoitti:
Joku ottan kiukkuviinaa :D
Joo. Minulla ei ole mitään intressejä tapella kenenkään kanssa, paitsi omissa treeneissä ja jos on pakko. Koska siinä ei kävisi kivasti.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo. Minulla ei ole mitään intressejä tapella kenenkään kanssa, paitsi omissa treeneissä ja jos on pakko. Koska siinä ei kävisi kivasti.
Pikkunallukasta tulisi talja :D
Anonyymi kirjoitti:
Pikkunallukasta tulisi talja :D
Edelleen, minulla ei ole nallea vastaan mitään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Edelleen, minulla ei ole nallea vastaan mitään.
Oi hanna hanna, nyt pllua jo anna
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kenelle siinä ei kävisi kivasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rinssi ei taida ikäväksemme erottaa feikkiä todesta.
Anonyymi kirjoitti:
Rinssi ei taida ikäväksemme erottaa feikkiä todesta.
Joillekin täällä kaikki tuntuu olevan feikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se puuapää toivon mukaan tajusi millainen sä olet ajoissa
Sinä sen sijaan et ehkä ole vieläkään ymmärtänyt, että tätä naista ei ole olemassakaan, vaan olet seurannut mielikuvitustarinaa ilmeisen kateellisena vierestä kun nimittelet jotain fiktiivistä naista puupääksi jonka tänne kuvittelet tai sitten olet vihainen itsellesi tästä illuusiosta mitä olet pitänyt itsellesi yllä. Kuka käski?😉
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joillekin täällä kaikki tuntuu olevan feikkiä.
Tuossa ei ollut kyse muista vaan siinä oli kyse sinun kyvystä erottaa feikki todesta.
- Anonyymi
Ovat varmaan kiinni toisissaan nyttekin
- Anonyymi
Kyllä varmaan jos olisi itselle luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan jos olisi itselle luotettava
Kelle itselle
- Anonyymi
Toivottavasti hyvin mistäpä tuota voisi tietää
- Anonyymi
Match made in heacen
Äkkiä tulee lukijoita lyhyessä ajassa, kun nuo kaksi mainitaan otsikossa. Havaitsin vaan tällaisen seikan.
- Anonyymi
Ne olikii palstan staroja
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No se heille suokoon.
Pus pus jarille
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nimeni ei ole Jari.
Okei janne
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olkoon vaikka Jalmari. Pus pus.
Juha se oikiasti on :$
- Anonyymi
Niin. Kuinka moni lukija on useampaan kertaan avannut?
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kuinka moni lukija on useampaan kertaan avannut?
Tämä laskee jikaisen kohdalla vain sen ensimmäisen avaamisen. Olen huomannut.
- Anonyymi
Aikoja sitten eronneet jo
- Anonyymi
Hyvin menee.
- Anonyymi
Kuallu.
- Anonyymi
Ne on eronnu
Hellu ja Nahku.
- Anonyymi
Hahahahah hauskaa
- Anonyymi
Varmaan yhteinen hempeily yö takana ja me vaan itketään palstalla :D
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan yhteinen hempeily yö takana ja me vaan itketään palstalla :D
En minä itke ollenkaan. Olen iloinen heidän puolestaan. En ajattele heitä juurikaan. Onhan tuolla kaikenmaailman söpöjä pareja vaikka kuinka. Se, ettei itselle ole ketään, minkäs sille sitten mahtaa?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En minä itke ollenkaan. Olen iloinen heidän puolestaan. En ajattele heitä juurikaan. Onhan tuolla kaikenmaailman söpöjä pareja vaikka kuinka. Se, ettei itselle ole ketään, minkäs sille sitten mahtaa?
Hyvin pyyhkii
Vaikk ei pyyhikkää - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ku sulhan on vähä aggree nallee kohtaa?
Anonyymi kirjoitti:
Ku sulhan on vähä aggree nallee kohtaa?
Ei ole mitään sellaista. Miksi haluat luulla niin? Mulla ei ole agressioita ketään kohtaan nyt. Ei ole syytä minkäänlaista.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Totuushan on se että nyhjäävät blogissa ja siihen se jää.
Anonyymi kirjoitti:
Totuushan on se että nyhjäävät blogissa ja siihen se jää.
Ei kai sitä voi tietää. Toisekseen, jos eivät muuta haluakaan edes? Mistä se löytyy?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei kai sitä voi tietää. Toisekseen, jos eivät muuta haluakaan edes? Mistä se löytyy?
Se vaatii jonkun salasanan. Jokainen etsiköön itse.
Anonyymi kirjoitti:
Se vaatii jonkun salasanan. Jokainen etsiköön itse.
Jaaa... Ei se niin kovin kiinnosta. Heidän oma juttunsa. Jokaisella on omansa. :)
- Anonyymi
Emme ole enää yhdessä
T. Nallu - Anonyymi
Ketkä ne on?
- Anonyymi
Palstalla pariutuneet
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3194113BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho72538Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3132536- 692240
- 791871
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4101627MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311419Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2101265Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221228"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341192